۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶

قربان بردی اف سردار را نگه می دارد

سردار آزمون در گنبد بود و مشغول استراحت. این اما باعث نشد او پیشنهادهایش را بررسی نکند و به دنبال توافق با تیمی جدید نباشد.
کد خبر : ۲۴۶۹۳۲
صراط: آزمون که یک فصل و نیم با روبین کازان قرارداد دارد یا باید در این تیم بازی کند یا با دریافت رضایتنامه، پیراهن تیم جدیدی را به تن کند. مهاجم جوان تیم ملی که برایش آینده‌ای درخشان را پیش بینی می‌کنند بعد از بازی ایران- ترکمنستان تصمیم گرفت که در ایران بماند تا اینکه بخواهد به تمرینات روبین کازان برود. البته با کسب اجازه از مسوولان این تیم. او که قصد ندارد فصل بعد را در روبین کازان بازی کند گویا مذاکراتی با باشگاه‌های دیگر انجام داده تا در تیمی جدید بازی کند.

آزمون در نیم‌فصل دوم فصل گذشته لیگ روسیه از روبین کازان جدا شد تا به روستوف برود. تیمی که سرمربی‌اش قربان بردی اف بود. مربی صاحب سبکی که سردار را به روبین‌کازان برد و پای او را به فوتبال اروپا باز کرد.

سردار در روستوف، هر بار که به زمین رفت موثر بازی کرد. یا گل زد یا پاس گل داد. او در دقایقی که در زمین حضور داشت 4 گل سرنوشت‌ساز به ثمر رساند، یک پنالتی گرفت و دو پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد. آزمون به همین دلیل از حضور در روستوف راضی بود. او بعد از بقای این تیم در لیگ روسیه از هواداران و مسوولان باشگاه تشکر کرد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت:« اسپاسیبا روستوف»

حالا روستوف با قربان بردی‌اف تمدید قرارداد کرده و به خواست این مربی برای جذب سردار آزمون دست به کار شده. مسوولان روستوف با مدیران روبین‌کازان وارد مذاکره شده‌اند و گویا به توافق‌هایی نیز رسیده‌اند . سردار نیز علاقه‌مند است تا یک فصل دیگر زیر نظر بردی‌اف بازی کند و از تجربیات او بهره ببرد. به همین خاطر او موافقت کرده که به روستوف برود و در لیگ روسیه با پیراهن این تیم بازی کند.

این تصمیم سردار در نوع خود عجیب بود. عجیب به این دلیل که او از تیم‌هایی در بوندس لیگا پیشنهاد داشت اما ترجیح داد در لیگ روسیه بماند و برای روستوف بازی کند. توجیه‌اش نیز حضور بردی‌اف روی نیمکت روستوف است.

روستوف برای فصل جدید سرمایه گذاری کرده و قرار است بازیکنان باتجربه‌ای را جذب کند. یک سرمایه‌دار بزرگ اسپانسر این باشگاه شده و در گام اول سعی کرده تا بازیکنان مورد نظر بردی اف را جذب کند. از جمله این بازیکنان سردار آزمون است. بر همین اساس آزمون به جای حضور در اردوی روبین‌کازان در اتریش، به صربستان می‌رود تا در کنار بازیکنان روستوف خود را آماده بازی در لیگ روسیه کند. سردار امروز به مسکو رفته و از آنجا راهی صربستان می‌شود. سردار آزمون در این مورد می‌گوید: «با روستوف توافق‌هایی انجام شده اما هنوز قراردادی امضا نکرده‌ام. باید به صربستان بروم، آنجا مشخص می‌شود که توافق نهایی صورت می‌گیرد یا نه»

هدف سردار آزمون از حضور در روستوف، انتقال به تیم‌های بزرگ اروپایی است. این باشگاه می‌تواند سکوی پرتاب سردار باشد. با توجه به موانعی که روبین‌کازان برای صدور رضایتنامه آزمون می‌تراشید، حالا این مهاجم 20 ساله می‌تواند امیدوار باشد تا از طریق روستوف، حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی را تجربه کند. اتفاقی که با توجه به عضویت احتمالی آزمون در روستوف و حضور قربان بردی اف روی نیمکت مربیگری این تیم آنچنان هم دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: ورزش سه