۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

میوه های خارجی وقیمت های نجومی

رئیس اتحادیه میوه و تره بار گفت: لیمو ترش از برزیل و ترکیه، سیب قرمز و سبز از فرانسه وارد می شوند که این نوع میوه ها با ظاهر متفاوتی که دارند قطعا برای مردم جذابیت هم دارند و خیلی ها را وسوسه می کند تا از این نوع میوه ها استفاده کنند.
کد خبر : ۲۴۷۲۱۵
صراط: حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و تره بار در خصوص فروش میوه های خارجی با قیمت های نجومی در بازار اظهار داشت: برخی میوه ها در کشور به صورت قاچاق وارد می شوند آن هم با قیمت های عجیب و غریب که باعث مشکلاتی هم شده است.

وی افزود: به عنوان مثال انگور از شیلی، لیمو ترش از برزیل و ترکیه، سیب قرمز و سبز از فرانسه وارد می شوند که این نوع میوه ها با ظاهر متفاوتی که دارند قطعا برای مردم جذابیت هم دارند و خیلی ها را وسوسه می کند تا از این نوع میوه ها استفاده کنند.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار خاطرنشان کرد: ما در تلاش هستیم تا جلوی این میوه ها قاچاق را بگیریم، البته باید گفت چندی پیش سرد خانه ای در کرج که به صورت گسترده میوه های قاچاق وارد می کردند را شناسایی کردیم و با آنها برخورد قانونی صورت گرفت.

مهاجران در پایان تاکید کرد: به هر حال با توجه به اینکه از این به بعد میوه های تولید داخل در بازار افزایش پیدا خواهد کرد و قطعا هم با قیمت مناسب و کیفیت خوبی هم که دارند مردم کمتر به سمت خرید میوه های وارداتی که به صورت قاچاق وارد می شوند می روند که فقط ظاهری مناسب دارند.

منبع: دانا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز