۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

واکنش پلیس به تجاوز 6 معتاد به یک دختر

سردار ساجدی‌نیا با بیان اینکه تاکنون نه گزارشی در این رابطه به پلیس داده شده و نه شکایتی مطرح شده است، گفت: همکاران ما به محض اطلاع از این خبر موضوع را پیگیری کرده ولی تاکنون به نتیجه نرسیده‌اند.
کد خبر : ۲۴۷۱۴۳
صراط: سردار حسین ساجدی‌نیا در پاسخ به این سوال که آیا پلیس خبر تجاوز شش مرد معتاد به یک کودک را در تهران تائید می‌کنید یا خیر؟ اظهار داشت: تاکنون نه گزارشی در این رابطه به پلیس داده شده و نه شکایتی مطرح شده است ولی با این حال همکاران ما در پلیس آگاهی به محض اطلاع از این خبر موضوع را پیگیری کردند ولی تاکنون به نتیجه نرسیده‌اند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مسئولانی از شهرداری تهران تصاویری مبنی بر تائید این مساله به دستشان رسیده است، افزود: اگر کسی چنین سندی دارد برای ما بیاورد البته من از مدیرکل روابط عمومی شهرداری تهران پرسیدم که آیا شما تصاویری یا سندی مبنی بر این مساله دارید؟ که ایشان این موضوع را تکذیب کردند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: ما حتی با صدا و سیما، رسانه‌ها و سایت‌های خبری تماس گرفتیم و پرسیدیم بر چه اساسی این خبر را در رسانه ملی پخش کرده اند ولی هیچ کدام از آنها منبعی برای تائید این مساله نداشتند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: ما انتشار این خبر را بدون منبع، تشویش اذهان عمومی می‌دانیم و مساله را به دادسرای فرهنگ و رسانه اطلاع داده‌ایم و در حال حاضر این مساله در حال پیگیری است که چه کسی این خبر را اعلام کرده است.
برچسب ها: صراط ساجدی نیا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز