۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹
رئیس ایرنا:دستگاههای امنیتی و قضائی با جریان انحرافی برخورد کنند

جوان فکر بر خلاف بقایی وجود جریان انحرافی را پذیرفت

نکته سؤال‌برانگیز آن است که دستگاه‌های هشداردهنده، مانند وزارت اطلاعات و شورای عالی امنیت ملی نیز تاکنون نه تنها از به صدا درآوردن زنگ‌های بیدارکننده اجتناب ورزیده‌اند، بلکه ناخواسته با سکوت خود،‌ عرصه را برای شکل‌گیری یک جریان انحرافی آسیب زننده به منافع ملی و اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به حال خود رها کرده‌اند.
کد خبر : ۲۴۸۶۰
"صراط" - مشاور رسانه ایی رییس جمهور، بر خلاف نظر حمید بقایی از چهره های نزدیک به مشایی و احمدی نژاد سرانجام وجود "جریان انحرافی" را پذیرفت.
به گزارش صراط نیوز،جوان فکر که تا چند روز پیش وجود پدیده ایی بنام جریان انحرافی را انکار کرده وآن را موهوم و زاییده "تبلیغاتچی های اقتدارگرا" می دانست، در نوشته ایی با اذعان به وجود این جریان، ضمن انتقاد از "وزارت اطلاعات" و "شورای عالی امنیت ملی" بخاطر سکوت در مقابل آن نوشت: نکته سؤال‌برانگیز آن است که دستگاه‌های هشداردهنده، مانند وزارت اطلاعات و شورای عالی امنیت ملی نیز تاکنون نه تنها از به صدا درآوردن زنگ‌های بیدارکننده اجتناب ورزیده‌اند، بلکه ناخواسته با سکوت خود،‌ عرصه را برای شکل‌گیری یک جریان انحرافی آسیب زننده به منافع ملی و اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به حال خود رها کرده‌اند.
رییس ایرنا همچنین با بیان اینکه شرایط کشور در "منطقه خطر" قرار دارد بدون اشاره به رابطه بین جریان انحرافی و قرار گرفتن شرایط کشور در "منطقه خطر" تصریح کرد: برخی از رویدادها نیز حاکی از آن است که با نقش‌آفرینی و زمینه‌سازی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و جهالت برخی عناصر و جریان‌های داخلی یا خیانت ستون پنجم دشمن، در وسط میدان مین‌گذاری شده‌ای قرار گرفته‌ایم که برای یافتن راه نجات، یا باید از همان راهی که آمده‌ایم به عقب بازگردیم یا آن که با ادامه این مسیر،‌ هرگونه تهدید و حادثه‌ای را به جان بخریم.
وی در این نوشتار در توضیح منظور خود از "ادامه دادن مسیر" و به جان خریدن هرگونه تهدید و حادثه، به رابطه احتمالی بین لزوم برخورد قوه قضاییه با تتمه جریان انحرافی و بی توجهی به تهدیدات رییس جمهور مبنی بر خط قرمز بودن کابینه، اشاره ایی نکرد.
جوان فکر با اشاره به یکی از دغدغه های دلسوزان انقلاب و نظام مبنی بر درگیری در مسایل حاشیه ایی و غفلت از مسایل اصلی کشور و جهان اسلام، افزود: بزرگ‌ترین خیانت در حق ملت ایران و مقدم بر آن خیانت به حرکت اسلامی ملت‌های منطقه،‌ چیزی جز آن نیست که توجه ملت و دولت ایران از مسائل اصلی کشور،‌ جهان اسلام و تحولات منطقه‌ای به مسائل فرعی و حاشیه‌سازی‌هایی منحرف شود که تاکنون جز از دست رفتن فرصت‌ها،‌ خنثی کردن توان‌ها و انگیزه‌ها برای خدمت به کشور و ملت ایران و پیدایش تهدیدهای تازه،‌ حاصلی در بر نداشته است.
سرپرست روزنامه ایران در ادامه اظهارات تازه خود ضمن درخواست از قوه قضاییه برای شناسایی عوامل اصلی این جریان و محاکمه آنان افزود: تلاش‌های صورت گرفته برای منحرف کردن افکار عمومی ملت ایران از این مسئله اساسی،‌ آیا می‌تواند در بردارنده مفهوم دیگری جز خیانت به آرمان‌های انقلابی و اسلامی داشته باشد؟
وی همچنین از اعضای کمیسون امنیت ملی مجلس بخاطر پرداختن به مسایل حاشیه ایی و غفلت از مسائل منطقه و پشتیبانی از سیاست خارجی انتقاد کرد.
رییس ایرنا همچنین بدون نام بردن از قوه خاصی از قوای سه گانه، در انتقادی تلویحی که می توان آن را متوجه قوه مجریه دانست، تصریح کرد: نکته نگران کننده آن است که قوا و ارکان مختلف در کشور و بویژه دستگاه‌هایی که مسئولیت سنگین‌تری نسبت به مسائل عمومی و ممانعت از تبدیل فرصت‌های پیش روی ملت ایران به تهدیدهای آسیب زننده برعهده دارند، مواضع و اقدامات خود را تحت تأثیر برخی موج‌سازی‌های تبلیغاتی و سیاسی مدیریت شده از سوی افراد یا جریان‌های خاص،‌ سازماندهی کنند که بدون تردید چنین وضعیتی برای کشور آسیب زننده خواهد بود.
مشاور رسانه ایی رییس جمهور ،رییس ایرنا و سرپرست روزنامه ایران در پایان از تلاش برای درک بهتر و عمیق‌تر رهنمودهای مقام معظم رهبری توسط مسولان و دست اندرکاران روزنامه ایران خبر داد.
گفتنی است هرچند درک دیر هنگام آقای جوان فکر از جریان انحرافی برای فردی که مسولیتهای متعدد رسانه ایی در دولت به عهده دارد مایه تعجب است، ولی به هرحال اذعان به وجود این جریان از سوی آقای جوان فکر مایه مسرت و خوشحالی است و امید می رود جوان فکر از ظرفیتهای رسانه ایی تحت کنترل خود برای معرفی این جریان خطرناک نهایت بهره را ببرد.
نظرات بینندگان
غلام (جاده چالوس)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۱
۱
بنظرم كاسه اي زير نيم كاسه س !!
با چنين اظهارنظري يعني جو............... همچنان از سوي اح ..... ساپورت ميشه ؟
جالبه و قابل تامل !!!!!!!!!!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
بنظر من كه تانكر 000/10 ليتري زير نيم كاسه س !!!!
مرتاض دولتي
|
Iran (Islamic Republic of)
يعني واقعا توبه كرده و غسل توبه كرده ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۳
۲
تعجبيم سايت وزين صراط نيوز چرا هر از گاهي از اين مشنگ و خل رسانه اي دولت مطالبي مي نويسد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حداقل احترام خودت را نگه دار.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۰
۱
چیه که می تواند عرض چند روز یک نفر غربی را شرقی کنه یا یک نفر شمالی را جنوبی کنه .
موردی یادم آمد ماشینی تصادف کرد ضربه تصادف چنان بود که توانست مسیر ماشین را 180 درجه عوض کرد .
راستی مگر با جایی تصادف کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۰
۰
مشنگ و خل رسانه اي چه تعبيري است اقايان اصول گرا اخلاق كيلويي چنده ترس از خدا نداريد ازاده باشيد
حمیدرضا رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۰
۰
واقعاً از صراط بعیده به چنین موهوماتی دل خوش کنه!.جو......... اگه صداقت در گفته هاش بود لااقل اشاره ای به سرکرده جریان انحرافی می کرد ولی آنچه قرائن و شواهد نشان می دهد؛ این است که به لطف خداوند با بصیرت بخشی و موضع گیری های شفاف عده ای از علما، روحانیون و دلسوزان نظام ماهیت اصلی جریان انحرافی در حال هویدا شدن است و این کاسه داغ تر از آش، در شرایط حاضر، برای ابقاء در جایگاهی که هیچگاه فکر تصاحب آن را نمی کرد موضع خود را اینگونه تغییر داده است.و مکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین -
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۰
۱
جو.............: کی بود کی بود من نبودم. من از اولش هم جزو جریان انحرافی نبودم بارها به وزیر اطلاعات تذکر داده بودم که اگر با جریان انحرافی برخورد نکنید می گم دکتر شما رو عزل کنه!!.
مش.............. نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۴ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۲
۰
بیخود به شکممان صابون نمالیم منظورش از جریان انحرافی آقایان ذو...... طا....... حد.......... وبه تعبیر ایشان اقتدارگرایان میباشد.
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۱
۱
این هم نقشه تازه این جریان انحرافی است
سرشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۱
۱
این آقای کهن فکر ، بنده خدا فقط می دونه گاو شیر می ده!
اما نمی دونه از گوشاش شیر می یاد یا از پستونش و یا از . . .
مهران آزادپی
|
United States of America
|
۱۲:۰۵ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۰
۱
صراط جان ، بد جوری خودت رو به کوچه صراط چپ زده ای .... منظور جناب جوا....... از جریان انحرافی عقبه شما تمامیت خواهان و اقندار گرایان است همانانکه با اذیت و آزار و ایذاء مومن ترین افراد از خط امام ( ره ) منحرف شده اند .