۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
لاپورتا: از کسی نمی‌ترسم

کنایه‌ نامزد ریاست بارسلونا به دولت اسپانیا

نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در نشست خبری تازه خود خطاب به ریاست شورای عالی ورزش اسپانیا (کاردنال) گفت: مرا تهدید نکن، از کسی نمی‌ترسم.
کد خبر : ۲۴۷۲۴۹
صراط: نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در نشست خبری تازه خود خطاب به ریاست شورای عالی ورزش اسپانیا (کاردنال) گفت: مرا تهدید نکن، از کسی نمی‌ترسم.

خوان لاپورتا در نشست خبری خود که در طول هفته گذشته چهارمین نشست خبری بوده به اظهارات اخیر ریاست شورای عالی ورزش اسپانیا واکنش نشان داد و گفت: ایشان گفته که من علاقه زیادی به بهره برداری سیاسی از اتفاقات ساده دارم، اول این که حضور بیش از 100 هزار هوادار در یک استادیوم و اعتراض این جمعیت به حضور پادشاه در نیوکمپ هرگز یک اتفاق ساده نیست و دوم این که من اتفاقا هیچ علاقه ای به سیاست ندارم اما مدیرعامل باشگاه بارسلونا یک فرق مهم با سایر همتایان خود دارد و آن این که باشگاهش بیش از یک باشگاه است، این شعار بارسلونا است و من به آنچه برای اداره‌اش نامزد شده‌ام، اشراف کامل دارم.

لاپورتا درباره برنامه‌های خود برای مدیریت گفت: این بار جدا از قهرمانی، برای جوانگرایی هم آمده‌ام، روز تلخی بود وقتی پویول خداحافظی می کرد و همه به این فکر می کردند که دیگر شبیه او در دنیای فوتبال پیدا نخواهد شد، من با این موضوع موافق نیستم، شبیه پویول و البته بزرگتر از پویول در آکادمی لاماسیا فراوان هستند و باید به این جوانان میدان داده شود.

لاپورتا در پایان سخنان خود یک باردیگر به ماجرای جریمه احتمال بارسلونا از سوی دولت اسپانیا، دادگاه عالی ورزش اسپانیا و یوفا اشاره کرد و گفت: هیچ هراسی از هیچکسی ندارم و اگر در این انتخابات پیروز شوم برای این تحرکات غیرمردمی و پوچ جوابهایی محکم خواهم داشت.
منبع: فارس