۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

پیوس:برانکو نتیجه نگیرد می‌گوید امکانات نبود

پیوس خاطرنشان کرد: امیدوارم هر نیازی که برانکو دارد هیأت مدیره برای او فراهم کند چرا که اگر پرسپولیس نتیجه نگیرد برانکو بعدا می‌گوید که امکانات برای او فراهم نشده است.
کد خبر : ۲۴۷۷۵۲
صراط: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات نه خیلی خوب کار کرده و نه خیلی بد و به نظرم عملکرد متوسطی داشته است.

فرشاد پیوس در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص فعالیت باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: به نظر من بازیکنی مثل گابریل نباید از پرسپولیس می‌رفت چرا که او تا حدودی با جو فوتبال ایران آشنا شده بود و یا حتی جذب بازیکنی مثل سیدجلال حسینی هم می‌توانست برای پرسپولیس خوب باشد.

وی ادامه داد: به نظر من می شد بازیکنان بهتری جذب پرسپولیس بشوند و شاید برانکو اشتباهاتی دارد و شاید هم مشورت‌های بدی به او می‌دهند. من معتقدم پرسپولیس مدافعان خوبی دارد و نیاز به تغییر نیست اما می‌بینیم که پرسپولیس در حال مدافع جذب کردن است که به اعتقاد من پرسپولیسی که یک تیم هجومی است نباید این همه به فکر جذب دفاع باشد مگر اینکه پرسپولیس بخواهد تدافعی بازی کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تیم الان نیاز به یک بازیکن پست فوروارد و یک هافبک دفاعی دیگر دارد چرا که پرسپولیس باید در دو جبهه بازی کند و با بازیکنان کم کار سخت می‌شود. معتقدم که برانکو باید از کریم باقری بیشتر مشورت بگیرد چرا که او عاشق پرسپولیس است و می‌داند کجای تیم ضعف دارد. به نظر من نقل و انتقالات پرسپولیس تا الان بد نبوده اما خوب هم نبوده و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در هر پست دو سه بازیکن آماده داشته باشد.

پیوس درباره انتقادهایی که برخی هواداران به نقل و انتقالات پرسپولیس دارند، افزود: من به هواداران حق می‌دهم چرا که آنها هستند که فوتبال زیبا می‌شود و بازیکنان را آنها بزرگ می‌کنند و به اعتقاد من باشگاه باید به حرف هواداران گوش و با آنها منطقی صحبت کنند چون آنها حرف دل‌شان را می‌گویند. پرسپولیس امسال قهرمانی می‌خواهد و یک مربی بزرگ مثل برانکو هم در تیم وجود دارد و می‌تواند پرسپولیس را دوباره به اوج برساند اما باید از نظر پیشکسوتان بیشتر استفاده کند.

وی درباره بازیکنان جذب شده به پرسپولیس هم گفت: فرشاد احمدزاده بازیکن خودمان بوده و از او شناخت خوبی دارم و کامیابی‌نیا هم بازیکن خوبی است و بقیه بازیکنان هم که به پرسپولیس آمدند همگی در تیم‌های خودشان جزء خوب‌ها بودند اما به هر حال کار در پرسپولیس سخت است و بازیکنان باید عاشق پرسپولیس باشند و برای دل هواداران بازی کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره پیش‌بینی‌اش از وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر پانزدهم خاطرنشان کرد: از الان نمی‌توان نظر داد و باید بازی‌ها انجام شود اما به نظرم پرسپولیس نه خیلی خوب بسته شده و نه خیلی بد و شرایط متوسطی در نقل و انتقالات بر این تیم حاکم است.

پیوس در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هر نیازی که برانکو دارد هیأت مدیره برای او فراهم کند چرا که اگر پرسپولیس نتیجه نگیرد برانکو بعدا می‌گوید که امکانات برای او فراهم نشده است.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز