۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

نظر مارتینو درباره گل‌نزدن مسی در بازی ۶گله

جراردو مارتینو همچنین تصریح کرد که لیونل مسی برای خوشحال بودن نیازی ندارد که گلزنی کند، او در هر صورت سودمند است.
کد خبر : ۲۴۷۱۲۵
صراط: با توجه به این که لیونل مسی در پنج گل از مجموع شش گل تیمش دست داشت، سرمربی تیم ملی آرژانتین تاکید کرد که او برای خوشحال بودن لزوما نیاز به گلزنی ندارد.

بامداد امروز و در جریان مرحله نیمه‌نهایی کوپا آمریکا، آرژانتین مقابل پاراگوئه قرار گرفت که در نهایت توانست با شش گل پیروز شود.

آرژانتین با این برد رقیب شیلی در فینال خواهد بود، فینالی که بامداد یک شنبه برگزار خواهد شد.

سرمربی آلبی‌سته پس از این دیدار و در نشست خبری، بازیکنانش را مورد ستایش قرار داد و بر مقابله با میزبان مسابقات در فینال تاکید کرد.

جراردو مارتینو همچنین تصریح کرد که لیونل مسی برای خوشحال بودن نیازی ندارد که گلزنی کند، او در هر صورت سودمند است.

او گفت: مسی در پنج گل از مجموع شش گل نقش مستقیم داشت و بدین ترتیب باز هم اثرگذارترین بوده است. او نیازهای تیمی را درک می‌‌کند. من نگرانی‌ای در رابطه با او هرگز نداشتم. برای این‌که مسی خوشحال باشد و یا این‌که ما خوشحال باشیم، نیازی نیست که گلزنی کند، او نقش بسیار فعال و موثری در موفقیت‌های تیم دارد.

مارتینو افزود: امروز ما خوب بازی کردیم و البته واضح است که این ناشی از تدبیری است که به کار بردیم. خوشحال هستم زیرا بازیکنانم در فینال دیگری از یک تورنمنت مهم و آن هم در کمتر از یک سال حضور خواهند داشت. این جام جهانی نیست اما خیلی مهم است. باید بسیار سخت کار کنیم تا بتوانیم در فینال و مقابل شیلی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

این سرمربی 51 ساله گفت: شیلی بازیکنان خوبی دارد و در این سال‌ها حسابی خود را بیش از پیش آماده کرده است. آن‌ها حمله‌های پرفشاری را معمولا در دستور کار خود قرار می‌دهند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط مسی آرژانتین