۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
پس از سفر آلمان و جنجال برزیل

رسایی دوباره به اروپا رفت؛ این بار فنلاند!

او ساعت 5:15 دقیقه بامداد 14 تیر، با پرواز شماره 873 هواپیمایی ترکیش ایر، راهی استانبول شد و بلافاصله با پرواز بعدی به هلسینکی رفت.
کد خبر : ۲۴۷۷۶۱
رسایی دوباره به اروپا رفت؛ این بار فنلاند!
صراط: حمید رسایی باز هم برای تبلیغ دین اسلام به اروپا رفت! او ساعت 5:15 دقیقه بامداد 14 تیر ، با پرواز شماره 873 هواپیمایی ترکیش ایر، راهی استانبول شد و بلافاصله با پرواز بعدی به هلسینکی رفت. او اینک در پایتخت فنلاند حضور دارد تا اسلام را تبلیغ کند.

رسایی که گویا علاقه زیادی به تبلیغ اسلام در اروپا دارد پیشتر چندین بار به دعوت نهادهای عمومی مانند سازمان تبلیغات اسلامی به کشور آلمان رفته است.

رسایی دوباره به اروپا رفت؛ این بار فنلاند!

وی قبل از سفر به آلمان، انگشت نگاری شد و در توضیح این ماجرا اعلام کرد که به طور عزتمندانه انگشت نگاری شده است!

در جریان جام جهانی فوتبال 2014 برزیل نیز، رسایی قصد سفر به برزیل با هزینه مجلس شورای اسلامی را داشت که با رسانه ای شدن موضوع ، این سفر منتفی شد.

گفتنی است در سایت حمید رسایی، اساساً اشاره ای به این سفر نشده و آخرین پست های وی قبل از این سفر این دو تیتر هستند: «در توافق پيش رو، غيرت يا بي غيرتي؛ کدام امضاء مي شود؟» و «ملت دست امضاکنندگان توافق بد را می‌شکند».
نظرات بینندگان
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۵ تير ۱۳۹۴
۱۲۴
۲۰
مناطق محروم جا نبود بره برای تبلیغ....
روزی چند دلار حق ماموریتشه...
اصلا مگه نماینده ملت نیست . ...عین ....... همش دنبال سفره....من دو سال بیکارم با لیسانس و زن وبچه چون کارم ساعتی بوده وبیمه بیکاری ندارم چون شغلم دولتی بوده این اقایون ....