۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷

پشت صحنه «رستاخیز» منتشر شد+فیلم

فیلم سینمایی «رستاخیز» به‌کارگردانی احمدرضا درویش و تهیه‌کنندگی تقی علیقلی‌زاده ساخته شده است و قرار است همزمان با عید سعید فطر اکران شود.
کد خبر : ۲۴۶۹۳۴
صراط: «رستاخیز» به‌کارگردانی احمدرضا درویش و تهیه کنندگی تقی علیقلی‌زاده ساخته شده است و قرار است همزمان با عید سعید فطر در سینماهای ایران به‌سرگروهی سینما آزادی اکران شود.

در خلاصه داستان این فیلم که به نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) می‌پردازد آمده است: پس از مرگ معاویه، یزید به‌عنوانِ خلیفهٔ مسلمین بر خلافت تکیه می‌زند و به والی مدینه نامه می‌نویسد که از امام حسین(ع) بیعت بگیرد. بُکیربن‌ حُر که به‌عنوان پیک ویژهٔ دربار دمشق انتخاب شده است مأمور رساندن نامه یزید به مدینه می‌شود. او که جوانی پُرشور و در جستجوی حقیقت است، در مدینه درمی‌یابد که حامل نامه‌‌ایست که در آن به قتل امام حسین(ع) فرمان داده شده است.

آنونس جدید و بخشهایی از پشت صحنه این فیلم سینمایی را در ذیل ببینید.

دانلود

مراحل فیلمبرداری این فیلم از 16 بهمن 1388 همزمان با اربعین حسینی در شهرستان بم آغاز شد و پس از پشت سر گذاشتن بیش از 250 جلسه فیلمبرداری در شهرها و مناطقی چون بم، کلوت‌های شهدادِ کرمان، شاهرود، اصفهان، کاشان، فومن، شهرکِ پرندِ تهران و شهرکِ سینمایی دفاع مقدس به پایان رسید.

دانلود


منبع: تسنیم