۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

ترکیب پیکان برای حضور در جام آسیا

تیم والیبال پیکان برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازیکن خارجی جذب نخواهد کرد.
کد خبر : ۲۴۷۵۰۱
صراط: تیم والیبال پیکان به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران باید در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کند. در حالی که برخی از رسانه‌ها خبر از جذب بازیکن خارجی توسط پیکانی‌ها و مذاکره آنها با یکی از بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا خبر داده بودند، امروز مرتضی عهدی سرپرست تیم والیبال پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس این موضوع را تکذیب کرد.

وی در این خصوص اظهار داشت: مقرر شده است تا بازیکنان کنونی تیم ملی در مسابقات آسیایی تهران و جام باشگاه های آسیا حضور پیدا نکنند. با توجه به اینکه تیم پیکان هم 5 ملی‌پوش دارد باید برای آنها جایگزین پیدا کند. بنابراین قرار شد تا ترکیبی از تیم ملی ب و تیم ملی زیر 23 سال و بازیکنان پیکان با هدایت کادر فنی زیر 23 سال (پیمان اکبری به عنوان سرمربی) در مسابقات قهرمانی آسیا تهران و جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد طاهر وادی، فرهاد سال افزون، بهزاد حیدری، فرهاد پیروت پور، محمد جواد معنوی نژاد، میکائیل تاجر، محمدرضا موذن، رسول شهسواری، پوریا فیاضی، رحمان داوودی، علیرضا مباشری، حمزه زرینی، سعید شیرود، سعید جواهری توانا، علی شفیعی، مصطفی شریفات، رضا عابدینی، محمد فلاح،علی فتحعلی و محمد رضی پور بازیکنانی هستند که بنا بر اعلام سایت فدراسیون قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کنند. عهدی درمورد بازیکنانی که هم‌‌اکنون در اردوی پیکان هستند گفت: در حال حاضر فیاضی، مباشری، شیرود، شیرفات، حسین‌آبادی، امیر حسینی، وادی، سال‌افزون، قرا، صفایی، علی حسینی، مصطفی‌وند، دهنوی، رحمان داودی و قلی‌زاد در اردوی تیم پیکان هستند و برای دو تورنمنت پیش‌رو ترکیبی از این بازیکنان انتخاب خواهند شد و تیم با 12 بازیکن به مسابقات اعزام می‌شود.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز