۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

پریرا یک سال دیگر با سپاهان تمدید کرد

لوسیانو پریرا بازیکن برزیلی تیم فوتبال سپاهان، قرارداد خود را برای یک سال دیگر با این تیم تمدید کرد.
کد خبر : ۲۴۷۳۷۹
صراط: لوسیانو پریرا مندز بازیکن 31 ساله اهل کشور برزیل چندسالی است که پا به لیگ برتر ایران گذاشته و از جمله بهترین بازیکنان خارجی لیگ در سال‌های اخیر بوده که همواره عملکردی قابل قبول از خود ارائه داده است.

وی که دوران طلائی خود را در ایران در چندسال اخیر همراه با حسین فرکی در فولاد خوزستان با قهرمانی در لیگ برتر و کسب عنوان بهترین گلزن خارجی لیگ برتر ایران تجربه کرده است، فصل گذشته نیز با ورود فرکی به اصفهان به جمع طلائی‌پوشان سپاهان پیوست تا باز هم آقای سرمربی را در رسیدن به اهدافش یاری کند.

پریرا که در فصل گذشته در مقطعی کم فروغ ظاهر شد و چنان در گلزنی ناموفق بود که هواداران هم از حضور او در میدان گله‌مند بودند، در هفته‌های پایانی لیگ چهاردهم همزمان با سپاهان دوباره اوج گرفت و با عملکرد خوب خود نقش موثری در قهرمانی سپاهان ایفا کرد.

شیمبای محبوب فرکی که این روزها با هماهنگی باشگاه کمی با تاخیر از تعطیلات بازگشته تا در تمرینات حاضر شود، شب گذشته با حضور در دفتر باشگاه قرارداد خود را برای یک سال دیگر با سپاهان تمدید کرد تا حضور او هم در فصل جدید فوتبال به عنوان یکی از مهره‌های اصلی فرکی قطعی شود.

منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز