۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

اظهارات معتمدآریا درباره حمایت از فیلم‌های خاص

آیین دیدار فیلم «یحیی سکوت نکرد» شامگاه گذشته 3 مردادماه در سینما فرهنگ برگزار شد.
کد خبر : ۲۵۰۴۱۳
صراط: در ابتدای این مراسم هنرمندان حاضر و عوامل فیلم، پوستر فیلم «یحیی سکوت نکرد» را امضا کردند.

پیش از آغاز نمایش فیلم، تینا پاکروان تهیه‌کننده این فیلم روی صحنه رفت و با تشکر از عوامل سازنده فیلم گفت: «از دو روز پیش یحیی سکوت نکرد روی پرده رفت. خوشحالم که بالاخره حاصل دسترنج این بچه‌ها روی پرده سینما دیده شد و خوشحالم که سینما فرهنگ برای این نمایش ویژه انتخاب شد که برای نسل من و کاوه ابراهیم‌پور حس نوستالژیکی دارد. از همه حاضران هم تشکر می‌کنم که با وجود ترافیک سنگین امشب خودشان را به مراسم ما رساندند.»

او همچنین از عوامل فیلم و پیش از همه از فاطمه معتمدآریا بازیگر «یحیی سکوت نکرد» دعوت کرد روی صحنه بیایند.

معتمدآریا در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از حاضرین در مراسم گفت: «تشکر می‌کنم از این که یک‌بار دیگر از یکی از فیلم‌های هنر و تجربه حمایت کردید. فیلم‌هایی که خاص هستند و در موقعیت خاصی به نمایش درمی‌آیند و شما هم خاص هستید که برای دیدن آن آمده‌اید.»

ماهان نصیری هنرپیشه خردسال فیلم، طلا معتضدی نویسنده فیلم‌نامه، ندا جبرییلی بازیگر، ژینوس پدرام تدوین‌گر، علی عابدینی طراح صحنه و لباس، مهدی چراغی مدیر تولید، الهام راد منشی صحنه و حامد آزادی مدیر تدارکات از جمله عوامل سازنده فیلم بودند که روی صحنه آمدند.

فیلم «یحیی سکوت نکرد» از پنج‌شنبه اول مرداد در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران شده است. این فیلم در جشنواره سال گذشته فجر در بخش هنر و تجربه به نمایش درآمد.

حبیب رضایی، سیامک انصاری، کمند امیرسلیمانی، بهاره رهنما، کیارش اسدی‌زاده، محمدرضا غفاری از جمله هنرمندان حاضر در مراسم شب گذشته 3 مرداد ماه بودند.

منبع: ایسنا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز