۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷

نخستین اظهارنظر احمدی‌نژاد پس از توافق

محمود احمدی نژاد شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای شهر چلیچه در شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مستکرین از تاثیر گذاری ملت ایران در تغییر مناسبات جهانی کینه دارند و به دنبال انتقام جویی هستند، اظهار داشت: نقش آفرینی ملت ایران در مناسبت های جهانی موجب کینه مستکبرین شده است.
کد خبر : ۲۵۰۰۹۵
صراط: محمود احمدی نژاد شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای شهر چلیچه در شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مستکرین از تاثیر گذاری ملت ایران در تغییر مناسبات جهانی کینه دارند و به دنبال انتقام جویی هستند، اظهار داشت: نقش آفرینی ملت ایران در مناسبت های جهانی موجب کینه مستکبرین شده است.

 وی عنوان کرد: ملت ایران در حال تغییر مناسبت های جهانی به نفع ارزش های اسلامی است و این مناسبات بر علیه مستکبرین در حال تغییر است. رئیس دولت نهم و دهم بیان کرد:درهمه شکسته شدن هیمنه مستکبرین ریشه در فرهنگ شهادت دارد. وی افزود: ایجاد موج بیداری در ملت ها موجب نگرانی و جلوگیری از رسیدن به اهداف مستکبرین شده است. وی عنوان کرد: کسی که به دنبال شهادت است جز از خدا نمی ترسد و به دنبال خدمت به مردم است و کسی که به دنبال شهادت است یاور ستمدیده گان است.

رئیس جمهور پیشین کشور عنوان کرد: کسی که به دنبال شهادت است در برابر خلق خداوند متواضع است و شهید راه کمال را به همه نشان می دهد و شهادت طالبی راه و رمز پیروزی است و دشمن را خلع سلاح می کند. محمود احمدی نژاد ادامه داد: فرهنگ شهادت بزرگرترین لطف خداوند است و شهادت یک انتخاب از سوی انسان است. وی یادآور شد: مقام شهادت فقط برای کسانی بدست می آید که در راه خداوند ایثار می کنند و کسانی که در راه طاغوت و خودخواهی و قدرت طلبی کشته می شوند به جایی نمی رسند و هیچ مقامی در پیشگاه خداوند کسب نمی کنند.
منبع: انتخاب
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
۳۲
۵۷
بعله....
شما راحت باش!!!
میخوای شهید بشی برو عراق و سوریه!!!
اگه راست میگی!!!
سرباز گمنام08
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
۴۱
۹
این چه ربطی به توافق داشت؟؟؟
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۵۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
۲۴
۴۷
تو و خط قرمزتت هم که همه آماده شهادت ! همه حرفاش تکراریه و همیشه هم جمله هاش با ملت ایران شروع میشه برای عوا.....
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
۵۶
۳۴
خدا حفظت کنه
ان شالله سال 96