۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

یاوه‌گویی نماینده بحرینی علیه ایران +تصاویر

نماینده افراطی پارلمان بحرین پس از سخنرانی در حضور سرکرده گروه تروریستی منافقین ابراز امیدواری کرد که جلسه آینده خود را در تهران و تحت رهبری مریم رجوی برگزار کند.
کد خبر : ۲۴۷۸۵۸
صراط: «جمال بوحسن» نماینده پارلمان بحرین در نشست گروهک منافقین ـ که سالها در لیست گروه‌های تروریستی قرار داشت ـ در پاریس شرکت کرد.

حضور بوحسن در نشست گروهک منافقین با حمایت رژیم آل خلیفه صورت گرفت صورت گرفت و او با خود پیام و نامه امضاء شده توسط پارلمان را همراه داشت که در آن ایران به حمایت از تروریسم متهم شده بود.

در حالی که وزیر خارجه بحرین هر از چند گاهی ایران را که خواستار حل بحران کنونی بحرین از طریق گفتگوی عادلانه است، به دخالت در امور داخلی بحرین متهم می‌کند، رژیم آل خلیفه به نمایندگان پارلمان بحرین اجازه می‌دهد تا در امور داخلی ایران مداخله کنند.

نماینده پارلمان بحرین در نشست گروهک منافقین شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز در بحرین را سرسپردگان ایران خواند و ابراز امیدواری کرد که دیدار بعدی او با «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین در تهران و پس از سقوط نظام ایران باشد.

بوحسن طی سخنانی در این نشست با ابراز خوشحالی و افتخار و سربلندی در بین منافقین تروریست‌های منافقین را آزادگان و مدافع کرامت و حقوق‌ بشر نامید.

وی با ابراز نگرانی از حمایت‌های ایران از دولت‌های عراق و سوریه و همچنین حزب‌الله و انصارالله یمن جمهوری اسلامی ایران را منبع تروریسم در جهان دانست که از کانون‌های تروریستی مختلف مانند داعش حمایت می‌کند!!

نماینده پارلمان بحرین در ادامه اظهارات مضحک خود گفت: ما در مملکت بحرین از ایران از طریق ایادی آن و تروریسم آن در بین مردم بحرین از سال ۲۰۱۱ رنج کشیده‌ایم و هم‌چنان ادامه دارد! آنها بدترین انواع تروریسم و تمرد را در تمامی مؤسسه‌های دولتی و در تمامی خیابان‌ها و مناطق اعمال می‌کنند.

وی اظهار کرد: مملکت بحرین از سازمان مجاهدین خلق قدردانی می‌کند و آن را محترم می‌دارد به‌خاطر ارائه یک تصویر روشن و حقیقی از اسلام!

جمال بوحسن همچنین از جامعه بین‌المللی و سازمان ملل خواستار لغو محاصره کمپ لیبرتی و فرستادن این پرونده به شکل فوری به سازمان ملل شد.

وی گفت: ما در مجلس نمایندگان بحرین با ایمان به اهمیت و صداقت و خلوص سازمان مجاهدین خلق، اقدام به صدور بیانیه در محکومیت رژیم حاکم بر ایران کردیم و تأیید و حمایت خود را از سازمان مجاهدین خلق اعلام کردیم.

این نماینده افراطی در پایان ابراز امیدواری کرد جلسه آینده خود را در تهران و تحت رهبری مریم رجوی برگزار کند.

این نماینده بحرینی در حمایت از منافقین حمایت کرده که این گروهک تروریستی علاوه بر ارتکاب اقدامات جنایتکارانه بسیاری علیه مردم ایران، در دوران رژیم صدام در عراق نیز خیانت‌ها و جنایت‌های بسیاری را علیه مردم عراق مرتکب شد.

سال گذشته نیز «عبدالحکیم الشمری» یکی دیگر از نمایندگان پارلمان بحرین با تقدیم نامه‌ای به مریم رجوی به نیابت از پارلمان بحرین، با این گروهک اعلام همبستگی کرد.

با وجود اینکه جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین به دلیل وجود اسناد و مدارک بسیار زیاد به هیچ وجه قابل انکار نیست؛ آمریکا سال گذشته این گروهک جنایتکار را از فهرست گروه‌های تروریستی خود حذف کرد.

پارلمان بحرین، پارلمانی فرمایشی است که با مرتکب شدن به گناه اعلام حمایت از گروهک تروریستی منافقین دامن خود را به ننگ آلوده و خود را شریک جنایات این گروه شیطانی می‌کند.

رژیم آل خلیفه از زمان آغاز بیداری اسلامی مورد انتقاد شدید اکثریت شیعه ساکن در این کشور قرار گرفت ولی با ددمنشی تمام عیار این اعتراضات را سرکوب و به خاک و خون کشید و با به شهادت رساندن صدها تن از فعالان سیاسی و اجتماعی هزاران تن را نیز زندانی کرد.


منبع: ابنا
نظرات بینندگان
علومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۴
۲۳
۱
آخه مورچه چیه کله پاچش باشه راستی اگه عربستان وامارات ملت بحرین و خفه نمیکردن یارو میتونست الان تو گروه کفتاران منافق باشه و...زر.....بزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۴
۲۴
۱
اونم حرفی زده که منافقا کیف کنند . البته تو دلش خندش گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۶ تير ۱۳۹۴
۲۵
۱
غلط زیادی کرده است نباید به یاوه گوئیهای این احمقهای حرام خوارتوجه کرد زیرا گنده میشوند .بحرین اصلا کجای نقشه جهان است که نماینده داشته باشد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز