۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹

امیرپوردستان: سربازان مسلمان گلادیاتور نیستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سرباز مسلمان گلادیاتور نیست که بخواهد بکشد ودر دوران دفاع مقدس از هر وسیله ای استفاده نکردیم و شهرهای بی دفاع را مورد هجوم قرار ندادیم.
کد خبر : ۲۴۷۱۰۳
صراط: امیرسرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش در رزمایش هوانیروز مردم همدلی و همزبانی که در ستاد هوانیروز نیروی زمینی ارتش برگزار شد اظهار داشت: سرباز مسلمان گلادیاتور نیست که بخواهد بکشد ودر دوران دفاع مقدس از هر وسیله ای استفاده نکردیم و شهرهای بی دفاع را مورد هجوم قرار ندادیم. 
 
وی با اشاره به اصول مهم نیروهای مسلح که درباره آن ها تعریف شده است یادآور شد: خداجویی و خدا محوری ولایت مداری نیروهای مسلح دشمن شناسی و دشمن ستیزی مردمی بودن نیروهای مسلح خودکفایی و خودباوری از جمله ویژگی هایی است که نیروهای مسلح دارند.  
 
وی با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده نیروهای مسلح و ولایت مداری نیروهای مسلح و لزوم دوری از حاشیه نیروهای مسلح یادآور شد: نیروهای مسلح کشورمان به هیچ قدرتی وابستگی ندارند و تحریم ها آن ها را مایوس نکرده و کارهای بزرگی انجام دادند و امروز به مرحله ای از ساخت تجهیزات نظامی رسیده اند که به هیچ قدرتی وابستگی نداریم و می توانیم به شایستگی از مرزها دفاع کنیم.  
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هوانیروز یک یگان کلیدی است که نقش آفرینی مهمی در تاریخ داشته است.  
 
وی با اشاره به هوانیروز به عنوان اولین نیرویی که در کردستان حضور پیدا کرد و 44 شهید خلبان و کمک خلبان را تقدیم کرد یادآور شد: اولین سیلی را به صدام در عملیات مرصاد هوانیروز زد.  
 
وی خاطر نشان کرد: دولت از هوانیروز به عنوان یک یگان استراتژیک باید حمایت کند.