۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

در تمرین امروز پرسپولیس چه گذشت؟

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته به این تیم پیوست، امروز اولین تمرین رسمی خود را با سرخ‌پوشان انجام داد.
کد خبر : ۲۴۶۸۱۴
صراط: تمرین نوبت عصر امروز پرسپولیس از ساعت 18 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید.

* سرخ‌پوشان از ساعت 18 با حضور در زمین تمرین، تمرین را آغاز کردند.

* چند بازیکن امید با حضور در تمرین امروز زیر نظر برانکو به تمرین پرداختند.

* رامین رضائیان که در تمرین صبح امروز با کسب اجازه از برانکو غایب بود در تمرین عصر حاضر شد و اولین تمرین خود را به صورت رسمی برگزار کرد.

* مصطفی‌ قنبرپور مربی تیم پرسپولیس به دلیل انجام برخی کارهای این تیم و به خاطر حضور در باشگاه در تمرین عصر شرکت نداشت.

* حدود 20 هوادار بیرون در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند و از بازیکنان جدید پرسپولیس عکس و امضا می‌گرفتند.

* تمرین بازیکنان با دویدن دور زمین، انجام حرکات کششی، دویدن‌های دو نفره و عبور از موانع آغاز شد و برانکو در ادامه تمرینات سرخ‌پوشان را مطابق برنامه‌هایی که طراحی کرده بود زیر نظر گرفت.

* سوشا مکانی، مرتضی قدیمی‌پور، افشین اسماعیل‌زاده، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، هادی نوروزی، علی علیپور، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری، میلاد کمندانی، فرشاد قاسمی، کمال کامیابی‌نیا، رامین رضائیان، امیر حسین مدنی، اسکندری و رحمتی، بازیکنانی بودند که در تمرین امروز سرخپوشان حضور یافتند.

* در تمرین بعدازظهر امروز احمد نوراللهی که با وجود بسته بودن دستش در تمرینات شرکت می‌کند، حضور نداشت. فرشاد احمدزاده نیز هنوز به جمع سرخپوشان ملحق نشده است.

* دروازه‌بانان پرسپولیس به صورت جداگانه زیر نظر مربی دروازه‌بانان این تیم به تمرین پرداختند.

* فرشاد احمدزاده، کریم باقری و مهدی طارمی 3 نفری بودند که در تمرین امروز حضور نداشتند و وضعیت شرکت کردن آنها در تمرین تا یکی دو روز آینده مشخص می‌شود. این در حالی است که کریم باقری امروز اعلام کرده بود که تا یکی دو روز آینده در تمرین پرسپولیس شرکت می‌کند.

* محمود خوردبین در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشت و دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

طبق برنامه برانکو سرخ‌پوشان فردا را استراحت خواهند کرد و سپس از روز سه‌شنبه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرینات خود را برگزار می‌کنند.
منبع: فارس