۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵

پیروزی راحت شاگران‌ کواچ بر روسیه

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین بازی خود در لیگ جهانی ۲۰۱۵ موفق به شکست میهمان خود روسیه شد.
کد خبر : ۲۴۷۴۵۸
صراط: تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در هفته هشتم لیگ جهانی 2015 موفق به شکست 3 بر صفر میهمان خود روسیه شد.

اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای شروع بازی از سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، مجتبی میرزاجان‌پور، محمد موسوی، عادل غلامی و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد. شاگردان کواچ اگرچه 2 امتیاز نخست بازی را به تیم روسیه دادند اما در ادامه با دریافت و زدن سرویس‌های هدفدار بر بازی مسلط شدند و از اشتباهات پرشمار حریف نیز به خوبی بهترین شکل استفاده کردند تا در نهایت با نتیجه 25 بر 21 برنده ست اول شدند. در پایان این ست بازیکنان ایران 10 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند.

در ست دوم هم این روس‌ها بودند که ست را با برتری شروع کردند اما زدن سرویس‌های موجی و هدفدار برای کنترل حملات روسیه و رسیدن کمترین پاس‌ها به موزرسکی باعث شد تا شاگردان کواچ باز هم تیم برتر باشند. دفاع روی تور و قدرت تمام کنندگی اسپک‌های شهرام محمودی، تیم ایران را باز هم زودتر به امتیاز 25 رساند در حالی که روس‌ها مثل ست قبل 21 امتیاز بیشتر نگرفتند. بازیکنان روسیه اگرچه تلاش زیادی در اسپک، دفاع و زدن سرویس داشتند اما نتوانستند امتیازهای از دست رفته خود را جبران کنند. 

شاگردان کواچ در ست سوم هم با حمایت تماشاگران و حملات موثرتر و البته با تعداد اشتباهاتی برابر با حریف صاحب نام خود باز هم نتیجه 25 بر 21 به پیروزی رسیدند تا در مجموع 3 بر صفر برنده این بازی شده باشند.

تیم ملی ایران در دومین بازی خود در هفته هشتم لیگ جهانی والیبال از ساعت 21 فردا (شنبه) به مصاف تیم ملی روسیه می‌رود.

منبع: تسنیم