۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲

نتانیاهو: اصول لوزان، در حال فروپاشی است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در کنفرانس خبری با وزیر خارجه یونان، اظهارات بی‌اساس و خلاف واقع خود درباره ایران و مذاکرات هسته‌ای را تکرار کرد.
کد خبر : ۲۴۷۷۸۸
صراط: در حالی که رایزنی‌های هسته‌ای در وین در جریان است، لفاظی‌ها و انتقادات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از گفت‌وگوهای هسته‌ای نیز همچنان ادامه دارد.

به نوشته روزنامه جروزالم پست، نتانیاهو در دیدار با وزیر خارجه یونان با اشاره به رد درخواست‌های وام‌دهندگان بین‌المللی از سوی مردم یونان در همه‌پرسی گفت که سفر وزیر خارجه یونان در این وضعیت، حاکی از تعهد واقعی آتن و تل‌آویو برای تقویت دوستی‌ دو طرف است.

«نیکوس کوتزیاس» وزیر خارجه یونان با اشاره به سفرهای صهیونیست‌ها و ابراز «علاقه آنها به یونانی‌ها» گفت: «ما باید اسرائیل را به همین نحو دوست داشته باشیم».

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس که تنها دارنده سلاح‌های اتمی در خاورمیانه است، در ادامه ادعاهایی علیه گفتگوهای هسته‌ای کنونی وین مطرح کرد.

بنیامین نتانیاهو که همواره مولفه‌های بیانیه مشترک لوزان بین ایران و گروه 5+1 را «اشتباه تاریخی» خوانده است، گفت: «آنچه که من می‌توانم بگویم آن است که آنچه ما در وین شاهدیم نه گشایش بلکه نابودی اصولی است که گروه 5+1 در لوان خود را به آن ملزم و متعهد کرده بود».

نخست‌وزیر رژیمی که اخیرا به واسطه اقدامات وحشیانه علیه مردم فلسطین در جنگ سال گذشته به نوارغزه به ارتکاب به جنایت جنگی متهم شده، درباره احتمال آنچه «تشدید اقدامات تروریستی ایران در منطقه» آن خواند، هشدار داد.

منبع: فارس