۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

خبر رویترز درباره بازگشت ظریف به تهران

رویترز به نقل از یک مقام که نام و ملیتش را مشخص نکرده گزارش داد که «ظریف وزیر خارجه ایران احتمالا روز جمعه به تهران برود البته این موضوع هنوز تایید نشده است».
کد خبر : ۲۴۷۲۸۲
صراط: یک خبرگزاری غربی از احتمال سفر وزیر خارجه ایران به تهران در روز جمعه(فردا) خبر داد.

در حالی که مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۵+۱ برای رسیدن به توافق نهایی همچنان در وین ادامه دارد، دقایقی قبل وزیر خارجه انگلیس خود را به محل مذاکرات وین رساند.

در همین ارتباط خبرگزاری رویترز در خبری کوتاه به نقل از یک مقام که البته به ملیت و نامش اشاره‌ای نکرد، از احتمال بازگشت وزیر خارجه ایران به تهران خبر داد.

این خبرگزاری انگلیسی گزارش داد که فردا جمعه احتمال بازگشت محمدجواد ظریف به تهران وجود دارد البته این سفر هنوز قطعی نشده است.

از سوی دیگر به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به وین، وزیر خارجه ایران امروز در بالکن هتل محل مذاکرات گفت که قرار نیست به تهران برگردد.

محمدجواد ظریف در بالکن هتل کوبورگ در خصوص اینکه روند مذاکرات چگونه است؟ گفت: مذاکرات رو به جلو می‌رود و باید امیدوار باشم. وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره اینکه آیا قرار است به تهران بروید؟ گفت: خیر.

وزیر خارجه ایران پیش از این در سفری کوتاهی که از وین به تهران داشت، آقایان علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و حسین فریدون دستیار و مشاور  رئیس‌جمهوری را با خود به اتریش برد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط ظریف رویترز