۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

ماجرای گردهمایی احمدی‌نژادی‌ها در تهران چیست؟ +سخنرانان

اين جماعت قرار است 600 يا 700 نفر را در گردهمايي پنجشنبه كنار هم در قالب همايشي با نام «اعضاي شوراهاي مركزي گفتمان تبيين انقلاب اسلامي استان‌ها» جمع كند.
کد خبر : ۲۵۰۳۵۹
صراط: روزنامه اصلاح طلب قانون در گزارشی با تیتر «میتینگ سرحلقه ها در تهران» به موضوع گردهمایی برخی گروه‌ها پرداخت و نوشت:

«‌حلقه انحرافي، عرفان حلقه و ده‌ها واژه‌اي ديگر كه حول محور حلقه روي‌كار آمده اند و در اين روزها خبرسازي ‌مي‌كنند. اين‌كه چقدر اصطلاح‌هاي به كار رفته حقیقی و اعتقادی و چقدر دارای کارکرد سیاسی و تبلیغاتی است به اندکی تأمل نیاز دارد ولي امروز حلقه ديگري به وجود‌آمده و نام مبارك اميرالمومنين(ع) را يدك‌مي‌كشد. سر اين جريان هم مانند جريان يا همان حلقه انحرافي وصل است به احمدي‌نژاد و ياران او!البته اين بار به شعار ترويج فرهنگ و تبيين آرمان‌هاي انقلاب روي‌كار آمدند. نهج‌البلاغه تفسير‌مي‌كنند و كارگروه تشكيل داده‌اند و در تلاشند نيروهاي خود را در سراسر كشور ساماندهي كنند.مشخص نيست چرا اين روزها مهره‌هاي اصلي احمدي‌نژاد خود را مفسر قرآن و نهج‌البلاغه معرفي مي‌كنند و چرا برخلاف دوراني كه مقابل حکم رهبری می‌ایستادند وبه دنبال تبيين ارزش‌ها و گفتمان انقلاب و نظام نبودند ولي حال كه دست‌شان از قدرت كوتاه شده است، قصد دارند كارگروه تشكيل دهند و به ريسمان انقلاب چنگ بزنند!در گذشته نيز محفل‌هاي اين طيف در ولنجك برگزار مي شد ولي قرار است علني‌شود و همايش سراسري برگزار كند.حلقه هايي مطالعاتي با كاركرد انتخاباتي. سردمداران اقدامات بدون تحقيق و مطالعه اكنون درحال‌تشكيل حلقه‌هاي مطالعاتي هستند، مانند وزرايي كه در زمان آن‌ها بيشترين آسيب به كشور وارد شد و امروز اسم حزب غيرقانوني خود را يكتا يا همان ياران كارآمدي و تحول ايران اسلامي نهادند!گويي جنس اين افراد اين است و تنها برايشان حرف و ادعا آسان است و خبري از عمل نيست و همان زنبورهاي بي عسل هستند.

تنيدن تار احمدي نژاد دور ايران

گفتند احمدي‌نژاد رفته است؛ ولي ما مي‌گوييم خير،آن مرد كشور را حالاحالاها رها نخواهد كرد. دار و دسته مرد بهاري پنجشنبه همين هفته يعني 8 مرداد از سراسر ايران به سمت پايتخت سرازير مي‌شوند تا به حرف‌هاي او گوش‌بدهند و خود راآماده اسفند امسال كنند. احمدي‌نژاد كه به نظر‌مي‌رسد ياران سابقش يعني همان حزب غيرقانوني يكتا او را رها كردند، در تلاش‌است دانه دانه آخرين اميد‌هاي خود را نيز دور هم جمع آوري كند تا در عالم سياست دست‌كم در حد خبر زنده باشد.

كارگروه‌هايي براي گردهمايي

اين جماعت قرار است 600 يا 700 نفر را در گردهمايي پنجشنبه كنار هم در قالب همايشي با نام «اعضاي شوراهاي مركزي گفتمان تبيين انقلاب اسلامي استان‌ها» جمع كند. اين نشست با چهار كارگروه برگزار مي‌شود.كارگروه‌هاي‌تبيين دستاوردهاي‌دولت احمدي نژاد به سرپرستي علي‌نيكزاد و محمدرضا فرزين، تبيين انديشه‌هاي امام(س) و رهبري به سرپرستي غلامحسين الهام و هاشمي ثمره، بررسي عملكرد دولت يازدهم‌به سرپرستي‌ سيد شمس‌الدين حسيني و تبيين تحولات بين المللي به سرپرستي ابوالفضل زهره‌وند و ابومحمدعسگرخاني از چهار كارگروه اصلي اين گردهمايي هستند. مباني اين كارگروه‌ها كه در گذشته نيز به آنها اشاره شده بودالبته غير از بررسي عملكرد دولت‌روحاني، ادعاهايي است كه احمدي‌نژاد در زمان رياست‌جمهوري خود نيز بيان‌مي‌كرد ولي هيچگاه عملي نشد.

سخنراني‌هاي مهره‌هاي سوخته

در اين گردهمايي مهره‌هاي سوخته و نزديك به احمدي‌نژاد حضور دارند و سخنراني‌مي‌كنند.

براي مثال خسرو معتضد از دوستداران احمدي‌نژاد كه جلوي برنامه وي را به دليل تمايل به رئيس دولت‌هاي نهم و دهم گرفتند قرار است در رابطه با تاريخ معاصر و روابط ايران و آمريكا در اين بازه‌زماني سخن بگويد.مهدي كلهر، محمدرضافرزين و سيد‌شمس‌الدين حسيني نيز از ديگر سخنران‌هاي اين مراسم هستند‌».