۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

پیشنهاد پلیس برای سفر کربلا در اربعین

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پیشنهاد پلیس برای مراسم اربعین حسینی تردد کاروانی زوار برای خروج از کشور است.
کد خبر : ۲۴۷۹۰۷
صراط: جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پیشنهاد پلیس برای مراسم اربعین حسینی تردد کاروانی زوار برای خروج از کشور است.

سردار موسی امیری ظهر امروز در اولین نشست هماهنگی اربعین حسینی در مهران اظهار داشت: پیش‌بینی‌های لازم برای استقرار بخش‌های مختلف ناجا همزمان با اربعین حسینی در مرز مهران صورت گرفته است.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته پلیس نگران است که زیر ساخت‌ها با حجم استقبال زائران هماهنگی نداشته باشد.

وی به استقرار بخش‌های مختلف ناجا همزمان با اربعین حسینی در مهران اشاره کرد و ادامه داد: پلیس نگران زیر ساخت‌ها در مسیر تردد زائران است.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خاطرنشان کرد: عزم و اراده جدی در رده‌های مختلف نیروی انتظامی برای تسهیل تردد زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی امسال وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه نمایش عظیم اربعین حسینی در سال گذشته مبارزه سنگر به سنگر با استکبار جهانی و تکفیری‌ها بود گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین امنیت و کنترل ترافیک در اربعین امسال صورت گرفته است.

جانشین پلیس راهور ناجا اعزام کاروانی را مدل پیشنهادی پلیس برای حضور زائران از اقصی نقاط کشور در مرز مهران عنوان کرد و گفت: به دنبال این هستیم که حضور انفرادی را در ایام اربعین کم کنیم و سفرهای مردم به صورت کاروانی همانند آنچه که در زمان عزاداری رحلت امام خمینی(ره) در مرقد مطهر حضرت امام(ره) انجام می‌شود صورت پذیرد.

این مسئول راه‌اندازی پارکینگ‌های متعدد و ساماندهی کمربندی‌های شرقی و غربی مهران را از ضرورت‌های کنترل ترافیک این شهر در ایام اربعین خواند و گفت: تلاش پلیس در جهت رفاه حال زائران و تامین به موقع نیازهای تردد زائران است که دغدغه سال گذشته بود.

امیری با قدردانی از تلاش‌های استاندار ایلام و دیگر مسئولان استانی گفت: اقدامات صورت گرفته از جمله راه‌سازی‌های متعدد، ساخت پارکینگ‌ها و افزایش گیت‌ها در پایانه مرزی مهران از جمله اقدامات مثبتی در حال اجرا است که نیازمند تزریق اعتبار ملی لازم برای تکمیل آنها است.

جانشین پلیس راهور ناجا در سفر به شهر مرزی مهران از پیشرفت فیزیکی کمربندی های شرقی و غربی این شهر بازدید کرد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط اربعین مهران