۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

گله محسن تنابنده از منتقدان «پایتخت»

مردم از سریال پایتخت توقع بالایی دارند که حق آنهاست و این کار ما را سخت تر می کند. مطمئنا اگر حمایت مردم نبود پایتخت هم ادامه پیدا نمی کرد.
کد خبر : ۲۴۷۷۷۷
صراط: محسن تنابنده، بازیگر و سرپرست نویسندگان سریال پایتخت با بیان جمله بالا اظهار کرد: مخاطب فقط اثر را در قاب تلویزیون می بییند و توقع دارد تا با اثری با کیفیت روبرو شود. او مسئولیتی در قبال محدودیت ها و فشار کاری ما ندارد و ما مسئولیم در هر شرایط به خواسته و نیاز مخاطب پاسخ شایسته بدهیم. به همین دلیل هدف ما جلب نظر مردم است نه منتقدان.

تنابنده با گلایه از برخی منتقدان افزود: ساخت یک مجموعه تلویزیونی که بتواند به سلائق متنوع و مختلف مخاطب پاسخ دهد کار دشواری است و سریال پایتخت همینکه به سری چهارم خود رسیده یعنی تا حد زیادی در این زمینه موفق بوده و نتایج نظر سنجی سازمان نیز موکد همین معناست. اما متاسفانه برخی از منتقدان بدون شناخت از فرایند سریال سازی و دشواری های آن و علی رغم استقبال بالای مردم از پایتخت آن را مورد بی مهری قرار می دهند.

بازیگر نقی معمولی ادامه داد: قطعا پایتخت 4 واجد ضعف و کاستی هایست که متاثر از زمان محدود و فشردگی که در تولید داشتیم بود و متاسفانه فقدان یک برنامه ریزی دقیق و عدم فرصت کافی در تولید مجموعه های نمایشی موجب شتابزدگی و افت کیفیت می شود که این معضل دامنگیر بسیاری از مجموعه های تلویزیونی بوده که باید راه حلی جدی برای آن پیدا کرد.

به گفته تنابنده سریال پایتخت همچنان ظرفیت دراماتیکی برای ادامه دار شدن را دارد و در صورت اصرار مردم و حمایت سازمان می توان به تولید پایتخت 5 امیدوار بود.

منبع: ایسنا