۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

خوش‌چهره: نسبت به موفقیت احمدی‌نژاد در عرصه سیاسی خوشبین نیستم

این تجربه‌ای است که خیلی از سیاست مداران در کشورهای مختلف داشته اند. یعنی برای اینکه مورد سوال قرار نگیرند باید رو به جلو حرکت کنند. می‌تواند این اقدام تاکتیکی باشد.
کد خبر : ۲۴۷۸۶۶
صراط: محمد خوش چهره در گفتگو با آفتاب یزد به سوالی در مورد محمود احمدی نژاد پاسخ داده است.

متن پرسش و پاسخ مذکور چنین است:

این روزها زمزمه‌هایی مبنی بر تمایل آقای احمدی نژاد برای بازگشت به قدرت شنیده می‌شود. به نظر شما با کارنامه‌ای که ایشان برجای گذاشته آیا پایگاهی در جامعه دارند و زمینه‌ای برای ورود دوباره به قدرت خواهند داشت؟

این سوال موضوع مورد علاقه من برای گفتگو نیست. ولی اگر بخواهیم به صورت نوعی صحبت کنیم باید گفت هر رئیس جمهور نوعی که با این کارنامه‌ای که دولت نهم و دهم داشته باید یک مقدار تلاش کند وگرنه جوابگوی خیلی از اشکالات خواهد بود. یعنی اگر خودش را فعال و اکتیو نشان ندهد فرصت حملات زیادی را به خودش وارد می‌کند. این تجربه‌ای است که خیلی از سیاست مداران در کشورهای مختلف داشته اند. یعنی برای اینکه مورد سوال قرار نگیرند باید رو به جلو حرکت کنند. می‌تواند این اقدام تاکتیکی باشد. که حضور فعال فعال داشته باشد. یا اینکه بررسی شود مناسبات کانونهای قدرت و ثروت که خیلی وقت‌ها به دولت هایی که کنار رفته اند نزدیک می‌شوند چگونه است؟من نسبت به موفقیت ایشان در عرصه سیاسی خوشبین نیستم.