۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

پخش‌ زنده هیأت‌ها روی موبایل +دانلود

«بچه‌های هیأت» نام نرم‌افزاری برای تلفن‌های همراه است که اطلاعات جامعی را درباره برگزاری هیأت‌های مذهبی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد و امکان پخش مستقیم مراسم برخی هیأت‌ها را داراست.
کد خبر : ۲۴۷۶۵۷
صراط: نسخه دوم نرم‌افزار بچه‌های هیأت به تازگی و همزمان با ولادت امام حسن(ع) در بازار عرضه شده است. این نرم‌افزار علاوه بر ارائه اطلاعاتی در خصوص زمان و مکان برگزاری هیأت‌های مذهبی سراسر کشور، دارای مجموعه سخنرانی‌ها، احادیث، مداحی، شعرهای آئینی و ... است.

همچنین این نرم‌افزار به پخش مستقیم هیأت‌های مطرح همچون هیئات حجت‌الاسلام شیخ انصاریان، منصور ارضی، حجت‌الاسلام صدیقی، عبدالرضا هلالی، سعید حدادیان، حجت‌الاسلام سید حسین مومنی، ماشاءالله عابدی، حاج علی قربانی و ... می‌پردازد. همچنین این نرم‌افزار قابلیت بازپخش این برنامه‌ها را نیز دارا است.

در قسمت «هیأت مجازی» این نرم‌افزار، مخاطبان می‌توانند از احادیث، سخنرانی‌ها، مداحی‌ها و شعرهای آئینی مداحان و سخنران‌های مطرح استفاده کنند.

 «اینستا هیأت» و «جست‌وجوی هیأت‌ها» دو بخش دیگر این نرم افزار هستند. در قسمت «اینستا هیأت» مخاطبان می‌توانند عکس‌های خود را از هیأت‌های مختلف به اشتراک بگذارند. در قسمت جست‌وجو نیز مخاطبان می‌توانند از برنامه هیأت‌های مختلف باخبر شوند.

«بچه‌های هیأت» به صورت گروهی در مؤسسه فرهنگی مبشران صبح تولید شده است و مخاطبان می‌توانند به صورت رایگان این نرم افزار را از «کافه بازار» دانلود کنند. برای استفاده از این نرم‌افزار گوشی تلفن همراه باید به اینترنت وصل باشد.

نرم‌افزار زیر را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.

پخش مستقیم مراسم هیأت‌ها روی تلفن همراه
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز