۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
جام جهانی فوتبال بانوان - کانادا

ماجرای نیشگون مربی بانوان آمریکا +عکس

جیل الیس سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا بعد از قهرمانی تیمش در جام جهانی 2015 گفت: بعد از 15 دقیقه خودم را نیشگون می‌گرفتم که این رویا نیست! (4 گل آمریکا در 16 دقیقه به ثمر رسید)
کد خبر : ۲۴۷۷۴۷
صراط: سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا بعد از قهرمانی تیمش در جام جهانی 2015 می‌گفت: بعد از 15 دقیقه از جریان بازی خودم را نیشگون می‌گرفتم که این نتیجه رویا نیست.

جیل الیس سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا بعد از قهرمانی تیمش در جام جهانی 2015 گفت: بعد از 15 دقیقه خودم را نیشگون می‌گرفتم که این رویا نیست! (4 گل آمریکا در 16 دقیقه به ثمر رسید) می‌خواستیم از همان شروع کار حریف را تحت فشار بگذاریم و همه چیز خوب پیش رفت.

وی افزود: واقعا فکر نمی‌کردم نتیجه بازی به این خوبی باشد اگرچه می‌دانستم بازیکنانم توانایی‌های استثنایی دارند. فشار بیش از حد روی بازیکنان حریف باعث شد آنها نمایش بهتری داشته باشند. ما احترام زیادی برای تیم ژاپن قائل هستیم، اما در این بازی کاملا تمرکز داشتیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

نوریو ساساکی سرمربی ژاپن هم بعد از شکست 5 بر 2 تیمش، عنوان کرد: بازیکنان من در جام جهانی کانادا در همه مسابقات به خوبی ظاهر شدند. امروز آمریکا واقعا قدرتمند بازی کرد. در دقایق ابتدایی هر فرصتی که پیش می‌آمد از دست می‌دادیم.

وی با اشاره به حمایت تماشاگران ژاپنی در این دیدار، اظهار داشت: ما هرگز حمایت تماشاگران را در این ورزشگاه فراموش نمی‌کنیم. به بازی‌هایی که داشتیم افتخار می‌کنم. 4 سال پیش در جام جهاین آلمان قهرمان شدیم و توسعه فوتبال ژاپن را نشان دادیم. در این دوره هم به فینال رسیدیم و امیدوارم این اتفاق منجر به دوره تازه‌ای از رشد فوتبال ژاپن باشد. به تیم ملی آمریکا هم تبریک می‌گویم و از کانادایی‌ها هم برای این میزبانی تشکر می‌کنم.
منبع: فارس