۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷

برخورد «هرکول جیبی» با استقلالی‌ها

روزبه چشمی اولین تمرین خود را با تیم فوتبال استقلال زیر نظر پرویز مظلومی انجام داد.
کد خبر : ۲۴۷۲۰۴

صراط: تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برنامه‌های آماده‌سازی خود را زیر نظر پرویز مظلومی انجام داد. علیرضا اکبرپور که به همراه سیروس دین‌محمدی به محل تمرین آبی‌پوشان آمده بود پس از خوش و بش با پرویز مظلومی و بازیکنان استقلال، محل تمرین را ترک کرد. اکبرپور در زمان حضورش در استقلال به (هرکول جیبی) معروف بود.

*میثم مجیدی قبل از شروع تمرین آبی‌پوشان برای دقایقی با مظلومی گفت‌وگو کرد. وی از سرمربی استقلال اجازه گرفت که فردا در محل تمرین شرکت نکند و برای کار تسویه حساب خود با استقلال خوزستان راهی شهر اهواز شود.

*علیرضا رمضانی و محسن کریمی دو بازیکن جوان استقلال امروز به صورت اختصاصی تمرین کردند.

*از زمانی که رحمتی با استقلال قرارداد بسته وی زیر نظر تراب‌پور همزمان با طالب‌لو تمرین نکرده بود ولی امروز این اتفاق رخ داد و در تمرین نوبت عصر هر دو گلر آبی‌پوشان زیر نظر مربی گلرها تمرین دروازه‌بانی انجام دادند.

*با توجه به غیبت هواداران و اهالی رسانه در محل تمرین امروز، سکوت خاصی در ورزشگاه آزادی حکم‌فرما بود.

*روزبه چشمی مدافع هافبک فصل گذشته صبای قم که دیروز با استقلال قرارداد امضا کرد امروز اولین تمرین خود را با آبی‌پوشان انجام داد.

*مگویان مدافع ارمنستانی آبی‌پوشان که در جریان تمرین صبح دچار آسیب‌دیدگی شد پس از معاینه توسط کادر پزشکی، مجدداً در کنار استقلالی‌ها تمرین کرد.

*در ابتدای تمرین، بازیکنان زیر نظر قربان‌علی‌پور به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و سپس در حالی‌که مظلومی نظاره گر کار آنها بود کار تاکتیکی انجام دادند، در بخش بعد مجید صالح بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و فوتبال درون تیمی را برای آنها در نظر گرفت.

*تیم فوتبال استقلال فردا صبح در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک کار بدنسازی انجام می‌دهد و آبی‌پوشان تا روز شنبه استراحت خواهند کرد. قرار است استقلال روز سه‌شنبه برای برپایی اردویی 10 روزه راهی کردان کرج شود.

منبع: فارس