۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
انصاریان در مراسم شب نوزدهم رمضان:

با مال 70 میلیون هم سیر نمی‌شوی؟

انصاریان گفت: مال هفتاد میلیون را داری می‌بری باز هم سیر نمی‌شوی؟ این همه را به خاک سیاه نشاندی باز هم سیر نمی‌شوی؟
کد خبر : ۲۴۷۸۸۰
صراط: شیخ حسین انصاریان در مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حسینیه همدانی های تهران در بخشی از سخنان خود گفت: ما عادت نکردیم با خدا رفاقت کنیم، بلد نشدیم چطوری با او حرف بزنیم، اگر رفیقش شویم اگر بلد باشیم حرف بزنیم، او بهترین رفیق است. بهترین گوش بده است، بهترین عمل‌کننده است، بهترین محبت‌کننده است، مفصل هم نیست این نصیحت اما خیلی باارزش است،

وی ادامه داد: یابن آدم پسر آدم "من اصبح حریصا علی الدنیا" کسی که یقه برای پول پاره می‌کند وقت و دین و عقل و فکر و عمر و همه چیزش را می‌گذارد برای پول زن و بچه‌اش مردند که یک بار با این نهار بخورند با این شام بخورند، یک دو روزی بروند مسافرت وقت ندارد، یک سال یک دانه شب احیا دارد معلوم نیست کدام یکی از این سه شب است وقت ندارد آن یک شب هم بیاید.

این خطیب مشهور تصریح کرد: همش دنبال دنیا. دنبال پول، دنبال اضافه کردن، کار این او را جز از من دور نمی‌کند. هر چی دارد به پول نزدیک می‌شود از من دور می‌شود، چه خبرت است، پسر آدم مال هفتاد میلیون را داری می‌بری باز هم سیر نمی‌شوی این همه را به خاک سیاه نشاندی باز هم سیر نمی‌شوی؟ بندگان من حق ندارند، سهم ندارند، زن و بچه مردم سهم در این پول ندارند؟

منبع: اتاق خبر 24
برچسب ها: صراط انصاریان