۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

ترویج شیطان‎پرستی از طریق فیسبوک

رئیس پلیس فتای لرستان از دستگیری رمال و فالگیری که با اغفال مردم ساده لوح کسب درآمد می‎کرد خبر داد و گفت: کلاهبرداران دروغ و ترفند را به راحتی در بسته‌های زیبا از طریق فیسبوک به فکر افراد غافل تزریق می‌کنند.
کد خبر : ۲۴۶۹۲۲
صراط: سرهنگ فرهاد ابدال چگنی در این‎باره، افزود: درپی افزایش رمالی و دعانویسی و تبلیغات گسترده در فضای سایبری، دستگیری و برخورد با این افراد سودجو در دستورکار پلیس فتا استان قرارگرفت.

وی اظهارکرد: برابر تحقیقات انجام گرفته و به استناد پرونده‎های قضائی، افرادی ‎که در رمالی، فالگیری و دعانویسی اعم از زن و مرد فعالیت دارند با سوءاستفاده ازخرافه‎گرایی با اغفال و فریب مردم عوام، جرائمی نظیر کلاهبرداری، اخاذی، فساد اخلاقی و ترویج شیطان‎پرستی می‎کنند.

رئیس پلیس فتای لرستان تصریح کرد: ماموران با انجام فعالیت‎های محسوس و غیرمحسوس پلیسی، یک فرد رمال و کلاهبردار را در خرم‎آباد شناسایی و دستگیر کردند.

ابدال چگنی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: با فرهنگ‌سازی، تقویت باورهای دینی و افزایش سطح آگاهی می‎توان با این پدیده شوم مقابله کرد.

وی گفت: به تبلیغات و آموزش‎های فال و فالگیری اینترنتی مثل، فال قهوه، شمع، چای و ... هرگز اعتماد نکنید زیرا آسیب‌ها و مشکلاتی همچون، اعتیاد به فال و ایجاد مشکلات روحی و روانی، از هم‌پاشیدگی خانواده‌ها، کلاهبرداری و ضررهای مالی و آسیب‌های جانی در را پی دارد.

ترویج شیطان‎پرستی از طریق فیسبوک
منبع: ایسنا