۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۸
رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه + تصاویر

با روشنگري و تبیین منطقی در مقابل تفكر غلط مخالف نيستم

ایشان با تأكید بر لزوم تفكیك میان اختلاف نظر با ایستادگی یك جریان در مقابل نظام، خاطرنشان كردند: زمانی ممكن است، جریانی در مقابل انقلاب اسلامی بایستد، كه در آن زمان قطعاً وظیفه همه، دفاع از انقلاب است، همانگونه كه در حوادث سال 88 اتفاق افتاد.
کد خبر : ۲۴۸۷۷
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، پاسداری حقیقی از انقلاب اسلامی را حفظ حركت پیش رونده، پرشتاب، پرنشاط و انقلابی نظام اسلامی به سمت اهداف والای ترسیم شده دانستند و تأكید كردند: یكی از موارد بسیار مهم و ضروری برای ادامه حركت تكاملی و رو به جلوی انقلاب اسلامی، پرهیز از دمیدن و مشتعل كردن فضای اختلاف، هیاهو و جنجال در جامعه است و همه دستگاه‌ها و جریان‌های سیاسی و فكری باید به حفظ وحدت، پایبندی عملی داشته باشند.
در این دیدار كه در آستانه سوم شعبان سالروز میلاد بزرگ پاسدار اسلام حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و روز پاسدار برگزار شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تبریك اعیاد شعبانیه بویژه سوم شعبان، نامگذاری سالروز میلاد حضرت امام حسین علیه‌السلام به عنوان روز پاسدار را ابتكاری پرمغز و جهت‌دِه خواندند و افزودند: معنای واقعی پاسداری از اسلام با همه ابعاد آن، در دوران ده ساله امامت حضرت اباعبدالله علیه‌السلام تحقق پیدا كرد، بنابراین بازخوانی رفتار و حركات آن حضرت در دوران امامت، ترسیم كننده مبانی و شاخص‌های واقعی پاسداری است.
رهبر انقلاب اسلامی در تبیین دوران ده ساله امامت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام، به سرفصل‌های مهم حركت ایشان از جمله انذار، تحرك تبلیغاتی، بیدار و حساس كردن خواص، ایستادگی با جان و مجاهدت در مقابل حركت انحرافی فوق‌العاده خطرناك آن زمان، و عمل براساس دستورات اسلام، اشاره و خاطرنشان كردند: حركت و ایثار امام حسین علیه‌السلام و ابعاد گسترده آن بویژه فجایعی كه برای خاندان آن حضرت پیش آمد، موجب ماندگاری این حركت در تاریخ و حفظ اسلام و ارزش‌ها شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یكی از ابعاد سخت حركت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام را صبر ایشان در مقابل تردید افكنی‌های خواص و صاحب‌نامان آن دوران ارزیابی كردند و افزودند: سخت‌ترین صبر امام حسین علیه‌السلام ایستادگی در برابر سخنان به ظاهر مصلحت‌اندیشانه و وسوسه‌های افراد صاحب نفوذ و تأثیرگذاری بود كه با توجیهات به ظاهر شرعی، امام را از گام گذاشتن در این مسیر منع می‌كردند اما حضرت اباعبدالله علیه‌السلام با صبر بر این تردید افكنی‌ها و با عزم و اراده، وارد میدان شدند و جریان اسلام را از انحرافی بزرگ نجات دادند.
ایشان پس از تبیین معنای واقعی پاسداری در چارچوب حركت امام حسین(ع)، افزودند: نامگذاری سوم شعبان به عنوان روز پاسدار، بدین معنا است كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌خواهد همواره در راه حضرت سیدالشهداء حركت كند و بررسی منصفانه عملكرد سپاه از ابتدای پیروزی انقلاب تاكنون نیز نشان می‌دهد سپاه پاسداران حقاً و انصافاً در این راه قدم برداشته و ایستادگی كرده است.
رهبر انقلاب اسلامی لازمه ادامه حركت رو به رشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به ویژگی‌ها و شاخص های ترسیم شده برای پاسداری را، ارتقای توانایی، كیفیت و هوشمندی سپاه در همه ابعاد دانستند و خاطرنشان كردند: اگر نسل گذشته سپاه در شرایط و انگیزه‌های قوی اوائل انقلاب و دوران دفاع مقدس رشد و تكامل پیدا كرد، نسل جوان و جدید سپاه نیز باید از لحاظ معرفت، آگاهی، بصیرت، فداكاری، انجام درست كار و انجام به هنگام وظیفه، به مراتب بالاتر و مستحكم تر باشد زیرا امروز اگرچه جنگ نظامی وجود ندارد ولی جنگی ظریف‌تر و البته خطرناك‌تر در جریان است.
رهبر انقلاب اسلامی سپس به تشریح معنای واقعی هویت پاسداری سپاه پرداختند و افزودند: نباید از مفهوم پاسداری از انقلاب معنایی محافظه كارانه و حفظ وضع موجود انقلاب برداشت شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأكید بر اینكه انقلاب در ذات خود یك حركت پیش‌رونده و پرشتاب به سمت اهداف ترسیم شده است، خاطرنشان كردند: پاسداری از انقلاب به معنای حفظ حركت پیش‌رونده و انقلابی نظام اسلامی است.
ایشان لازمه پاسداری سپاه از حركت انقلابی و پیش‌رونده نظام اسلامی را دو حركت درونی و بیرونی در سپاه پاسداران دانستند و افزودند: حركت درونی كه سپاه همواره به آن نیاز دارد دارای دو بُعد معنوی و مادی است كه بعد معنوی آن، توجه ویژه به ارزش‌ها و مشخص كردن شاخص‌های ارزشی پاسداری و سنجش و ارزیابی همه فرماندهان و بدنه سپاه براساس این شاخص‌ها، به منظور پیشرفت است.
رهبر انقلاب اسلامی درخصوص بُعد مادی حركت درونی سپاه خاطرنشان كردند: كارهای تشكیلاتی، علمی، تحقیقاتی، و آموزش‌های نظامی اجزاء بُعد مادی حركت درونی سپاه هستند كه با قرار گرفتن در كنار بُعد معنوی، یك مجموعه زنده، پرنشاط، همیشه جوان و دارای حركت رو به جلو بوجود خواهند آورد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأكید كردند: چنین مجموعه‌ای به عنوان الگوی معنویت، بصیرت، پایبندی به اصول، فكر، تدبیر و حركت در مسیر صحیح، می‌تواند تأثیرگذار در پیشبرد حركت مجموعه انقلاب اسلامی باشد.
ایشان یكی از موارد لازم و بسیار مهم برای پاسداری از حركت پیش‌رونده و رو به تحول نظام اسلامی را پرهیز از كارهای غیرمفید و مضر برای این حركت دانستند و افزودند: یكی از این كارهای مضر، دامن زدن به اختلافات و مشتعل كردن فضای اختلاف و هو و جنجال است كه باید همه دستگاه‌ها و نهادهای نظام مراقب این موضوع باشند.
رهبر انقلاب اسلامی تأكید كردند: باید هرچه ممكن است اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه ها را كم كرد و در فضای بحث‌های اختلافی ندمید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اظهار تأسف شدید از برخی بگومگوها و بحث‌های اختلافی در كشور افزودند: كسانی كه به این بحث‌ها دامن می‌زنند، آیا خوشحالی دستگاه‌های تبلیغاتی بیگانه و تحلیل های آنها را نمی‌بینند. ابراز شادمانی دشمنان، نشان می‌دهد این موضوع یك نقطه ضعف است، بنابراین باید از ادامه آن جلوگیری كرد.
ایشان با تأكید بر لزوم تفكیك میان اختلاف نظر با ایستادگی یك جریان در مقابل نظام، خاطرنشان كردند: زمانی ممكن است، جریانی در مقابل انقلاب اسلامی بایستد، كه در آن زمان قطعاً وظیفه همه، دفاع از انقلاب است، همانگونه كه در حوادث سال 88 اتفاق افتاد.
رهبر انقلاب اسلامی در همین خصوص افزودند: اما زمانی موضوع، اختلاف نظر و سلیقه است و نه ایستادن در مقابل انقلاب. در چنین شرایطی، وظیفه همه، ندمیدن در اختلاف نظرها و در پیش گرفتن شیوه تبیین و روشنگری در مقابل برخی افكار غلط، با در نظر گرفتن همه جوانب آن است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطر نشان كردند: من با حركت روشنگرانه، تبیین منطقی و مستدل در مقابل تفكر غلط مخالفتی ندارم اما نباید این تفكر غلط را نیز تابلو كرد تا همه از آن مطلع شوند.
ایشان تأكید كردند: هرگونه حركت روشنگرانه باید به دور از هو و جنجال باشد زیرا جنجال، حرف منطقی را هم خراب می كند.
رهبر انقلاب اسلامی با تأكید بر لزوم حفظ بیش از پیش وحدت در جامعه افزودند: همه باید همچون صف واحد و دیواری نفوذناپذیر، در مقابل دشمن بایستند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به حفظ و تقویت امید، همت، تلاش و حركت پیش‌روندگی توصیه كردند و افزودند: یكی از موارد ضروری در سپاه استمرار برنامه‌ریزی است.
رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه، آن را بی‌سابقه و فصل جدیدی در منطقه و دنیا خواندند و تأكید كردند: در این تحولات، توده‌های مردمی با گرایش‌های توحیدی و الهی به معنای واقعی كلمه در میدان هستند و فصل جدیدی در تاریخ منطقه و جهان ورق خورده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به هراس امریكا و صهیونیست‌ها از الگو قرار گرفتن نظام اسلامی برای مردم منطقه افزودند: امریكا و رژیم صهیونیستی هر اندازه هم كه در تبلیغات و رسانه های خود، این موضوع و گرایش‌های اسلامی مردم منطقه را انكار كنند، نمی‌توانند واقعیات موجود و حقیقی را تغییر دهند.
ایشان تأكید كردند: موج بعدی حركتی كه اكنون در منطقه آغاز شده است، در كشورهایی فراتر از منطقه خواهد بود و چنین رویدادی به وقوع خواهد پیوست.
در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریك اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گزارشی از فعالیت‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویژه تعیین شاخص‌ها و معیارهای ارزشی پاسداران ارائه كرد و گفت: توسعه و تعمیق آموزش‌های عقیدتی و فراهم كردن زمینه شایسته‌گزینی، شایسته‌سنجی، شایسته‌پروری و شایسته‌گماری در سپاه از جمله برنامه های نمایندگی ولی فقیه است.
سردار سرلشگر جعفری فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در سخنانی با گرامیداشت روز پاسدار، حفظ و تقویت شاكله معنوی مجموعه سپاه را از اهداف اصلی برنامه‌های در دست اقدام خواند و گفت: خودسازی معنوی، توسعه معرفت، شناخت و خودآگاهی، هوشمندی انقلابی، و طراحی راهبردهای اطمینان بخش محورهای اصلی برنامه باز مهندسی در سپاه است.
وی تأكید كرد: منظومه‌ای مدون تحت عنوان شایسته‌های پاسداری و شاخص‌های ارزشی و معنوی تدوین شده است.
 
 
 
نظرات بینندگان
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۷
۲
حجت بر همه تمام شد! ببینم بازم کسی میاد انحراف منحراف بگه یا نه! البته با روویی که شما دارید اصلا بعید نیست که هیچ ! محتمل و قطعی هم هست! البته امیدواریم ذره ای از خودتون ولایتمداری نشون بدید ! اگه اح.......... دو بار سر حرف کتبی و خصوصی آقا بچه بازی در آورد امثال شما خودتون را در مقابل حرف صریح و بی پرده ایشون به کری و کوری زدید و نمی خواهید که بیدار بشید. برید توبه کنید! هرچی مزخرف نوشتید جواب داره و ولی خدا زده تو سرتون! برید گم شید! مفلوک های بی بصیرت! آقا رو عشقه که زد همتون رو کله پا کرد. دکتر نفسه! دشمنش خسه! چطورید خس و خاشاک های رسانه ای؟! ضد حال خوردید؟! جیگرم خنک شد! حال کردم. برید خودتون رو بکشید! اوووووووووووووووووووووووه
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولا نحوه نوشتار و گفتار و ادبياتت نشون ميده آدم كم مطالعه و كم سواد ، بدون اطلاع ، احساسي ، بي بصيرت ، كم سن و سال و با رفتارها و شيطنت هاي كودكانه ...... هستي !

دوما ً ما چيزي نمي بينيم كه شما براش بالا پايين ميپري ، حضرت آقا در مورد پرهيز از اختلاف بين دستگاهها بياناتي داشتن كه قطعا يكي از اصلي ترين مسائل اون قانون گريزي قوه مجريه است و توصيه به مجلس در راستاي همدلي و همكاري با دولت ....

اخوي مگه بحث دعوا و جنگ و جدل هست كه يا توو خواب داري بازي فوتبال مي كني كه با توهم گل زدن يه دفعه از خواب پريدي و سر و صدا ميكني ؟ ضمن اينكه امثال ما از بيراهه رفتن برادران ديني مون (اعم از ها ..... موسوي و كروبي و خاتمي و اح ...... ) به هيچ عنوان خوشحال نميشيم و بحث و غرض شخصي با كسي نداريم ، و از خداوند متعال مي خواهيم كه انشالله اين ها به راه درست رهنمون بشن و زحمتهاي زيادي هم كه كشيده اند رو به هدر ندن . ضمن اينكه حضرت آقا در صحبتاشون چيزي به نفع جريان مذكور نفرمودن كه شما داري غش ميكني !

به اين قسمت از بياناتشون توجه كن :

رهبر انقلاب اسلامی در همین خصوص افزودند: اما زمانی موضوع، اختلاف نظر و سلیقه است و نه ایستادن در مقابل انقلاب. در چنین شرایطی، وظیفه همه، ندمیدن در اختلاف نظرها و در پیش گرفتن شیوه تبیین و روشنگری در مقابل برخی افكار غلط، با در نظر گرفتن همه جوانب آن است.

آقاي برادر اختلاف نظر و اختلاف سليقه موجب پيشرفت هست ، همانطور كه حضرت آقا فرمودن بحث اختلاف نظر چيزي نيست كه بزرگنمايي بشه و اصلاً در حد نرمال و طبيعي ش راهگشا هست . ضمن اينكه قطعاً اين جريان در حال حاضر جلوي انقلاب نايستاده وگرنه در برچيدن طومارش حضرت اقا درنگ نمي كردن ، بلكه بحث ، بحث تفكرات غلط اين جريان مورد علاقه شماهاست و در اين راستا حضرت اقا توصيه فرمودن به در پيش گرفتن شيوه تبيين و روشنگري در مقابل افكار غلط !!! با در نظر گرفتن همه جوانب آن ...... يعني همين كاري كه رسانه ها و سايتهاي ارزشي در پيش گرفتن ، روشنگري براي مردم و تبيين افكار غلط جريان ياد شده .... ميدونين منظور از افكار غلط چيه ؟ افكار غلط يعني همون بحث مردم اسراييل و حضرت نوح و چند خدايي و ارتباط با امام زمان و پايان يافتن دوره ولايت فقيه و ورود مستقيم دولت به مقوله ارتباط با آقا امام زمان و حاشيه هاي اون مانند دعوت از شاه اردن در اوج قيامهاي مردمي در منطقه و .... تحليل كردن انقلابهاي مردمي منطقه بعنوان حركتي از سوي آمريكا (يعني اين انقلابها توسط خود آمريكا برنامه ريزي شده) و خبري از انقلاب اسلامي و امثالهم نيست كه اين تعبير رو دولت در مقابل تحليل هاي حضرت اقا تبليغ نمود ، يعني حضرت آقا يه تحليل در مورد اين انقلابها ارائه فرمودن كه به زبان عربي و در نماز جمعه خطاب به مردم مصر بيان شد ، اما اونا تحليل داخلي جريانشونو مطرح كردن .... بحث مكتب ايراني و نژاد ايراني و .... در حالي كه در اسلام صرفا به بحث ارجح بودن افراد در نزد خداوند متعال براساس معيار تقواي بيشتر تاكيد دارد نه بحث تمدن و نژاد و .... و خيلي مسائل و افكار ديگه س
قصد مشابه سازي ندارم اما آيا فكر ميكني سازمان منافقين از همون روز اول جلوي نظام ايستاد ؟ نه مدتها اين سازمان بعنوان يه گروه قانوني مشغول فعاليت بود و نظرات و افكار غلط خودش رو در رابطه با ايدئولوژي و .... بطور علني تبليغ ميكرد و خيلي از بزرگان منجله حضرت امام در مقابل اونا موضع گيري كردن تا اينكه در نهايت كارش به امروز كشيده شد.
علي ايحال قطعا نبايد بر طبل اختلاف افكني كوبيده بشه و اين رويه در تمام زندگي ميتونه سرلوحه قرار بگيره اما حضرت آقا مي فرمايند افكار غلط اين جريان براي مردم تبيين بشه كه افكار غلط رو هم در قسمت بالا برات گفتم چي ها هستن ..... علي ايحال حرف در اين مقوله ها بسيار هست و انشالله همچنان در راستاي منويات حضرت اقا اين افكار غلط رو بطور مكرر بيان خواهيم كرد ، اما شما و برخي از دوستانت كه در اينجا مشغول دفاع از جريان صاحب اين افكار غلط هستين ، بيان اين افكار غلط رو به حساب كوبيدن بر طبل اختلاف افكني نذارين .
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادر حسین عزیز ، ضمن عرض سلام مجدد ، باز هم اینقدر تحلیلت سطحی و نازک بود که به خوبی میشه مشاهده کرد که متن تحلیلت خودش رو نقض می کنه یعنی از طرفی با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری خودت به این معترف شدی که باید از تخریب پرهیز نمود و از طرفی دیگر ، در ادامه ، باز هم اتهاماتی رو مطرح کردی که یا با تذکرات مقام معظم رهبری پرونده شون بسته شده و یا اصلا سند و مدرکی برای این ادعا وجود ندارد و جنابعالی از کسانی شنیده اید که تحت اثر مسموعاتشان در این مورد قضاوت نموده اند و حتی حکم هم صادر نموده اند و همینطور شما هنوز در گورستان خاطراتت هر دقیقه یه اسکلت رو از قبر بیرون می کشی و علم می کنی که هااااااای ایها الناس ببینید اینهاش .... پیداش کردم - خوب حق هم داری !!!!!! ... ماههاست که دارم با شما کلنجار میرم که در فضائی که به سمت دوستی و همفزائی و همدلی جریان داره ، ما هم مانند مردم همه دنیا نقطه ضعف ها رو با هم بررسی کنیم و شاید هم بحث دو طیف متفاوت با هم ( از نظر عقیده ) در نهایت بهره ای برای پیشبرد کار دولت محترم داشته باشه - اما شما که هنوز نمی تونی تفکیک کنی که روشنگری با تخریب ، دو واژه متفاوت هست ، کماکان در همون گورستان خاطراتت به دنبال اسکلت کهنه تری می گردی تا مثلا به اثبات برسونی که فلانی و بهمانی دچار انحراف شده اند . این عمل شما همان مصداق مخاطبان مقام معظم رهبری است و همان مقیاس ایشان در میزان انحراف از خط امام ( ره ) و البته کماکان کو گوش شنوا ؟؟؟؟؟
- برای مثال عنایت ویژه جنابعالی را به فرمایشات چند روز پیش جنابعالی جلب می کنم که فلانی و فلانی به دلیل چنین و چنان در مقابل رهبری ایستاده اند و همدلی با این طیف محال ممکن است و قص علیهذا اما در همین کامنتتان عقیده ای دیگر دارید و دقیقا اذعان فرموده اید ( ضمن اينكه قطعاً اين جريان در حال حاضر جلوي انقلاب نايستاده وگرنه در برچيدن طومارش حضرت اقا درنگ نمي كردن )
برادر عزیز من - ما هم که همین را می گفتیم و هنوز هم بدان معتقدیم - ما هم با هیچ کس عهد اخوت نبسته ایم - از آنجا که نسبت به هوشیاری مقام ولایت (در اینکه حواسشان به همه چیز هست و حتی وعده فرمودند که تا پای جان از اصول محافظت خواهند نمود ) ایمان و اعتقاد داریم که جائی برای نگرانی باقی نمی ماند و تا زمانی که ایشان کسی را طرد ننموده اند وظیفه داریم پشت سر ایشان حرکت کنیم !!!!! آیا این تفکر غلط است ؟؟؟؟؟
حال فرض کنیم که یکی از اعضاء دولت مرتکب اشتباهی هم بشود !!!!!! آیا باید او را تخریب کنیم و آنقدر هجمه وارد سازیم تا طرف را به خاک مذلت بنشانیم ؟؟؟؟( هرچند که حلقه دولت محترم با عنایت خداوند متعال بیدی نیستند که به این باد ها بلرزند ) اما آیا شما در مورد اعضاء خانواده خود هم همینطور موضع گیری می فرمائید ؟؟؟؟؟؟ یا اینکه قصد اصلاح امور را دارید؟؟؟؟؟ دولت از ما است و ما هم از دولت !!!!! مگر غیر از این است که ما همه ایرانی و مسلمان هستیم ؟؟؟؟؟ و مگر غیر از این است که اگر انحرافی در حلقه دولت وجود داشت ، پیش از اینها مقام معظم رهبری طومارشان را پیچیده بود؟؟؟؟؟ - خدا شاهد است که دلمشغولی ما نسبت به شخص مقام معظم رهبری و جایگاه ولایت اگر از شما بیشتر نباشد ، کمتر هم نیست - برادر من در مظلومیت مقام ولایت همین بس که ایشان پس از فتنه 88 خبر از فتنه ای بزرگتر دادند و البته طیف شما هنوز معنی آنرا درنیافته اید و چنانچه طالب بودید بیشتر بدانید بفرمائید تا در کامنت های بعد ، برداشت خودم از موضوع را عنوان کنم - همینقدر بس که عده ای وجود دارند که همه تلاش خود را بکار بسته اند تا هزینه های رهبری را بالا ببرند و جایگاه ایشان را تضعیف نمایند - و توجه شما را به این جمله جلب می نمایم . ( انحراف اسم رمز ) بیائید با ایجاد همدلی و همفزائی هدف بزرگ را نشانه برویم و از مظلومیت ولایت در مقابل فتنه بزرگ و حقیقی با هم دفاع کنیم.
ممنون از حوصله ای که به خرج دادید .
حق یار
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقاي مهران آزادپي بنده اگر درست مطالب را مطالعه بفرماييد متوجه مي شويد كه به شما عرض كردم كه خط فكري اينها مساله دار است و من حيث المجموع آنگونه كه بيانات و رفتارهايشان نشان مي دهد ، مطابقتي با يك شيعه ولايتمدار واقعي ندارند ...... خط فكري مساله دار آنها كه در تقابل فكري با آرمانهاي نظام جمهوري اسلامي و شهدا مي باشد قطعاً تاكنون وارد فاز اجرايي و عملياتي و فيزيكي تقابل با نظام نشده ، دقيقاً مثل زمان حضور سازمان منافقين در داخل كشور كه تا مقطعي افكار و اعتقادات خاص خودشان را در داخل كشور پيگيري مي كردند و همان موقع نيز ولايت فقيه مثل هم اينك كه افكار غلط جريان مورد علاقه شما تبيين مي كند ، در همان زمان نيز (حضرت امام خميني) انحرافات فكري منافقين را تبيين مي كرد ، روند حضور و فعاليت اين جريان منافق در كشور و در جوار بني صدر ادامه داشت تا زماني كه اين جريان منحرف تفكرات منحرف خود را وارد فاز اجرايي و مقابله فيزيكي با نظام اسلامي كردند و (يعني شد هماني كه حضرت آقا در سخنراني خود در مورد جريان اح ..... اشاره فرمود كه اين جريان در حال حاضر جلوي انقلاب نايستاده ، بلكه يكسري افكار غلط هست كه بايد آنها را تبيين كرد و روشنگري ، و مردم را نسبت به آنها هشيار نمود) نتيجتاً آني شد كه هم اينك شاهدش هستيم .... علي ايحال جريان اح ..... نيز رفتاري مشابه رفتار نفاق ياد شده را دارد ، و چون هنوز افكار مساله داري كه داراي تقابل فكري با نظام و انقلاب هست را وارد فاز اجرايي و فيزيكي تقابل و مواجهه نكرده ، معناي اين جمله مقام عظماي ولايت را محقق كرده كه ايشان (جريان اح .....) در حال حاضر (توجه داشته باشيد به .... در حال حاضر !) جلوي انقلاب نايستاده ، اما خداي ناكرده ممكن است در اينده ...... !!! لذا وظيفه اين است كه افكار غلط جريان منحرف براي مردم تشريح شود ، تبيين شود .......
اينكه به شما ميگويم انحراف معني اش اين است كه اگر همين الان مقرر بود انتخابات رياست جمهوري انجام شود ، اح ..... با تفكراتي كه هم اينك از خودش بروز داده آيا مي توانست نامزد شركت در انتخابات بشود و آيا با اين تفكراتي كه در زمينه ولايت و ولايتمداري به عمل تبديل كرده اصلا مي توانست از فيلترهاي مختلف رد شود ...؟؟ قطعاً نه و اين معنايش نفاق است ...
متاسفانه اينكه شما ميفرمايي بايد پشت سر ولايت حركت كنيم مظهر يك نفاق است ! ميفرمايي چرا ؟ براي اينكه پشت سر رهبري حركت كردن بايد بصورت عملي باشد و عملي حركت كردن هم اين است كه طبق نظر حضرت اقا تفكرات غلط را براي مردم بيان كنيم ، شما مگر ديده ايد بنده كار و فعاليت دولت را تخريب كنم ؟ پس بدان كه هدف بنده تخريب كارهاي سالم و خوب نيست ، بلكه بيان افكار مساله دار اينها در باب ولايت فقيه است ، در باب ارتباط با امام زمان است ، در باب كوروش و هخامنش و .... است ، در باب مكتب ايراني و مردم اسراييل و قهر 11 روزه با ولايت است و .......
لذا نفاق شما اين است كه فقط در حرف و زبان ميفرمايي پشت سر رهبري حركت كنيم .... اما در عمل از اح ..... و مش .... دفاع ميكني !! لذا جمع اين دو رويه و استراتژي ممكن نيست ، قبول يكي خودبخود منجر به رد ديگري مي شود .... در مساله دار بودن خط فكري اح ..... در حال حاضر شك و شبهه اي وجود ندارد...



فرمودي : حال فرض کنیم که یکی از اعضاء دولت مرتکب اشتباهی هم بشود !!!!!! آیا باید او را تخریب کنیم و آنقدر هجمه وارد سازیم تا طرف را به خاک مذلت بنشانیم ؟؟؟؟( هرچند که حلقه دولت محترم با عنایت خداوند متعال بیدی نیستند که به این باد ها بلرزند )
خدمت شما عارض م اشتباه يك بحث مقطعي و موقت مي باشد و فرق دارد با يك رويه و استراتژي فكري دائمي منحرف ، اشتباه با عذرخواهي و توبه و استغفار حل مي شود ،‌اما مگر اح ...... و مش ..... از چيزي برگشته اند و توبه كرده اند و استغفار ؟؟؟ ضمنا اگه معتقدي حلقه دولت بيدي نيست كه با اين بادها بلرزد ، نظر شخصي شماست ، انشالله زنده باشي و استمرار خط نابودي جريان منحرف ضد ولايي رو كه سال هاي سال است ادامه دارد و شواهد زنده اش هم وجود دارد را به عينه مشاهده كني ، بعيد ميدانم اين بيدي (آن هم با اين افكار منحرف) كه شما با صلابت از اقتدارش صحبت ميكني و معتقدي با اين بادها نمي لرزد در مقابل اراده الهي مبني بر حفظ اين انقلاب و رسيدن اين پرچم بدست صاحب اصلي اش ، قابليت بحث كردن با شما و امثال شما را داشته باشد... لذا انشالله چنين اشخاصي بايد شرمنده خون شهدا ميشن ....
حرف بنده همين است و جواب دادن به صحبتهاي حاشيه اي شما را لازم نمي بينم ... ضمن اينكه براي چندمين بار خدمت شما عرض ميكنم هم افزايي و همدلي صرفاً در سايه تبعيت محض فكري و عملي از ولايت فقيه امكانپذير است ، افرادي چون من و خانواده من داراي اشتراك فكري در زمينه ولايت فقيه با اح ..... نمي باشيم ، يعني در خطي كه سالهاست با برادر و پدر و ..... جانا و مالا و با خون و با تبعيت محض از ولايت فقيه در آن راه گام برداشته ايم ، نمي توانيم با افرادي كه خلاف جهت آن حركت كرده و خيانت ميكنن هم افزايي ! و همدلي ! داشته باشيم !
حمید رضا الف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۳
۱
رهبری فرمودن............... "زمانی ممكن است، جریانی در مقابل انقلاب اسلامی بایستد، كه در آن زمان قطعاً وظیفه همه، دفاع از انقلاب است، همانگونه كه در حوادث سال 88 اتفاق افتاد." .......................به نظر شما منظور کدوم جریانه بچه ها؟
محمد امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام
اگر شما قرآن را این گونه تفسیرمیکردید الان معلوم نبود اسلام کجای زندگی بشری قرار داشت؟آقا منظورش هرچه باشد میگویید همان گونه که در نماز جمعه دوران اغتشاشات سبزی ها و حمایت ها.................. ها از این جریان سبزی ها گفت.لطفا تفسیری نادرست از فرمایشات آقا نکنید
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به خوی معلومه که کدوم جریان - تمامیت طلان و اقتدار گرایان که حتی از رهری انقلاب هم هزینه می کنند تا به اهداف شومشون رسند - ه همین کامنتت نگاه کن - هنوز چند ساعتی بیشتر از فرمایشات آقا نگذشته - دست ردار از این نفاق افکنی
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اخوان محمد امين و مهران سخنان حضرت آقا رو ذيلا مطالعه بفرماييد :
رهبر انقلاب اسلامی در همین خصوص افزودند: اما زمانی موضوع، اختلاف نظر و سلیقه است و نه ایستادن در مقابل انقلاب. در چنین شرایطی، وظیفه همه، ندمیدن در اختلاف نظرها و در پیش گرفتن شیوه تبیین و روشنگری در مقابل برخی افكار غلط، با در نظر گرفتن همه جوانب آن است.

ببينم آيا شما فكر ميكنين اين بيانات در راستاي حمايت از اح ..... است ؟؟
روشنگري و تببين افكار غلط رو شما به حمايت از اح ...... تفسير ميكنين ؟
جواب اين شبهاتو خطاب به شما محبان اح ..... در كامنت بالا خطاب به رضا داده ام ...... اميدوارم كمي تعقل كنيد.
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۳
۰
ماییم و نوای بی نوایی
بسم له اگر حریف مایی
ماییم و نگین پادشاهی
این است اطاعت ولایی
. . .
فصل الخطاب یعنی کلام رهبرم سید علی
جانم فدایش
محمد
|
SUDAN
|
۲۳:۰۶ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۱
۰
ای کاش روزی هم برسه که مسئولین کشور و سپاه، یه فکری هم به حال وضعیت بد حقوقی سپاه بکنن.
داداشم شاغل تو سپاهه یعنی پاسداره. وقتی زندگی شون رو می بینم خیلی خیلی دلم براشون می سوزه. به خدا قسم دارن صورتشون رو با سیلی سرخ نگه می دارن و دلم بیشتر برای همسر مؤمنه اش می سوزه که باید با این حقوق کم، تا آخر عمر بسوزه و بسازه. به داداشم میگم که چرا اعتراضی نمیکنی، میگه به کی باید بگم؟
مسئولین باید از خجالت بمیرن که همچین حقوقی رو به نظامیان و پاسدارها می دن.
خواهشاً نظرم رو نشون بدین، شاید - شاید- یه مسئولی دید و دلش برای این خانواده های مظلوم، انقلابی و مؤمن سوخت.
رها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۲ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۳
۰
آقاعشقه به مولاتموم شدتاریخ انقضاتون به سراومدخوب جواب همتونودادعلی الخصوص همون .................. بی بصیرت کله ............خداروصدهزارمرتبه شکرکه سایه ولی امر برسرمان است این بدان معنانیست که ماوجودجریان انحرافی رانفی میکنیم خیرتابع ولی امریم وحامی خادم ملت
عوام بی بصیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۱
۱
ای کاش سپاه هرگز وارد بازیهای سیاسی-جناحی نمیشد.
محمد امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۴ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۲
۱
سلام
فرمایشات آقا همیشه چراغ هدایت همه ما ها بوده هست و خواهد بود؛انشا... جو گل آلود تهمت و افترا وآروم بشه؛حالا ببینیم صراطی که دم از ولایت مداری میزد و دکتر اح............. و مهندس مش.......... را غیر ولایی میدانست خودش چقدر ولایی است!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۲
۰
خداراشکرکه آقارو داریم وگرنه بعضی ها یک شبه انقلاب روازبین میبردن.خواهشابس کنیددیگه!!!!!!!!!!!