۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲

واکنش به اهانت استاندار به روحانیت

طلاب و روحانیان استان کرمانشاه ظهر امروز در اعتراض به اهانت استاندار کرمانشاه به روحانیت در مدرسه علمیه آیت‌الله بروجردی این شهر تجمع کردند.
کد خبر : ۲۴۷۲۰۹

صراط: طلاب و روحانیان استان کرمانشاه ظهر امروز در اعتراض به اهانت استاندار کرمانشاه به روحانیت در مدرسه علمیه آیت‌الله بروجردی این شهر تجمع کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه در این تجمع اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و تزکیه نفس است.

حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی به تدین و اعتقادات مذهبی پررنگ مردم کرمانشاه اشاره کرد و گفت: بهترین موقوفات در راستای مباحث اعتقادی همچون ساخت مدارس علمیه، مساجد و تکایا انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در چنین دیاری تمام تلاش خود را برای خدمت‌گزاری بیشتر و احترام به عقاید و باورهای مردم به کار بگیرند، ادامه داد: حب علما به‌عنوان نماد دین، حب انبیاء و اهل بیت(ع) است.

موسوی انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در راستای ترویج مباحث ارزشی و جلوگیری از بدی‌ها را امری خدشه‌ناپذیر عنوان کرد و افزود: همه ما باید به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر هم‌دلی و هم‌زبانی توجه کنیم.

این مسئول با تاکید بر در پیش گرفتن صبر و بردباری، بیان داشت: با توجه به شرایط موجود و اوضاع فعلی، باید از سخنان تنش‌زا و تفرقه‌انگیزانه جلوگیری شود تا مورد سوءاستفاده دشمنان قرار نگیرد.

منبع: فارس