۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵

کواچ: فقط یک قدم را بد برداشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی امروز را فوق‌العاده پشت سر گذاشتیم و عملکرد خوبی داشتیم.
کد خبر : ۲۴۷۴۶۲

صراط: اسلوبدان کواچ بعد از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل روسیه در کنفرانس مطبوعاتی، گفت: بازی امروز را فوق العاده گذراندیم. با 82 درصد موفقیت در حمله مقابل بهترین تیم تدافعی جهان مسابقه را پشت سر گذاشتیم قبل از بازی به بازیکنان گفتم مسئولیت سنگینی را روی دوش دارند و باید به پیراهن تیم ملی احترام بگذارند. باید بتوانیم 10 هزار هوادار در سالن و 50 میلیون بیننده تلوزیونی احترام بگذاریم. به همه نشان دادیم تیم سطح بالایی هستیم و سعی می‌کنیم در مسابقه بعدی این بازی را تکرار کنیم.

وی در مورد اینکه در صورت عدم صعود به مرحله بعد مهمترین عامل را چه می‌داند، خاطرنشان کرد: در گروه سختی قرار گرفتیم اما عملکرد بهتری از سال قبل داشتیم اگر روسیه پائین تر از ایران قرار گرفته نشان دهنده خیلی نکات است. فقط یک قدم مهم مقابل لهستان را خوب بر نداشتیم اما در عملکرد فوق العاده خوب بودیم. فکر می‌کنم همه مردم و خبرنگاران باید درک کنند که روز اول وقتی به گروه نگاه می‌کردیم مشخص نبود کدام تیم در رده آخر قرار می‌گیرد. شاید این افتخار باشد که در هر زمینه‌ها بهتر هستیم یک تیم تازه به قدرت رسیده در جهان هستیم هر روز تلاش می‌کنیم که قدم‌های بهتری برداریم تا در همین سطح بمانیم.

کواچ تأکید کرد: در این گروه برای هر امتیاز جنگیدیم و شاید تکرار پیروزی مقابل تیمی مثل روسیه بسیار سخت باشد. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم و به همه آنها به خاطر عملکرد خوبشان در مسابقات افتخار می‌کنم. آیا درک می‌کنید پیروزی مقابل قهرمان جهان، قهرمان المپیک و قهرمان سال قبل لیگ جهانی را؟ ما این کیفیت را داشتیم.

منبع: فارس