۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

شب قدر در وین با حضور ظریف +عکس

مرکز امام علی در خیابان ملارگاسه است . بچه ها به شوخی به این خیابان می گویند، ملّاگاسه
کد خبر : ۲۴۷۹۷۶
صراط: ظریف و عراقچی و صالحی و بقیه زینبیان و صاحبان قول سدید، از طرف ملتی صبور، وارد می شوند. قرآن به سر می گیرند ... اللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ بِکِتابِکَ الْمُنْزَلِ وَما فیهِ وَفیهِ اسْمُکَ الاْکْبَرُ وَاَسْماَّؤُکَ الْحُسْنى ... و روح را طراوت می دهند، برای فردایی دیگر... به پشتوانه یک ملت.

دکتر محمدرضا وصفی رایزن فرهنگی ایران در اتریش در مطلبی که اختصاصا در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد به حال و هوای مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه رمضان پرداخته است. در این مراسم دکتر محمدجواد ظریف و تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات هسته ای ایران حضور داشتند.
شب قدر است و بیست و یکم ماه مبارک رمضان . هوا شرجی است و حدود چهل درجه ... مثل خوزستان و خرمشهر و تمامی خاطرات آن ...

امروز عباس عراقچی گفته است: ما درباره تحریم‌های اصلی ... یعنی تحریم‌های اقتصادی و مالی به جمع‌بندی رسیدیم ، اما درباره تحریم تسلیحاتی اختلافات ادامه دارد....  استدلال کرده  که تحریم تسلیحاتی به خودی خود ، موضوع مهمی نیست ، اما  فلسفه ما این است که نظام تحریم ها باید همه برچیده شود. تحریمی که بیشترین برکت را داشته است و باعث شده تا  صنعت دفاعی و ساخت تسلیحات ما رشد فوق العاده ای داشته باشد.... تحریم تسلیحاتی فی نفسه موضوع مهمی نیست ، ولی اینکه بخواهد تحریمی، به عنوان تحریم در چارچوب تحریم و ساختار تحریم بماند ، باید عوض شود.

...ساعتی پس از این سخنان، راهی مرکز امام علی وین می شوند ، تا همراه با مومنان، دعای جوش کبیر بخوانند و قرآن به سر گیرند.

شب قدر در وین با حضور ظریف +عکس
در تصویر محمدجواد ظریف، علی اکبر صالحی و حسین فریدون دیده می شوند

مرکز امام علی در خیابان ملارگاسه است . بچه ها به شوخی به این خیابان می گویند، ملّاگاسه ...فرازهایی از دعای جوشن کبیر است ...  یا ذَا الْقَوْلِ‏ السَّدیدِ، یا ذَاالْفِعْلِ الرَّشیدِ، یا ذَاالْبَطْشِ الشَّدیدِ... ظریف و عراقچی و صالحی و بقیه زینبیان و صاحبان قول سدید ، از طرف ملتی صبور ، وارد می شوند ... همت ها و زین الدین ها جلوه های «فعل شدید» این فراز بودند ، و  زینبیان امروز ، صاحبان - قول سدید آن ...

آرام ، و از درب آبدارخانه مرکز وارد می شوند. می خواهند  آرامش معنوی مردم حفظ شود ، و فضا از شر الوسواس الفلاش و العکاس در امان باشد...

قرآن به سر می گیرند ... اللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ بِکِتابِکَ الْمُنْزَلِ وَما فیهِ وَفیهِ اسْمُکَ الاْکْبَرُ وَاَسْماَّؤُکَ الْحُسْنى ... و روح را طراوت می دهند ، برای فردایی دیگر... به پشتوانه یک ملت.  
مقابل درب مرکز پر است از کالسکه های علی اکبر ها و رقیه های فردا که با والدین به مرکز آمده اند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط وین شب قدر