۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

حضور مجیدی در استقلال قانونی است

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: باید عنوان کنم که میثم مجیدی به صورت قانونی به استقلال تهران رفته است و رضایت نامه این باشگاه برای وی صادر شده است.
کد خبر : ۲۴۷۰۱۵
صراط: قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: باید عنوان کنم که میثم مجیدی به صورت قانونی به استقلال تهران رفته است و رضایت نامه این باشگاه برای وی صادر شده است.

علی پورکیانی، قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان اظهار داشت: تمرینات تیم شروع شده است و خدا رو شکر شرایط کنونی تیم خوب است و بدون شک حضور پر قدرت در لیگ پانزدهم خواهیم داشت.
 
وی افزود:ما طی جلساتی که در حال حاضر و روزهای گذشته برگزار شده است در حال جذب بازیکن هستیم، هنوز این روند جدید ادامه دارد.
 
پورکیای در خصوص وضعیت سرمربی تیمش  تصریح کرد: عبدالله ویسی کماکان سرمربی تیم بوده و همچنان با قوت و قدرت به کارش ادامه می دهد.
 
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان رد مورد پیش بینی اردوهای آماده سازی تیم گفت: قرار است دو اردو انجام شود که هدف از این اردوها آماده سازی هر چه بهتر تیم است.
 
وی در مورد حضور مجیدی در استقلال که گفته شده بدون رضایت نامه به این تیم رفته است اذعان داشت: باید عنوان کنم تمامی کارهای قانونی مجیدی در این باشگاه انجام شده و وی با رضایت نامه از باشگاه خارج شده  است و در واقع نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا آمده است، چون اگر بدون رضایت نامه تیم را ترک می‌کرد باشگاه معتقد نیز نمی‌دانشت وی را به خدمت بگیرد.
 
پورکیانی در خصوص هدف باشگاه استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم عنوان کرد: ما هدفمان این بوده که در لیگ  موفق باشیم و تلاش  خواهیم کرد ولی تا زمانی که یارگیری به اتمام نرسد و بازیکن جدید تیم را شناسایی نکنیم نمی‌توانیم هدف مشخصی برای تیم در لیگ تعیین کنیم.
 
وی در خاتمه خاطر نشان شد: امیدوارم امسال شاهد ترقی و پیشرفت تیم فوتبال استقلال خوزستان در لیگ آتی باشیم و دل هواداران اهوازی را شاد نماییم.