۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶

پهپاد جدید رژیم صهیونیستی +عکس

رژیم صهیونیستی قرار است برای تداوم کشتار مردم فلسطین از یک هواپیمای بدون سرنشین انتحاری بهره برداری کند.
کد خبر : ۲۴۷۱۹۶
صراط: رژیم صهیونیستی به زودی از پهپاد جدیدی بهره برداری می‌کند که می‌توان آن را سلاح جدیدی برای تداوم کشتار در فلسطین دانست.

خبرگزاری اسکای پرس فلسطین اعلام کرد: این نوع هواپیمای بدون سرنشین که نام «k1» بر آن نهاده شده است فقط چند کیلو وزن دارد. این هواپیما کامیکازه کیلر Kamikaze Killer خوانده می‌شود و شرکت اسرائیلی «ایروناوتیکس» با هدف استفاده از آن در اهداف انتحاری آن را توسعه داده شده است.

نمایی از این هواپیما اخیرا در نمایشگاه هوایی پاریس به نمایش گذاشته شد و اولین آزمایش آن نیز موفق اعلام شده است.

این هواپیما قادر به حمل کلاهکی ۲.۵ کیلوگرمی است که پس از انفجار چهار هزار ترکش را در محل انفجار رها می‌کند. کامیکازه کیلر به الکترونور ۳۰۰ گرمی اما بسیار پیشرفته مجهز است که موجب می‌شود در اهداف جاسوسی ، حتی در شب تصویر شفافی از اهداف ارائه دهد.

خودروها و تجمعات کوچک اصلی‌ترین اهداف این هواپیما هستند و هواپیما پس از رسیدن به هدف در نزدیک‌ترین نقطه منفجر می‌شود.

امکان ۲.۵ ساعت پرواز بدون سرو صدا و قابلیت بازگرداندن سالم هواپیما به مبدأ در صورت لغو ماموریت از ویژگی‌های دیگر این پهپاد گزارش شده است.

«عاموس متان» مدیر شرکت ایروناوتیکس اسرائیل می‌گوید: این هواپیما قابل رؤیت و قابل رهگیری نیست و ساخت آن به مراتب از موشک‌هایی که برای زدن اهداف مشابه ساخته می‌شود کم‌تر است زیرا تنها با چند ده دلار می‌توان یک فروند از این هواپیما را آماده کرد.

وی حد فاصل مرکز کنترل تا محل ماموریت این هواپیما را در شعاع ۵۰ تا ۱۰۰ کیلومتر عنوان کرد.

پهپاد جدید رژیم صهیونیستی  +عکس

پهپاد جدید رژیم صهیونیستی  +عکس
منبع: ابنا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز