۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

دلیل اصرار بر انتقال سایپا به تهران

مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و مدیر عامل باشگاه سایپا از مواضع خود کوتاه نیامده‌اند و بعید می‌دانم نشست عصر امروز خروجی خاصی داشته باشد.
کد خبر : ۲۴۶۸۷۰
صراط: مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز گفت: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و مدیر عامل باشگاه سایپا از مواضع خود کوتاه نیامده‌اند و بعید می‌دانم نشست عصر امروز خروجی خاصی داشته باشد.

رضا گل محمدی در خصوص نشست مشترکی که  بین وی و بیت‌الله رضایی در خصوص انتقال تیم سایپا از کرج به تهران شب گذشته، پس از افطار، در محل اداره ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد، گفت: ما به احترام پیشنهاد کفاشیان که گفت نشست دو جانبه‌ای بین ما و مسئولان باشگاه سایپا برای بررسی کارشناسانه‌تر انتقال تیم سایپا از کرج به تهران برگزار شود شب گذشته را برگزار کردیم. تنها نکته نشست شب گذشته این بود که مدیرعامل باشگاه سایپا دلیل اصلی اصرار برای انتقال تیم به تهران را اعلام کرد و گفت این موضوع ارتباطی به میزبانی کرج  و نگاه غیرحرفه‌ای مسئولان ورزش و فوتبال استان البرز به تیم سایپا ندارد.

وی در مورد دلیل اصلی این تصمیم را مصوبه مجمع عمومی شرکت سایپا به مورخه 93/6/10 اعلام کرد و گفت: در این مصوبه تاکید شده که به دلیل کاهش هزینه‌ها و دیده شدن بیشتر از طریق پخش مستقیم و به واسطه آن افزایش تبلیغات از فصل آینده تیم سایپا از کرج به تهران منتقل شود. در این بین من فقط به عنوان مدیرعامل باشگاه مجری اجرای مصوبه هستم، بنابرین می‌توان گفت نشست شب گذشته بی‌نتیجه ماند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: ما همچنان نخالف انتقال تیم به تهران هستیم ضمن اینکه در دیدارهایی که روز گذشته (یکشنبه) با وزیر ورزش و سجادی داشتم آنها مخالف این انتقال بودند.قرار است طی سه روز آینده نمایندگان لستانداری و نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی‌ رایزنی‌هایی را با مدیران گروه خودروسازی سایپا انجام دهند تا مانع انتقال تیم از کرج به تهران شوند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط سایپا کرج