۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

انتصابی جدید در سازمان سینمایی

با توجه به ساختار جدید سازمان سینمایی که سال گذشته ابلاغ شده است و نیز تفکیک ماموریت های امور بین الملل و جشنواره ها از حوزه ریاست ، سید صادق موسوی به سمت مدیرکل حوزه ریاست منصوب شد.
کد خبر : ۲۴۷۷۶۶
صراط: با حکم حجت الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی، سید صادق موسوی، به عنوان مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی منصوب شد.

در متن حکم موسوی آمده است:

جناب آقای سید صادق موسوی؛ نظر به تعهد و شایستگی های شما در مدیریت امور فرهنگی، به موجب این حکم به سمت «مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری» منصوب می شوید.

ایجاد ارتباطات کارآمد و دو سویه بین سازمان واهالی سینما ،پی گیری حسن اجرای سیاست های ابلاغی از سوی سازمان سینمایی،برنامه ریزی وراهبری ارتباطات ریاست  سازمان با واحدهای تابعه،ایجاد زمینه های لازم برای تصمیم سازی و ابلاغ تصمیمات،بخش نامه ها و سیاست ها به حوزه های مختلف سازمان  و روان سازی امور مراجعان و مخاطبان از جمله وظایف این حوزه است؛امیدوارم با ایجاد روابط صمیمانه میان مدیران و مخاطبان و نیز جدیت در پیگیری امور، در انجام این وظیفه مهم موفق باشید؛توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال خواستارم. "

 با توجه به ساختار جدید سازمان سینمایی که رسماً در سال گذشته ابلاغ شده است و نیز تفکیک ماموریت های امور بین الملل و جشنواره ها از حوزه ریاست ،«سید صادق موسوی» به سمت مدیرکل حوزه ریاست منصوب شد. آرش امینی نیز به عنوان مدیرکل امور جشنواره ها و همکاری های بین الملل و دبیر شورای راهبردی امور بین الملل کاروان سینمای امید را همراهی می کند.

سید صادق موسوی که تا پیش از این مدیرکل نمایش خانگی،مستند و کوتاه سازمان سینمایی بود،تا زمان انتصاب مدیرکل جدید این حوزه،با حفظ سمت همچنان عهده دار مسئولیت نمایش خانگی است.

منبع: تسنیم