۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۶
نظر شما چیست؟

بی حجاب؛ مجرم است یا بیمار؟ + تصاویر

یک فرد بیمار هرگز خودش به سراغ بیماری نمی رود و این بیماری است که به سراغ فرد می آید و همیشه یک بیمار تلاش می کند که بیماری را از خود دور کند و به همین دلیل تحت نظر پزشک تلاش می کند که مداوا شود و از هر آنچه که باعث تشدید بیماری اش می شود گریزان است.
کد خبر : ۲۵۰۵۸
"صراط" - علیرضا فرقانی / هر از چند گاهی موضوع حجاب در رسانه ها به تبع برخورد نيروهاي سازماني يا شخصي با منكر بي حجابي، مورد نقد و بررسي قرار مي گيرد.

در اين بررسي ها عموما مناقشات بر سر تعيين متولي و حد تعادل برخورد با فرد بي حجاب است. ريشه اين اختلافات به دو دليل است. مهمترين دليل اينكه هيچ وقت حد و حدود حجاب زن و مرد در حكومت ديني از طرف جميع مراجع به صورت صريح تعريف نشده است و دومي نا نگاه درست به فرد بي حجاب است.

دليل اول را عاجزانه بايد از علماي ساكن و مستقر در حوزه هاي علميه درخواست كرد و اما دليل دوم.

اگر نگاه درستي به سوژه صورت گيرد مي توان براي سازمان متولي تعريفي واضح از جنس برخورد تعريف كرد و طبق قاعده "يك عارضه یک يگان"، براي هر معضل، از يك سازمان انتظار داشت و آن را پاسخگو كرد.

از آنجايي كه خداوند فطرت را در انسان به وديعه گذاشته، فرد مرتكب منكر اساسا يا مجرم است يا بيمار. البته اين دو حالت بعضي اوقات همزمان در فرد پديدار مي شود.

براي بررسي دليل دوم يعني نگاه درست به سوژه، نگاهي گذرا به بحث قديمي "معتاد؛ مجرم يا بيمار" مي تواند سرآغاز خوبي براي فهم موضوع باشد.

طبق دو آیه (لا يكلّف الله نفساً الا ما آتاها و لا یکلف الله نفسا الا وسعها) قرآن از نظر خداوند مجرم یا بیمار بودن فرد خاطی بستگی دارد به 1- میزان آگاهی فرد و 2- عناد ورزیدن با دستور خداوند دارد اما چون بشر توانایی سنجش میزان علم و عناد فرد را با موضوعی ندارد بایستی میزان حد جرم یا حاد بودن بیماری فرد عامل منکر را با سنگ محک دیگری بسنجد. این شاخص ها به دو مولفه کلی تقسیم می گردد: فرهنگ اجتماعی، میزان حد منکر.

البته میزان حد منکر هر چقدر هم که کم و کوتاه باشد از دایره منکرات خارج نمی شود لذاست که مفهوم بد حجابی اساسا وجود ندارد زیرا فرد یا در محدوده حجاب است یا خارج از آن یعنی بی حجابی. 

بیماری :

هر عاملی که بتواند نظم داخلی بدن را برهم بزند یا تند کند یا بی حرکت نماید می تواند عامل بیماری زا باشد، این عوامل می توانند: غذا، دارو، ضربه، میکروب، باکتری، سرما، گرما، غم و اندوه .... باشند. اما در بحث عقيده و فرهنگ مي توان از ضد فرهنگ به عنوان ميكروب نام برد كه قصد نهايي آن ورود به اعتقادات فرد و تغيير ارزشگذاري ارزشها و فرهنگ متداول فرد و جامعه مي باشد.

در زیست شناسی، هر نوع حالت غیر عادی در موجود زنده که عملکرد بدن او را مختل کند، بیماری نام دارد. گاهی از این واژه برای بیان حالتهای غیرعادی، نگران کننده یا عملکرد بد در حوزه‌های دیگر نیز استفاده می‌کنند؛ مثل بیماری جامعه.

جرم :

جُرم یا بزه، به معنی هر انجام هر نوع رفتار یا ترک رفتاریست که قانون را نقض می‌کند و مجازات در پی دارد. اهمیت نسبی جرایم مختلف و شیوه کیفر دادن فعالیت‌های مجرمانه؛ در طول تاریخ و در جوامع مختلف، متفاوت بوده‌است.

یک فرد بیمار هرگز خودش به سراغ بیماری نمی رود و این بیماری است که به سراغ فرد می آید و همیشه یک بیمار تلاش می کند که بیماری را از خود دور کند و به همین دلیل تحت نظر پزشک تلاش می کند که مداوا شود و از هر آنچه که باعث تشدید بیماری اش می شود گریزان است.

ولی یک مجرم خودش با توجه به آگاهی نسبت به عواقب کارش به سراغ جرم می رود و در بسیاری از موارد مجرمین نسبت به جرمی که انجام می دهند و عواقب سوء آن آگاهی کامل دارند ولی باز هم مرتکب کار نادرست می شوند. بسیاری از مجرمین هم اصلا" تمایلی برای بهبود بخشیدن به زندگی و روش زندگی خود ندارند و حتی در مواردی کمک دیگران را هم رد می کنند .

فرد معتاد ابتدا مجرم  است و سپس بیمار مي شود

بر اساس تعاريف جرم و بيماري؛ فرد معتاد در ابتداي مصرف "مجرم" است زيرا خودش با آگاهي به سراغ مواد مخدر مي رود ولي پس از انكه فرد مصرف كننده به معتاد بدل گشت و بدن وي عادت و نياز به مواد پيدا كرد، به جرگه افراد "بيمار" مي پيوندد.

پس فردي كه هنوز عادت به مصرف مواد مخدر نكرده بايستي به عنوان مجرم توسط نهادهاي امنيتي مورد عنايت قرار گيرد اما بعد از آنكه دچار اعتياد شد بايد در مراكز تربيتي-پرورشي به بهبودي اوضاع فرد معتاد پرداخت.

بي حجاب؛ مجرم است يا بيمار؟

اينكه فلسفه و حكمت حجاب چيست به كرات به آن پرداخته شده است اما موضوع مغفول مانده اين است كه فرد بي حجاب در چه مرحله اي از انجام اين منكر است و چه نهادي به چه ميزاني بايد با آن برخورد كند؟

قضيه فرد بي حجاب عكس فرد معتاد است. فرد بي حجاب در اوايل سالهاي بلوغ يك بيمار تلقي مي شود. زيرا هرگز فرد خودش به سراغ "بي حجابي" نمي رود بلكه مروجين ضد فرهنگ بي حجابي طي فرايندي فرد را برخلاف فطرتش وادار مي كنند تن به اين خفت دهد. در اين مسير افرادي كه بي حجابي را توجيه يا زينت مي دهند، مجرم هستند اما فرد مورد حمله اين افراد يك بيمار است.

در نتيجه وظيفه مراكز تبيتي مانند مدرسه، صدا و سيما و ... اين است كه همواره نگاه بيمار گونه به فرد بي جاب داشته و  راهكار هاي لازم جهت بهبودي فرد بيمار را طراحي و اجرا كنند.

اما پس از آنكه فرد بي حجاب با معارف حجاب آشنا و از فرهنگ اجتماعي مطلع شد ولي اراده اي براي بهبودي اوضاع خود نكرد، به يك مجرم تبديل مي شود زيرا عموما مجرمین نسبت به جرمی که انجام می دهند و عواقب سوء آن، آگاهی کامل دارند ولی باز هم مرتکب کار نادرست می شوند.

ميزان برخورد اننظامي با فرد بي حجاب در جامعه اي با فرهنگ غالب حجاب، بستگي به ميزان تبرج و خودنمايي فرد خاطي دارد و به هر ميزان كه از حد حجاب گذشته باشد بايستي مورد شماتت و مواخذه قرار گيرد.


 

نظرات بینندگان
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۵۹
۱۶
عکس ها رو چرا گذاشتی؟!
به گناه افتادیم ، گردنت!
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
پس تو خیابون نرو تو که اینقد حساسی!
بری تو خیابون اون دینا مسئولی چون با علم به اینکه ممکنه این تصاویرو به صورت زنده ببینی رفتی و گناهت دوبرابره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از عكسا لذت برديم لطفا تعدادش رو بيشتر كنيد
مهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی از عکسا شبیه من بود...آخ جون عالیه...من که راضیم از خودم...شما چطوور؟
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
سايت محترم صراط با اين مناظر طبيعت !!! منجر به شكوفايي تفكر و اظهارنظرهاي عزيزان شده به نحوي كه شاهد مشاركت ارزنده اين عزيزان در بحث مي باشيم .... چه مشاركتي !!
سيمين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۶۸
۴۶
من نمي دونم اينهمه به اين در و اون در زدنها براي برخورد با بي حجابي چيست؟چرا نمي خوايم بپذريم كه به زور نميشه روسري سر ملت كرد.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا همینطوره
اگه بخواد کاری بشه بهتره از صدا و سما شروع بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو به این می گی روسری ؛ این ها اندازه نوار غیر صوتی و تصویریه . روسری نیست .
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
شما كه با بيحجابي موافقيد ديدن اندام عريان زن اينقدر لذت ندارد كه اين خانمها باپوشيدن لباس كوتاه وچسبان باعث توجه وشايد هم تعرض قرارميگيرند اگر راست ميگيد كه از دست درازي مردان اينكاره متنفريد پس اين چه پوششيه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
تاریخچه زور یا همون جنگ سخت از زمانی شروع شده که زبون با همون جنگ نرم جواب نداد.
من سوالم اینه که اگه هنجارهای اصیل و اصلی یه جامعه توسط یکسری مورد بی توجهی قرار گرفت، اگه شما بودید چیکار می کردید.
لطفاً حتماً خود سیمین هم خانم جواب بدن.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۵۲
۲۳
اگر فکر می کنید بی حجاب مجرم یا بیمار است پس 70 درصد زنان تهرانی که حجاب شرعی ندارند(نظر یکی از نمایندگان) بیمار یا مجرم هستند!! پس اکثر دانشجویان دختر که حجاب شرعی ندارند مجرم یا بیمار هستند!! پس حتما اکثریت زنان دنیا و حتی مسلمانان هم بیمار و مجرم هستند و این 7-8 ملیون زن با حجاب ایرانی و سعودی و سالم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقْتَرَبَ لِلنَّاسِ حِسَابُهُمْ وَهُمْ فِي غَفْلَةٍ مَّعْرِضُونَ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آمار مذکور اهانت به زنان تهرانی است. زنانی که دائما در حال تردد در اجتماعند ملاک آمار نمی تواند باشد بسياری از زنان در منازل خود مشغول انجام وظيفه تربيت فرزندان و مديريت خانه هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما الان چون از قرآن شاهد مثال آوردی راست میگی دیگه.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس!
لطف کن جواب من را به فارسی بده. من از عربی سر در نمی آورم و علاقه ای هم به آن ندارم.
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
حسين جان
منظورت از عربي آيات نوراني قرآن بود که جناب ناشناس ذکر کرده
اين آيه اول سوره مبارکه انبياست!
انقدر با عرب و عربي لج افتاديد که قرآن را هم فراموش کرديد!
مهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
ما ایرانی هستیم!نه عرب! فحش هم میخوای بدی پارسی بده نه عربی چه برسه به مذاکره
سید شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام. با این استدلال شما به نتیجه میرسیم که چون نصف جمعیت جهان سیگار میکشند پس سیگار خوب است.کمی عاقلانه فکر کن اقای حسین!!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
سیگار چه ربطی به حجاب داره ؟!
مقایسه شما از بیخ و بن اشتباهه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته که همین تعداد معدود در عالم ثبوت سالم هستند و بری ء.
s63
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۲۱
۲۴
سلام اولا این ماجرا برای جمهوری اسلامی خیلی بد است و همه ما مسلمین این را قبول داریم ولی سوال اینجاست که شما چرا این تصاویر را نشان می دهید من فکر می کنم که این کار شما اشتباه باشد درسته که صورت آنها پیدا نیست ولی جوانان مجرد ما حتی با دیدن مو خانم ها شاید به گناه بیفتد لطفا این کارها تکرار نشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی حجاب نراریم ، بد حجاب ، نه بیمار است نه مجرم ! بی حجاب هم صاحب عقیده است در ضمن اینکه ما اصلا بی حجاب نداریم ، بد حجاب داریم که حجاب مساله کاملا شخصی است !
اگر نظر من را میخواهید بدانید من موافق با حجاب چادر هستم ، ولی نظر من به هموطن من ارتباطی نداره ،
ایران که یک مدرسه یا یک دانشگاه نیست که اهالی و ساکنین و حاضرین آن را مجبور کنیم به این که حتما فلان جور حجاب داشته باشید ،
از این حرفها بگذریم :
مریض اصلی آن کسی است که حجاب را برای خانم اجبار میداند ، ولی نفس حیوانیش با دیدن موی خانم به گناه می افتد ، وای بر این مسلمان
این آقای (s63) که اینقدر مغز کثیف دارد باید چشمان خودرا ببندد نه حجاب را برای خانمها اجباری بداند
شما ایمانت را قوی کن ، دیدت رو نسبت به جوانان تغییر بده ، هر مجردی مثل تو فکر نمیکنه ، واقعا در کشورهای دیگر جوانان مجرد با دیدن موی خانم که سهل است با دیدن بدن عریان خانم ها هم هیچ اتفاقی برایشان نمی افتد ، با توجه به اینکه آنها نه مسلمانند نه گناه برایشان محسوب میشود نه معنی گناه را میدانند نه .....
ارتباط دختر و پسر الزاما" برای ..... نیست
و یا خانم بد حجاب الزاما" ..... یا مجرم یا بیمار نیست ، ایران متعلق به همه ایرانیان است با هر عقیده ای ، عقیده ما عقیده اسلام است ، اسلام هم گفته خانم ، حجاب ارزش است حجاب تو را حفظ میکند ، حجاب متانت است ، خودت را از نا محرم حفظ کن ، گوش دادی ، که خوب، برنده هستی ، گوش ندادی میای اون دنیا جواب میدی ، به زور که کاری انجام نمیشود ، مگر به حالت تسکین کوتاه مدت یا ظاهری .......
ولی بدانید جوانان مجرد ایرانی همه پاک هستند و همه چشم پاک دارند و هوسباز نیستند مگر تعداد محدودی که خوب شیرینی جوانیست و نوع تربیت همه که مثل هم فکر نمیکنند ، باز هم تکرار میکنم جوان پاک ایرانی با دیدن موی یک خانم به گناه نمی افتد ،
کافر همه را به کیش خود پندارد آقای s63
صراط این حرفها را چرا منتشر میکنی؟ حتما این نظر ما هم قابل انتشار نیست چون مثل تو و همفکرانت فکر نمیکنیم ،
ضمنا اعیاد شعبانیه مبارک
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب خانم یا آقای ناشناس
شیرینی جوانی!!!!!!!!
نمردیم و معنی شیرینی رو هم فهمیدیم
شما به گناه میگی شیرینی!!!
با این طرز فکرتون این ادبیات از شما بعید نیست.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
آقای ناشناس
گفتی
اسلام هم گفته خانم ، حجاب ارزش است حجاب تو را حفظ میکند ، حجاب متانت است ، خودت را از نا محرم حفظ کن ، گوش دادی ، که خوب، برنده هستی ، گوش ندادی میای اون دنیا جواب میدی ، به زور که کاری انجام نمیشود ، مگر به حالت تسکین کوتاه مدت یا ظاهری

واقعا نظر اسلام همینه؟
از کجای اسلام چنین برداشتی کردی؟
راجع به جوانان ایرانی گفتی :
ولی بدانید جوانان مجرد ایرانی همه پاک هستند و همه چشم پاک دارند و هوسباز نیستند مگر تعداد محدودی که خوب شیرینی جوانیست و نوع تربیت همه که مثل هم فکر نمیکنند ،
این حرفت مثل کاندیداهای انتخاباتیه که می خوان رای جمع کنن واقعا همه جوانان ایرانی اینجورین ؟
در پایان هم برای اینکه صراط نظرت رو نشون بده می گی :
حتما این نظر ما هم قابل انتشار نیست چون مثل تو و همفکرانت فکر نمیکنیم
و برای اینکه مسلمونیت رو ثابت کنی می گی:
اعیاد شعبانیه مبارک
خودتی ، تو هم از همون قماشی
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام علیکم
من هم با نظر s63 موافقم و متأسفم برای این آقا یا خانم ناشناس...
احتمال زیاد میدهم ایشون خانم باشند چون نوع برداشت ایشان از قضیه حجاب و ناآگاهی ایشان از دنیای پسران گواه این مدعاست.

واقعا متأسفم برای امثال سایت صراط که با انتشار عکسهای بی حجاب دختران عذاب اخروی را برای خودشان می خرند.

اینکه ما نباید جوانان را بزور وادار به حجاب بکنیم حرف غلطی است.
نمی شود که در مملکت شیعی هر کس هر جور دلش خواست بگردد، جامعه ما که یک جامعه لیبرال نیست... این حرفها بوی اعتقادات نظام منحوس پهلوی را می دهد.
در آن زمان هم همین حرفها را ظاهرا می زدند که هر کس هر دینی دارد برای خودش دارد و هر کس مسلمان است برای خودش مسلمان است...!!!!
خواهش می کنم کمی تفکر کنید و از روی احساسات حرف نزنید.

جامعه اسلامی خطوط قرمزی دارد که باید هر کس که از این خطوط عبور کند با او برخورد قاطع انجام شود... اگر قرار باشد هر کسی بگوید من فلان چیز را قبول دارم اما در عمل خودش حدود را زیر پا بگذارد که فاتحه اسلام خوانده می شود...

نمی بینید که چند سال بخاطر مماشات مسئولین در مقوله حجاب چطور نبض فرهنگی جامعه اسلامی بشماره افتاده است؟

از جناب s63 تشکر می کنم... کسی که گناه را نمی شناسد چه می داند که حتی دیدن موی نامحرم در یک عکس هم اگر به ریبه باشد گناه کبیره است... واقعا برای صراط متأسفم... واقعا...

نمی دانم چرا اسم این سایت صراط است... منظورتان کدام صراط است...؟!
خودشان هم که می گویند با کسی عقد اخوت نبسته اند...!!! در حالی که در جامعه اسلامی همه باید با هم برادر باشند.
s63
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام به شما ناشناس گرامی
اولا متاسفم که جواب مرا با حرف زشت دادی بهتر نبود اگر نظر داشتی محترمانه تر می دادی؟
شما میایی و می گویی در خارج مجردها دخترها را می بینند و هیچ حالتی برایشان رخ نمی دهد حتی جنس مخالفشان برهنه هم که هست مشکلی ندارند ولی من برای شما جوابی دارم که امیدوارم روشن بشوی ما در کشورمان حجاب را اجبار نمی دانیم بلکه ارزش می دانیم بنظر من هر خانمی یا آقایی حجابش را بهتر حفظ کند ارزش بیشتری برای خودش قائل بوده است در خارج دختر و پسر مثل هم هستند و تفاوتی قائل نیستند و خیلی راحت با هم ارتباط دارند یعنی دستان هم را می گیرند همدیگر را می بوسند و ... پسر وقتی تحریک میشه می تواند تحریکات خود را با لمس کردن جنس مخالف کمتر کند وقتی در خارج این تماسها بسیار باشد و ارتباط دو جنس مخالف عادی باشد تحریکات تمام می شود و آنقدر دو طرف اذیت نمی شوند و آن احترامی که بین دو جنس مخالف باید باشد از بین می رود که ما مسلمانان آن احترام را بین خودمان حفظ کردیم و برای هم ارزش بسیاری قائلیم که این قضیه برای آنها صدق نمی کند و آنها آن ارزشی که ما برای خودمان قائلیم را آنها درک نمی کنند اسلام به ما دستور داده که برای اینکه بتوانید با هم در ارتباط باشید باید با هم ازدواج کنید و از یکدیگر در مقابل نامحرمان محافظت کنید وقتی دقت کنی می بینی چقدر دین ما زیباست
با تشکر
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزيز
شما چرا يکي به نعل ميزني
يکي به ميخ؟؟؟؟!!!!

قرآن نعوذ بالله قصه شب نيست که اينجوري شما آياتش را تعريف کردي!
اين چه طرز بيان آياته؟!
خدا گفته اگه گوش دادي به حرفم که بچه خوبي هستي
اگه گوش ندادي بيا اون دنيا جيزت کنم!!!

اولا که نشون ميده اون دنيا را خيلي سهل گرفتي عزيزم!
ثانيا وقتي حکومتي تشکيل شده به نام حکومت اسلامي موظفه که احکام اسلام را اجرا کنه که يکيش مسأله حجابه و اين مسأله قانون قرآن و در نتيجه قانون کشور ماست

پيامبر (ص) هم زماني که حکومت تشکيل دادند موظف به اجراي احکام خدا و مجازات متخلفين بودند

اگرچه برخي از اشکالات در نوع پوشش مردم به اشتباهات و سهل انگاريهاي مسؤولين مربوطه برميگرده
اما نقش خانواده هايي چون شما
و تفاسير غلطي که از آيات و احاديث ميشه
هم جوونا را اينچنين در برابر اسلام و احکام خدا جري کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا خیلی عالی بود..از بعضی از تریپ ها خوشم اومد...دختر به این خوش تیپی..حسودیت میشه خودت نداری؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی همه از یک قماش هستید دیگه من نمیتونم حرم رو راحت بگم
فقط یادمان باشد در یک حدیث قدسی آمده است :
خداوند میفرماید در عجبم از جوانی که خصلت جوانی در آو نیست
( سندش یادم نمیاد چیه بخواید پیدا میکنم)
جوان جوانی میکند گروهی متمایل به گناه هستند و گروهی فراری از گناه
امر به معروف با جریمه نقدی نتیجه نخواهد داد
نهی از منکر هم با اجبار نتیجه نخواهد داشت
گناه ، گناه هست و فرار از گناه بهترین خصلت یک جوان
ولی بهتر است دل و ذهن ایمان و باور داشته باشند نه اینکه ایمان ظاهری و نمایشی باشد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۵ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۳۵
۱۷
جمع کنید این ...................... بازی هایتان را لطفا
ناشناس
|
United States of America
یعنی ما الان داریم بازی می کنیم ولی خانوم های بی فرهنگ و بی حجاب دارن کار می کنند؟؟!!
ناشناس
|
United States of America
ناشناس گل گفتی!!
بهروز
|
United States of America
آقاي يا خانم ناشناس: اولش خوب اومدي و با ادبيات خوب(البته به استثناي عبارت "مغز كثيف")، ولي با اين نظر آخرت خراب كردي و كم آوردي!
لطفا" منطقي باش و پاسخ بده يا بگو كه قانع شدي!
ببين برادر يا خواهر گرامي:
1) بيشتر روانشناسها و دانشمندان و فلاسفه(غربي و شرقي) قانع شدن كه حجاب و عفاف مبتني بر فطرت انسان هست مثل راستگويي. و چيزي كه مبتني بر فطرت باشه نمي تونيم بگيم شخصي و خصوصي هستش چون تخطي از اون عواقب سنگيني براي جامعه داره.
2) باور كن وقتي انسان از فطرت خودش دور بشه داراي نفس حيواني ميشه.و شما نمي توني با قطعيت بگي كسي كه از حجاب و عفاف دفاع مي كنه داراي نفس حيوانيه .پس نبايد از ابزار دوري از فطرت (بي حجابي) دفاع كرد.
3): اگر جوانان غربي الآن به جايي رسيدن كه حتي ديدن بدن عريان يك زن هم براشون لذتي نداره و عادي شده و اين نسخه رو براي كشوري با قوانين اسلامي تجويز مي كنيد، بايد بگم كه سخت در اشتباهيد! چرا؟ براي اينكه اونها يك مرحله از نفس حيواني(گناه) رو پشت سر گذاشنن و پيشرفت كردن. و حالا مسائلي مثل همجنس گرايي براشون لذت داره يعني اوج بي ارزش شدن زن! .آخر اين اين جاده هولناك كجاست؟ خدا مي دونه.
4) چرا داريم با احكام نوراني قرآن اينجوري كنار بزنيم و عقب گرد به 100 سال قبل غربي ها برگرديم كه الآن خوشون هم از راه رفته پشيمونن!
5): جوان مجرد ايراني هيچ فرقي با جوان مجرد غربي و شرقي و افريقايي و بنگال و هندي و آمريكايي و ... نداره چون مجرد مجرده.
6) اين حق رو براي من و امثال من هم قائل بشيد كه نمي خوايم وقتي مي ريم تو خيابون ولو يك لحظه و حتي بصورت تصادفي چشممون به گناه نيفته.چون گناه گناهه ولو اينكه تاثير بر شخص نذاره.
7) الهي اهدنالصراط المستقيم.
ناشناس
|
United States of America
دوست عزیز و بزرگوارم جناب آقای بهروز
متشکرم از توضیحاتتون ، ولی دیدگاه من با شما فرق دارد ،
من اصولا موافق حجاب اجباری یا کلا اجبار برای هیچ کاری نیستم ، مثلا :
شما میدانید که اگر کسی به شما نگوید برای نماز صبح من را بیدار کن نیازی نیست بیدارش کنید
یا مثلا پوشاندن صورت خانمها با عینک آفتابی ه قطر 10 سانتیمتر و کشیدن چادر تا زیر ابرو و پوشیدن دستکش و . . .
حدود اسلام مشخص است و سبقت از حدود اسلامی صحیح نیست
ملکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۱۸
۱۷
سلام
ما از این جابجایی کلمات،مجرم وبیماز چوب خوردیم ازآن روزی که گفتندمعتاد بیماراست چه اتفاقی افتاد؟ استعمال مواد مخدر علنی شد.
بیش از1400سال درباره حجاب پیامبر وائمه ومراجع قرآن را تفسیر کرده اند سی اندی سال از انقلاب گذشته است دیگر از بعد شرعی تکلیف ادا شده ،اینان دیگر از سرپیچی از فرامین الهی فرا تر رفته اند حتما برای جنگ با خدا نعوذ بالله سوار فیل شد والله سگ ابرهه شرف دارد به اینان ...کسی که به جنگ خدا می رود مطمئن باشید بیمار نیست مجرم هم نیست کسی که با خدا عناد بورزد بهشون چهی می گویند ...مفسد فی الارض
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
از اين جمله اولت خوشم اومد
واقعا زدي توي خال داداش

مي بيني سر يه مسأله حجاب که به نفع خود زنان و دخترانه چه بلوا و شلوغ بازي درميارن و با گل آلود کردن آب، يه عده مرداي بي غيرت و شهوتران و يه عده زنان بي حيا چه ماهيگيري راه مي اندازن!
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۳۳
۷
باور کنید انقد نشون دادن عکسای مختلف ضروری نیست صراط جان
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۲۷
۱۴
خداییش من که به گناه افتادم
خدا یه عقل درست بهت بده صراط
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
تو هم تو خیابون پس نرو دیگه! خوب؟
به گناه می افتی یهو...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
تو باید یه روانپزشک بری مشکلت خیلی خاده!
مهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
برو روانشناس بگو من عقده .......... دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودمونین ها این مهناز که پرچمش معلوم نیست هم تنش می خواره ها!!!
بابا شما اونور دنیا برو راحتتو باش!!!!
ستوده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۱۳
۲۷
((در كنار چنين زناني مردان بي غيرت هستند.))
اگه يه مردي به همسرش، خواهرش،مادرش بگه كه چرا همچنين پوششي داريد(البته اسمش رو پوشش و حجاب نمي شه گذاشت.)
همسرش،خواهرش،مادرش غلط مي كنن چنين رفتار داشته باشن. پس نتيجه مي گيريم اين زنان نيستند كه بيمارن، اين مردها هستند كه "بيمارن" و اجازه چنين رفتاري رو به همسر ،خواهر،مادر شون مي دهند و خوششون مي ياد همسر،خواهر،مادرشون اين گونه باشن و اينها هم راحت بتونند با زنان ديگر رابطه برقرار كنن و كسي نباشه كوچكترين چيزي به اونها بگه همان طوري كه تو تصاوير چنين مردان و پسران رو مي بينيد.
البته نمي شه از اين هم چشم پوشي كرد كه زنان هم از به نمايش گذاشتن خودشون و از اين كه همه به اونها به عنوان "كالا" نگاه كنن لذت مي برن و علت هم نا معلومه!!!
البته خداوند خودش به پيامبر خودش ميگه تو فقط راه راست رو نشون بده و اينكه كسي رو نمي شه به زور مسلمان كرد و گفت حجاب داشته باش""ولي در كشور اسلامي رعايت حجاب جزء قوانين است""
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
تو به فکر خودت باش و خودت رو اصلاح کن نمیخواد به فکر دیگران باشی!
ستوده
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب محمد خان بنده خودم رو اصلاح كردم كه اومدم و اين رو نوشتم.ضمنا مردهايي امثال شما ناموسشون ميشه اين!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا به اعصاب خودتون مسلط باشید! این یه گفتگوی علمیه!
ولی خداییش پشت به همچنین زنایی حتماً مردایی هستند که ...، آره دادش ممد!!!
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۲۹
۳۱
خداوند در قران گفته اند ((لا اكراه في الدين)).
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
محضر محترم خواهر غیر محجبه اسلام شناس

معنی لااکراه فی الدین رو می تونی از این لینک بخونی
http://www.x-shobhe.com/main.php?sid=146
من
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطي داشت ؟
بهتره بري ببيني كجاي قران و به چه دليل و با چه تفسيري اينو گفته بعد حرف بزني
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
ضمنا در قرآن فرموده: يدنين عليهن من جلابيبهنّ
کسی قرار نيست در دين اکراه کند بلکه بی دين هم موظف است امنيت اخلاقی جامعه اسلامی را بر هم نزند و مراعات کند.
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهر گرامی که نامتان نام مقدس بانوی اسلام است .
قرآن را تفسیر به رای نکنید
در ارسال نظر دقت کنید که گناه کسانی که در زمین فساد می کنند به نامتان نوشته نشود
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
در ادامش گفته قد تبین الرشد من الغی
راه رستگاری از راه ذلت مشخص شده است.
یعنی می فرمایید این بی حجابا همشون ذلیل اند؟
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که این آیه رو نوشتی تا حالا راجع بهش تفسیر خوندی تا مقصود واقعی خدا رو بفهمی؟
اون چیزی که ما در نگاه اول از این برداشت میکنیم اصلا درست نیست تازه خیلی خوبه که ادامه آیه رو هم مد نظر داشته باشیم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا نمیگید که خداوند در همان قرآن فرموده است که:ان دین عند الله الاسلام
همانا تنها دین پذیرفته شده نزد خدا اسلام است.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
صادق تو مطمئني كسي كه اين كامنت رو گذاشته بي حجابه كه تهمت ميزني ( گناه تهمت به مراتب بالاتره ) ؟ اگر هم به اون يك جمله بسنده كردي بايد بگم مادربزرگ من چادريه ولي حرفش همينه ميگه حجاب حرمت داره با اجباري كردنش حرمتش رو از بين مي برند ... نكنه مادر بزرگه من هم متهم به غيرمحجبه بودن ميكني ؟
رضا 88
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهر محترمه لا اکراه فی الدین متعلق است به قبل از انتخاب دین که مجبور به قبول دین اسلام نیستی ولی در ادامه آمده که قد تبین الرشد من الغی یعنی اگر دین اسلام را نپذیرفتی چون راه هدایت از ضلالت مشخص است در آخرت باید بازخواست شوی که چرا اسلام نیاوردی؟ و به کیفر آن برسی، اما لا اکراه فی الدین مربوط به بعد از قبول دین نیست، کسی که اسلام را قبول کرد باید شروط آن را بپذیرد پس اینهمه احکام شرعی برای چیست؟ اگر آنگونه است که شما میفرمائید قرآن نغوذ بالله بیهوده اینهمه احکام شرعی را دارد...
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
باتشكر از عزيزاني كه بنده رو فردي غير مذهبي و مثل خانم هاي بالا فرض كرديد ولي بايد به عرضتون برسونم كاملا در اشتباه هستيد بنده فردي كاملا مذهبي هستم و اسلام رو قبول كردم.

اقايون و خانم هاي محترم:
نظرات همه متين و درست ولي همان طور كه خانم ستوده تو نظر بالايي گفتند((خداوند به پيامبر فرموده اند"تو فقط راه راست رو نشون بده و كسي مجبور به قبولش نيست))كه شما انديشمندان عزيز براي بنده ايه تفسير نموده ايد.
ولي بايد بگم قديمي ها درست گفتن حجاب نداشته باشي بهتر از اينه كه حرمت حجاب رو خرد كني،و گفته ali اقا كاملا درسته.

ولي اقاي رضا88 بايد بگم كه ما همه مون مسلمون شناسنامه اي هستيم و كمتر كسي پيدا مي شه كه اين دين رو مطالعه كرده ولي بگم كه كدوم يكي از ما فرصت اين رو داشتيم كه دينمون رو انتخاب كنيم، البته غير از افرادي كه از اديان ديگري به اسلام روي اورده اند.ولي بايد بگم كه""مابه زور مسلمون شديم وبه زور مجبوريم احكام رو رعايت بكنيم"و صد البته فكر نكنيد بنده اسلام رو قبول ندارم بلكه فردي هستم كه تمام احكام شرعي رو رعايت مي كنم ولي چرا ما به دين اجدادمون مسلمونيم و بدون هيچ تحقيقي مسلمونيم و چيزي از اسلام نمودينيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس هر گناهی که دوست داشتی انجام بده.
ناشناس
|
Spain
|
۱۵:۵۳ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۲۵
۱۰۱
اساسا بی حجاب نه مجرم است نه بیمار , بلکه یک نعمت الهی است . در ضمن بابت این عکس های زیبا از شما ممنونم
ناشناس
|
Spain
بيمار روحي رواني
من
|
Spain
با اينكه باهات موافق نيستم ولي با جوابت حال كردم يه جورايي جالب بود :)
محسن فاضلی
|
Spain
پس معلوم شد، آقای ناشناس بيمار است!
محمد
|
Spain
تو از سلامت مغزت اطلاعی داری × اگه نداری حتما دنبالش برو
سید
|
Spain
روزی پی به حقیقت خواهی برد که خیلی دیر شده...
ناشناس
|
Spain
ایول ایوله ایول، صراط تو این مباحث جنجالی سره ایول!!!
فقط خدا کنه صاحب این عکسا خودشون و این نظرات رو ببینن!!!
اَاااااااااااااااا چقدر کامنت، مهناز خانم از اونور دنیا حال کنن!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۶ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۹
۱۷
خیلی هاشون بیمارند، خیلی هاشون مجرمند و خیلی بیشترشون اسیر جو اند. باید از اجبار بی بند و باری به قسم سوم جلوگیری کرد و "بخشی" از برخورد با بی حجاب ها ممکنه مربوط به این دلیل باشه. حالا این برخورد می تواند از نوع فرهنگی باشه؛ زشت شمردن بدحجابی و بی حجابی در جامعه و عرصه را بر حضورشان تنگ کردن توسط خود مردم، یا از نوع انتظامی به حکم الزام رعایت قانون.
اقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۱۷
۵
بی حجاب و بد حجاب نه محرمه نه بیمار اصلا این سوال طرحش از بیخ وبن ایراد داره..حجاب یه محصول فرهنگیه یعنی اینکه در طی یک فرایند فرهنگی تولید میشه و فرهنگم شامل همه چی میشه از اقتصاد گرفته تا دانشگاه و هزار چیز دیگه...وقتی وضع حجاب اینه یعنی اینکه فرایند ایراد داره و تا فرایند اصلاح نشه همینه که هست..با کنفرانس و بیانیه و تهدید و زور واین حرفا کاری از پیش نمیره البته یه سری از سیاستمدارای فاسد از این نمد برای خودشون کلاهها میبافن ویا خودشون این برنامه های تبلیغاتی رو برای جلب نظر یه سری از مردم و سوپر انقلابی های دو اتیشه راه میندازن تا وقتی خواستن از عملکرد خودشون حرف بزنن یه چیزی برای گفتن داشته باشن...
استاد صراط این جوونا نه بیمارن نه مجرم ...اما شما و دوستان همفکرو پشتیبانهای مالی و فکری تون وکسانی که این جور راه حل میدن این جور اجرا میکنن و کسانی هم که صداشون در نمیا د هم مجرمن و هم بیمار و هم دارای گره های عاطفی و روحی و هم عقده ی قدرت دارن...میگن مرگ بر امریکا اما خط مشی شون مثل امریکا زور و زور....
السلام علیک یاتالی کتاب الله و ترجمانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای دل! آن وجود نازنينی که تالی کتاب الله و ترجمانه است، در باره حجاب چيزی جز فرمان خدا را می گويد؟! ادای آدم های مؤمن را درنياور حرف خودت را بزن.
ناشناس
|
Sweden
|
۱۶:۲۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۳۶
۲۰
به نظر من شماها بیمارید،، خیلی هم حالتون خرابه،،بعضیاتون که با دیدن عکس به گناه میوفتید نشان دهنده فکر بیمار شماست..اون کسی هم که این مطلبو نوشته از عکسش پیداست عین طالبان می مونه...اینا دوست دارند ایران بشه پر از مردای این شکلی و زنهای چادر مشکی پوش ولی نمی تونند چون نسلشون داره منقرض میشه و نسل جدید اینارو نمیخوان.
ناشناس
|
Sweden
واقعا برات متاسفم بيگانه پرست رواني
ناشناس
|
Sweden
ناشناسی که پرچمت برای مردم ما ناشناس تر است، آن که نسلش منقرض شده ارباب بابای تو محمد رضای خائن است که در سال 57 با اردنگی از کشور ما به زباله دان تاريخ انداخته شده است.
ستاره ستاری
|
Sweden
به کوری چشم این جناب ، من یک چادری ام که به زودی مدرک دکترایم را می گیرم و یکی ار دلایل گرفتن دکتری این بود که نشان بدهم چادر به آدمی ظرفیت می دهد تا دکتری برود ، به آدم قدرت می دهد تا امثال این جناب را با حجابش آدم کند .
حسین
|
Sweden
چند وقت قیل تلویزیون یک برنامه ای پخش کرد درباره ی جوانانی که دانسته یا ندانسته مدل های شیطان پرستی می پوشیدند. لباس های جیغ و ضایع تنشان می کردند و... .
برنامه ی جالبی بود. به نظرم بهتره برنامه ای هم در مورد امثال نویسنده ی این مطلب و تیپ های برخی برادران مکتبی و خواهرانی که فقط دماغشان پیداست ساخته بشه و در مورد کمبود های روحی این قشر هم حرف زده بشه.
رضا
|
Sweden
با عرض پوزش از دوستان،زرشک!!!!
محمد
|
Sweden
دقیقا همینه!
کامران
|
Sweden
ناشناس جون
پناهندهایی مثل تو که حق اظهار نظر راجع به ایران رو نداره..برو گردن تو کج کن تا بهت نگن مو مشکی
سید
|
Sweden
شما چرا بجای کل نسل جدید خودتو قرار می دی...؟!!!
اتفاقا نسل جدید خیلیاشون از نسل اول انقلاب هم بیشتر پایبند به اصولند...
کسی می تونه بفهمه چقدر جوون مؤمن نسل سومی هست که خودشم مؤمن باشه...مسجدی باشه... میاد تو سایت صراط یه خبر می خونه عکساشو نگاه نکنه...

نمی دونم مسئولین صراط می دونن گناه یعنی چه...؟!!!
هادي
|
Sweden
خدا كنه تو ايرانم ريشه اين طالبانيستها كنده بشه
nashenas
|
Sweden
امیدوارم منظورت از نسل جدید، یک مشت اراذل و اوباش خارجی پرست و بی هویت نباشه. نسل امروز، یعنی نسلی که حماسه ی 9دی را آفرید. یعنی میلیونها جوان بسیجی که راه پدران انقلابی خود را ادامه می دهند.
سینا ذ...
|
Sweden
ناشناس عزیز شما اگر به گناه نمی افتید مشکل دارید . یک نفر رو فرض کن عطش گرفته اون رو اگر یک ذره آب کثیف هم ببینه با لذت فراوان میخوره ولی وقتی کسی کنار بهترین آب دنیا و سیراب هست اگر مزه اون آب از عسل سیرین تر باشه و گوارا رقبت چندانی برای خوردنش نداره. هر کسی که در کشور خارجی هست دیگه اشباع شده یعنی مرتبه رفته بالا.دیگه این گناهها براش چیزی نیست. دیپه باید زنی کامل لخت باشه تا به گناه بیفته .همین میشه که تنوع طلبی طرف انسان می آد حتی در ازدواج. من کاملا مخالف کار صراط نیوز هستم که هر بار از حجاب حرف میزنه این عکسها رو نشون میده و نمی دونم هم برای چی ! ولی مطمئن باش شما که هر کسی رو با طالبان مقایسه می کنی و دوست نداری ایرانی که تووش احتمالا نیستی از این جور آدما بشه خیلی چیزهای دیگه رو نمیخوای ولی من و خیلی های دیگه نمی خواهیم شماهایی که در بیرون از گو نشستید و.... بماند...
ناشناس
|
Sweden
اینم یه نظر از مادر خدا میدونه کی!!!! از اون سر دنیا!
راستی پرچمت برا کجاس؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!
ناشناس
|
Sweden
آقا کامران رو عشقه!!!
فقط حیف که از uk کامنت زده!!!
عمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۱۳
۳
نون نداريم بخوريم ... براي ما از نان و كباب سخن نگو.... اگه اون بايد جواب موشو بده توام بايد جواب ريشتو بدي يه حمام ميرفتي بعدا عكس مينداختي.
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
نون و کباب و ريش و مو و...!
چه ربطي به هم داشتن داش عمار!!!
ريش که ديگه ماشاءالله هرکي بهش مياد ميذاره
و ديگه لزوما نشان مذهبي بودن نيست!
اما گذاشتن ريش اگر نشانه مذهبي بودن هم باشه که گناه محسوب نميشه
اما فکل!!! جيزه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ها؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۱۴
۳
حاجی شما که عکسشون رو داری احیانا شماره تلفناشون رو نداری؟!!!
احسان یوسفی(دانش اموخته علوم سیاسی تهران)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۱۱
۲
من که اصلا این متن رو نخوندم چون واقعا خنده داره اما فقط عکس ها رو دیدم و مخصوصا نظرات کربران که خیلی واسم مهمه-آخه صراط نیوز یک سایت ولایتی و اصولگرایی شدید و پاتون بچه بسیجی ها و همون گروه فشار و خود سر خود مختار گارد شورشی خلاصه همه چیز هستند که وقتی نظراتشون رو توی هر بخشی میخونم به قوه درکشون و نوع تحلیلشون و نوع برخورد و داشتن ارزوها و رویاهاشون پی میبرم و وقتی همه اینا رو کنار هم میزارم واقعا به سست بودنشون خندم میگره که برای چند صباحی رو پا هستند و حیدر حیدر میکنند اما این نیز میگذرد چون دیگران/
اما بحثتون واقعا خنده داره به 2 دلیل:
1-بی حجاب نه جرم است و نه بیمار:پوشش یک امری شخصی و اعتقادی است که هر کس به اندازه اعتقاد و ایمان خود به حجاب یه هر بحث دیگه ای در انجام یا نفی اون قدم برمیداره و این که اگر کسی خلاف نظر و عقیده ما گام بردارد یا دزد است یا روانی نشان دهده ذهن معیوب و درک سخیف فرد یا بهتر بگویم جریان مربوطه است/حجاب یا عدم حجاب داشتنش نه نشان بر انسان بودن کامل است و نداشتنش دلیل بر مجرم یا بیمار بودن فرد است چرا که نه حجاب مهم است و نه نبود ان ان چیز که ملاک است انسانیت و صداقت و شرف است/
و دلیل دومم2-این که شما بچه های ولایتی ارزشی لرزشی گارد ضد شورش بسیجی خلاصه همتون از کامنت گذاشتنتون و نظر دادنتون در این پست خیلی خندم گرفته .میدونید چرا:آخه یکی از همین اخوی های شما بالا نظر داده که ای صراط چرا این عکسا رو گذاشتی اگه من گناه کردم به پای تو/یا اون یکی نوشته تو رو خدا چرا اینا رو گذاشتن زشته اشتباهه....
آخه بسیجی عرب دوست شمایی که ..........................................................................................................................................................................................................................................................................
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا حرف دل زدي متناي اين سايت اتيش ميزنه ادمو خنكم كردي باز صد رحمت به كاربراي بسيجي صراط
يه لحضه موندم صراط چطور نظر شما رو تحمل كرده!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط مراقب باش جاییت آسیب نبینه داداشی که حتی حال نداری 2 خط مطلب زپرتی یه سایت رو بخونی.
تو برو همون دانشتو بیاموخ!!!!!
ناطق
|
Iran (Islamic Republic of)
تو دانش آموخته ای !!!!تو هنوز الفبای دین وغیرتو نیاموختی بعد دانش اموخته ای .کلک خریدی!!راستی بسیجی وشهدا وجانبازا نبودن ناموست الان کجا بود!!فکر کردی!!همین بسیجی ها بودن که از ناموس تو دفاع کردن .راستی صداقت وشرف وانسانیت در کنار پرتو قرآن است ودر پرتو قرآن در سوره احزاب 32 مسئله حجاب اومده البته اگر به حرفای خداوند خندت نمیگیره وبه ایه خدا گیر نمیدی ونقد نمی کنی !!!کمی رو غیرتت کار کن تا گلی نشده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۸
۲
مسئله حجاب مانند ریخته شدن آب در خاک است که دیگر نمی توان آب را برگرداند
اقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۶
۹
سلام...
خدمت دوست ناشناس عزیزی که فرموده حجاب مساله ی شخصیه...باید عرض کنم که شما کاملا اشتباه میکنید...حجاب یه نساله ی کاملا اجتماعی و جمعیه...مساله سر اینه که این مورد رو باید یه جوری مطرح کنیم که اولا بوی زور نده ...ثانیا با تحقیرو توهین همراه نشه ..بعدشم دوستی که رعایت نکرده این احساس بهش دست نده که طرف دشمنشه... با دوستی همه چی برای آدم مستعد اصلاح حل میشه....
من به عنوان یه پسر یا آقا چه مجرد وچه متاهل حقمه که تو بیرون از خونه چشمم به صحنه ی محرک نیفته ...این حقمه ..اما وظیفه ی من اینه که اگه صحنه ی محرکی دیدم چشمام رو درویش کنم نه خیره بشم...اون خانم هم حقشه که توجامعه جشمایی پاک بهش نگاه کنن ..اما .وظیفش اینه که طوری لباس بپوشه که نگاه آلوده جذبش نشه...متاسفانه توجامعه ی بشری همه دنبال حقشونن اما تو ادای تکلیف خودشون کوتاهی میکنن واین رو مسلم بدونید که کسی به حقش میرسه که وظیفشو درست انجام بده..
2-ایران متعلق به همست با هر عقیده ای ..توجه کن ..باهر عقیده ای نه با هر عملکردی...بعضی از دوستان خیابونو با اتاق خوابشون اشتباه گرفتن....همه رو از دم دوست دارن...این عملکرد باید باهاش برخورد بشه ...اما این راه برخورد نیست...
3-با این قسمت از فرمودت که گفتی این راه حل نیست و تسکین کوتاه مدته کاملا موافقم....ما باید اول وضع اقتصاد و اشتغال و ازدواج همه رو سر و سامون بدیم تا دیگه بهانه ای دست کسی نباشه که اقا اول فلان مشکل رو حل کن و از این حرفا...بعد از اینکه حجت به همه تموم شد به شدید ترین وجه ممکن باید برخورد بشه مطمین باشید که شدنیه و همه کمک خواهند کرد..
به عبارت دیگه ما پی ساختمونمون هنوز مشکل داره میخوایم نازک کاری و نما رو شروع کنیم...اگه اول انقلاب یه ادم فهمیده پیدا میشد که بگه اقا این راه حلش نیست ..تواین مملکت 50 سال فساد تبلیغ شده و نمیشه چند روزه جمعش کرد و یه برنامه ریزی درست و مدون میکرد که عقاید مردم رو درست کنه الان ما بعد از سی سال مشکلات اول انقلاب رو نداشتیم...اگرم میخوایم سی سال دیگه باز هم همین بحثارو نکنیم باید از الان برای نسلهای بعد برنامه ریزی کنیم که البته اینا تماما به یه چیز بستگی داره که اونم یه سری ادم میخواد که هم خیر خواه باشن هم خودشون درست باشن و دنبال بهره برداری سیاسی نباشن و یه برنامه ی درست و مدون داشته باشن و به اون برنامه هم درست عمل کنن....
خلا صه اینکه ما باید عقاید رو درست کنیم تا عملکرد ها درست بشه والا صد سال که نه هزار سال دیکه هم همینجاییم که هستیم...
السلام علیک یاتالی کتاب الله وترجمانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۱۰
۴
واقعاً براتون متاسفم که برای محدود کردن انسانها واجبار برای اینکه مثل شما فکر کنند هر نوع انگ و برچسبی رو به ملت ایران می زنید.
پس از دیدگاه شما 99.6 درصد آفریده شدگان خدا در جهان یا مجرمن و یا بیمار
ناطق
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای نا شناس افراد قلیل وارد بهشت میشن این یکی از حتمیات دینه اگر نمیدونی بدون ..پس دست بجنبون تا دیر نشده دینتو پرورش بده تا .......
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۳
۳
من مدت هاست که خبر های سایت شما رو روزانه دنبال می کنم
ولی این خبرگزاری مدتیه که راه و روشش تغییر کرده اگه بگن جریان انحرافی در شما هم نفوذ کرده غیر قابل باور نیست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۱۲
۴
خود شما از همه هم بیمار ترید هما مجرمیت
با شناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۱۳ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۳
۶
نمیدونستم ویروس ایدز برای راه رفتن از 2 پا استفاده میکنه
ویرس های سیار ومتحرک وناقل
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۶
۶
در پاسخ به افرادی که می گویند خجاب مسئله شخصی است !
خیلی خیلی ببخشید اگر حجاب مسئله شخصی است ، اگر من فردا روز دوست داشتم بدون ش... بیام بیرون و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا تو بیا!!!!!
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۱۲
۱۱
شما چند نفر با حجاب مي خواي بهت نشون بدم كه بي نهايت كثيفن؟سعي كنيد از روي عقل صحبت كنيد. كاري دارين مي كنين كه همه از دينشون بر گردن. من مي ترسم همه شماها بريد جهنم و بي حجابا ( بقول شما موجودات نفهم) برن بهشت. به اميد آن روز.
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
عزيزم لااقل اسمتو عوض ميکردي که با اين طرز صحبت بي ادبانه ات آبروي ايراني را نبري بچه!
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام ایرانی
رفتار و کردار واعمال افراد به حجاب نیست،آنها زیر سایهه اعتمادی که مردنم به حجاب دارند خودشان را مخفی کرده اند همان کسانی که مد نظر شماست،از حجاب سوءاستفاده کرده اند،و دلیل نمیشود چون بعضی اندک کار خلاف خود را زیر حجاب مخفی میکنند پس حجاب بد است؟؟!!
یا نباید ملاک قرار گیرد؟؟!
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
البته برای کسی که به تمسخر لغت بهشت را به کار میبرد توقعی جز این نداریم
ناطق
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین مثلاً ایرانی ..تو ایرانی نیستی ایرانی نما هستی ودشمنی ومیخواهی ایرانی هارو خراب کنی از اینجور آدما زیاد دیدم .پس مراقب حرف زدنت باش.ببین ملاک دین حجابه کمی قران بخون هم برای حافظت خوبه هم برای دینت اگر داشته باشی .نگاه به خودت نکن که اعتقادی نداری.کافر همه را به کیش خود خواند .اون دنیا جوابی داری برای بی غیرتیت بدی!!!؟؟؟من جای تو جواب میدم ..شرمنده همه با غیرتام.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۲
۱۰
یک دستشون مزدور اجانب می باشند باید ضمن شناسایی باشون برخورد شدید کرد .
اما دسته دیگر فریب نفس عماره را خوردند . همه وظیفه دارند در حد توان (علما با دعا . مشاوران فرهنگی و تربیتی با مشاوره و ................کمکشون کنند . شاید خدا عنایتی در حق شان کند . و دست از این عمل غیر شرعی بر دارند . زور و فشار کارساز نیست . شاید پرتو یی ازدین که در قلبشان هست کدر تر یا خدا ناخواسته خاموش شود . ضمنا باید موظب خواص نادانی که به نوعی از بی حجابی دفاع می کنند بود و تذکر بهشون داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما همون نفس اماره رو درست بنویس نمیخواد به سایر مسائل داخل بشی
امین مزگی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۲
۵
سلام
درسته که این ها واقعیتهای جامعه هست ولی بهتر بود که این عکسا هارو داخل سایت قرار نمیدادین چون سایت یک سایت مذهبی هست حداقل دوسه تا کافی بود.و به هرحال ما تو جامعه هستیم و شاهد این همه بی حجابی و بی عفتی نیز هستیم

از همه ی اینها بگذریم باید رو این مسائل بحث و مطالعه ی دقیق بشه باید زودتر از اینها جلوی این مسائل گرفته میشد نه الان که جامعه واقعا به ابتذال کشیده شده و باید این رو هم مدنظر داشته باشیم با زور نمیشه کاری کرد .
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۹
۲
بیمار، آن تفکری است که آزادیهای به حق انسان را به ناحق پایمال میکند.
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
بدن نمايي آزادي به حق انسان نيست
و يک **انسان** بدن نمايي را آزادي به حق خود نميداند داوودخان!

دست از سر زنان برداريد
و چشمهاي پر شهوتتان را با اسکن بدن زنان بدبخت گول خورده سيراب نکنيد!
زنان ملعبه دست شما مردان شهوتران بي غيرت نيستند...
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
پس اگر تجاوز وحشیانه هم بشن از نتایج ازادیشونه که الان در خارج از بس مورد تجاوز قرار میگیرند و از طرف دیگر احساس پوچی میکنند می ایند و مسلمان میشوند
خط انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۲
۶
کارهاس سطحی و غیر عالمانه نشود. سیب زمینی پخش نشود!
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۸
۱۲
این ها یه مشت اشغال هستند این جوری میان بیرون خدا لعنتشون کنه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
همه دنیا آشغال هستند غیر از شماها!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا تو و همه بیمارهای روانی رو شفا بده .. کی دست از سر مردم بر میدارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جون تو از کجا بودی!!!! i dont know بابا چه مخاطبایی دارید صراط!!! از خارجم کامنت میزارن!!!!!!1
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۳
۱۱
حیف این سایت که عکس این چنین افراد بی ارزشی را نشان دهد . این آدمها ! ارزش نگاه هم ندارند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۹
۵
بیمار جد و آبادته، چطور جرات می کنین به ملت توهین کنین، شما بیمارید که از 15 سالگی بردنتون شستشوی مغزی تو بسیج، جرات داری چاپ کن
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
یکمی از احساساتت کم کن
اینها را در بسیج شستشوی مغزی داده اند شما کجا شستشوی مغزی شده ای؟؟!!
فقط یک بار به این فکر کن که آیا مسلمان هستی یا نه؟؟
آیا مسلمان شناسنامه ای هستی یا واقعی؟
مسلمان بودن فقط به شناسنامه نیست
منطقی تر حرف بزن دوست گرامی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
mr بیا پایین باهم بریم!
جواب بده، فُش نده! زشته پسرم
اگه بی ادبن تو نباش!!!!!
ناطق
|
Iran (Islamic Republic of)
معلومه خودتم جزء همین اندک ملتی که بهت بر خورده .ملتی که صاحب داره بهش توهین نمیشه وبهشم بر نمیخوره چون فقط از صاحبش که امام زمان باشه حساب میبره وحرفای تو اصلا مهم نیست.چون جزء همون ملتی اندکی
آنتی التقاط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۶
۶
هم مریض هستش هم مجرم...ولی اونایی که این راهو وا کردن که اینا اینطوری جولان بدن هم خائنن و هم عامل دست سرویس های جاسوسی امنیتی استکبار...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینم یه کلام از مادر عروس
اكبر جزبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۱۰
۴
هر كي بگه همه بايد مثل من فكر كنن و مثل الگوي من بپوشن يعني تفكر فاشيستي داره!
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
نعوذ بالله نظرت راجع به قرآن که بيان خدا و پيامبر اکرم (ص) است چيه؟
اونجا هم که خداو پيامبرش ميگن همه بايد اونجوريکه ما ميگيم لباس بپوشن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اکبر جوجه پس همه حتی خودت توی دنیا از ferst تا end دور هم فاشیستسم!!!
خوب فکر کن به گفتت!!!
هر کس که نداند که نداند در جهل مرکب، سیزیجات، سیفی جات می فروشیم!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۴
۴
اون عکسه که دختره که شال خردلی روسرشه موهاش چربه!
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب عوض شامپو پول ميده روسري ميخره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۱۱
۳
خیلی باحاله از این 7 8 میلیارد آدم روی کره زمین به جز 200/300 ملیونشون بقیه یا مجرمن یا بیمار وای وای چه کره زمینی چه فسادی
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
شما خودتم میدونی که حرفت اشتباهه
مغالته میکنی
هیچ ربطی نداره که چقدر از انسانها کافرند
این حرف شما برگزفته از افکار فمنیستهاست حالا بماند عمدی هست یا سهوی
اینها میگویند هر چه قانو است خوب است نه اینکه هرچه خوب است قانون است
برای همین چون قانون است که بی حجاب باشی پس خوب است و مشکگلی ندارد
این دلیل نمیشود که از هر فرقه ای از نظر تعداد افرادش زیاد باشند پس حرفشان حق است،ممنون از شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین جان.. شما ابتدا یک کلاس املا ثبت نام کن تا بتونی درست بنویسی مغالطه رو...
خوب خدا روشکر که معلوم شد چه کسانی با چه سطح سوادی نسبت به مقاله فوق ( مقاله که چه عرض کنم هجو نامه ) نظرمثبت دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان هستمت، محکم!
بابا این برای خودشون میکن دیگه، در حالی که اگه به اسمایی که باباهشون روشون گذاشتن یه کم ارادت داشتن و روی اونا مطالعه می کردن و روی لقمه ها دقت می کردیم خیلی منصفانه حرف می زدیم و حتی کامنت میذاشتیم و عملمون هم به همین ترتیب! یاعلی
یه نفر
|
Netherlands
|
۰۱:۰۲ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۱
۳
مسلما کسی که هر روز صحنه های .......... توی اینترنت و ماهواره می بینه این صحنه ها براش عادیه و اسم کسی رو که می گه " با دیدن این عکسها به گناه افتادم " بیمار و مریض می گذارد. و نمی دونه که توی چه منجلابی افتاده.
حسین
|
United States of America
|
۰۱:۵۲ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۴
۲
واقعا واسه سایت وزینی مثل صراط متأسفم که هر مقاله ای رو توی سایتش میزنه
تازه این عکسم میندازه که آبروی هرچی بچه حزب الهی هستش بره
بی حجاب نه مجرم نه بیمار
شما دارین به این جوونها پاک توهین میکنین
مشکل از مسئولین هست که یک استراتژی درست تدوین نکردن که وضع به این صورت نشه
اتفاقا صداوسیمای ما هم مجرم هست هم بیمار که به خاطر پول هر فیلم و سریالی رو چه به صورت طنز مانند ساختمان پزشکان و یا به صورت جدی به تصویر میکشه نه این جوونهای پاک
بی عرضگی مسئولین رو به پای این جوونها ننویسین
ناشناس
|
United States of America
خداییش کامنت این دادشمون رو صدر نظرات بگذارید.
حسین جان اگه می تونی با من ارتباط پست الکترونیکی (ایمیلی) برقرار کن. خیلی دوست دارم درخصوص کشوری که اونجا هستی بدونم. یاعلی
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۹
۴
اجباري بودن حجاب فقط يك اسيب خاص كه فقط تو كشور ما وجود داره
اين اسيب به احساسي شدن اكثريت و وارد شدن يك شوك و هيجان مذهبي در زمان بعد از انقلاب بر ميگرده
حجاب اجباري هيچ ارتباطي به اصل امر به معروف ونهي از منكر دينمون نداره(قابل بحثه)
حالا قانوني اشتباه مثل خيلي از قوانين(استفاده از ماهواره) به وجود اومده و بخاطر ظاهر مقدس اين قانون اصلاحش سخت شده
تاكيد بر اين اشتباهات بخشودني نيست
يكي از عوارض اين اشتباه بيمار شدن بعضي از افراد مثل اين برادرمونه كه دچار توهم بيماري براي 70-80% جامعه ايران و 99% دنياست
و افراد مجرم مثل عوامل هتك حرمتهاي دسته جمعي و فردي اخير
(اميدوارم صراط به آزادي بيان احترام بذاره)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درباره قانون ممنوعیت حجاب در فرانسه (مهد دموکراسی !) چیزی شنیدی؟ شاید معتقدی اونها هم جو گیر و هیجان زده شده اند!!
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
دقيقا بر عكس اين قانون اولا ده ها سال تو كل كشوراي سكولار مورد بررسي قرار گرفته دوما فقط مظاهر افراطي و طالباني دين اسلام رو شامل ميشه
براساس قانون جدید منع حجاب در فرانسه زنانی که چهره خود را بپوشانند باید به پاسگاه پلیس بروند.

این افراد یکصد و پنجاه یورو جریمه خواهند شد و یا در کلاس‌های آموزش مدنی شرکت خواهند کرد.

مردانی که زنان را مجبور به پوشاندن چهره اشان بکنند جریمه سنگین‌تری شامل‌شان خواهد شد.
فرانسه 300هزار محجبه داره كه درصد بسيار كمي از اونا چهره ميپوشانند حالا يه كشور كافر با يه تظاهر افراطي كه اكثريت مردم خودش با اون مخالن يه قانون مدني ايجاد كرده كه ميبينيد خيليم خشك نيست و در راستاي اهداف سكولار خودشونه

تقصير شما نيست تقصير صدا و سيماي غير ملي تونه كه شتهيات و مضخرفات به خوردتون ميده كه يكي مثل بنده بيام از غرب دفاع كنم
ايا اينجا اكثريت موافق اين قانونن؟ايا حكومت هرگز اجازه برگذاري همه پرسي در قوانين ديني ميده؟

پس چه جاي حرف زدن از دموكراسيه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای به جمهوری اسلامی، یعنی رای به قوانین حاکم بر جامعه. حضور 40میلیونی در انتخابات 88، یعنی تایید نظام و تایید قوانین دینی موجود در کشور از سوی اکثریت جامعه .
در همه ی کشورهای دنیا، خطوط قرمزی وجود دارد. این خط قرمز در امریکا، رژیم اسرائیل است. پس، هرگز دولت امریکا همه پرسی برگزار نمی کند که ببیند مردمش خواهان ادامه ی حمایت دولت از اسرائیل هستند یا نه!

وقتی در ایران، اکثریت مردم در انتخابات شرکت می کنند، یعنی اکثریت مردم نظام را قبول داشته و قوانین دینی حاکم را تایید می کنند.
ضمنآ فراموش نشه که فرانسه خود را مهد دموکراسی می داند و آن وقت قانون ممنوعیت حجاب را تصویب می کند (که متاسفانه شما هم شدیدآ طرفدار این قانون غیر انسانی هستید). چرا یک زن محجبه نباید حق درس خواندن در دانشگاه های اروپا را داشته باشد؟! مگر اروپا مهد دموکراسی و حقوق بشر نیست؟!!
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
نظرتون رو با احترام قبول ندارم
يعني بنده و بسياري از هم فكرانم كه كاملا مخالف نظام و خيلي از قوانين هستيم و در اكثر انتخابات حضور داشتيم حق شركت تو انتخابات نداريم؟
چه استدلال ضعيفي ميكنيد يعني مملكت تا وقتي اين نظام برپاست مختص به قشر شماست شما حق تعيين همه مناسبات رو داريد؟ما نميتونيم بين بدو بدتر تلاشي براي انخاب بكنيم؟ايران ملك شخصي هيچ گروهي نيست برادرم
اون 40 ميليوني كه ميفرمائيد من و شما با هميم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من عرض کردم اونهایی که در انتخاباتی که نظام جمهوری اسلامی برگزار کرده شرکت کردند، در واقع به کاندیدایی رای داده اند که مورد تایید جمهوری اسلامی است. یعنی کلیت نظام را قبول دارند، و افراد ضد انقلاب که با اصل جمهوری اسلامی دشمن اند، اصولآ در انتخابات این نظام "شرکت" نمی کنند.
ولی اختلاف نظر بر سر جزئیات و نحوه ی اداره ی کشور همیشه وجود دارد که در آن صورت من و شما هر کدام مان، یک کاندیدا را انتخاب می کنیم.

در همه جای دنیا، میزان مشارکت مردم در انتخابات، بیانگر مقبولیت و مشروعیت سیستم حاکم بر یک کشور است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی دوست دارم باهات بشیتم سیر بحث کنم اما حیف وقتش رو فعلاً ندارم. ولی از اینکه نظر خوبی دادی هر چند با قسمتیش مخالفم، اما ممنونتم.
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده هم عرض كردم مشاركت نشان دهنده قبول داشتن كليت نيست كه اختلاف سر جزئيات باشه
كانديداهاي مورد تاييد نظام مورد تاييد همه مردم نيستند اما باز هم بين بد وبدتر انتخاب لازمه
حالا بحث عوض نكنيم به نظر من همه نظامو قبول ندارن كه بخاطر قبول داشتنش مجبور به اجراي قوانين افراطيش كه زمان و تاريخ در موردش قضاوت ميكنه باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۳ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۸
۱
آفرين به شما كه عكس ناموس مردمو گذاشتي رو سايت به اصطلاح صصررااطط
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
ناموس مردم میتونستند بهتر از این در سایت مشهور بشن بستگی به ذفتار خودشون داشت
بعدشم بعد از چند روز این خبر را برمیدارند ولی همین ناموسها هر روز در خیابانها جلو دید مردم هستند زیاد غیرتی نشو
البته غیرتی مغرضانه!!!شرمنده ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من با آقا محمد امین موافقم.
اینا رو خدا زده، سایت صراط که جزء قاضوراته!!!
*حالا معلما بیان بگن «قاضوراتم» رو درست نوشتم؟!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۷:۴۶ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۴
۲
نَبِّىءْ عِبَادِي أَنِّي أَنَا الْغَفُورُ الرَّحِيمُ ( حجر-49)

به بندگانم خبر ده که به درستی که من آمرزنده و مهربانم

وَ أَنَّ عَذَابِي هُوَ الْعَذَابُ الأَلِيمَ ( حجر50)

و به درستی که عذاب من عذابی دردناک است
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۴
۱
با سلام
گذاشتن اين عكسها خود ترويج بي حجابي است مگر چه اشكال دارد كه مقاله بدون عكس باشد
هادی
|
Switzerland
|
۱۰:۱۹ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۰
۰
آن زمان که بی عدالتی آغاز شد تعداد بدحجاب خیلی کم بود.
ناشناس
|
Switzerland
ها؟! ؛
از کجا هستی؟
رجبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۲
۵
سلام
من میخواهم به ان اقایی که گفتند بی حجابی نداریم وبد حجابی داریم باید بگویم برادر اول بد حجابی رواج میابد و بعد از عرف شدن بد حجابی بی جابی میاید
البته کار به اینجا ختم نمی شود چون اگر قبح گناهی شکسته شود فضا برای گناهان بیشتر باز میشود
. از طرفی مگر میشود بد حجابی باشد انواع گناهان نباشد چرا که زمینه خیلی از فسادها همین بی حجابی است . فطرت درونی انسان میل به ایمان دارد وبه بی ایمانی هم دارد لذا فضا را برای بی ایمانی نباید فراهم کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۳
۷
بیحجاب مجرم است .چون قانون اسلام را زیر پا گذاشته اینجا مملکت اسلامی است وقانون اسلام حاکم است .مقایسه ما با کشورهای خارجی اشتباه است .خیلی قانونها را آنها دارند ولی ما نداریم .جرم در هر کشوری بر مبنای قانون آن کشور تعریف میشود.اون شخصی که میگه حجاب به عنوان ارزش در اسلام آمده عمدآ یا سهوآغلط میگوید.حجاب در اسلام وقرآن یک دستور است وباید در جامعه پیاده شود.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۴
۱
اقای ملکی شعار نده امثال شما از همه بدترید
ملکی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای ali
اینها شعار نیست اگر کمی اندیشه کنی به گفته صاحب نامتان فکر ثم تکلم ،تاریخ ،روایات واحادیث رامرور کن بعد نظر بده من آنقدر بی غیرت نیستم که ناموس خودرا با این ترکیب شهره بازار کنم که دیگران لذت ببرند
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرين ، ما بي غيرت و شما باغيرت منتها قضاوت رو بين حضرت حق بكند در اون دنيا ، شما خوش باش با اعتقاداتت ما هم گمراه با اعتقاداتمون ، ببينيم كي به نتيجه مي رسه.
abdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۷
۴
دوران امثال شما حزب اللهی ها داره تموم میشه . بهتره با موج جدید همراه باشین
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
فان حزب الله هم الغالبون
این وعده ی حتمی قرآن کریم است که نشانه هایش در مصر و لیبی و تونس و یمن و بحرین نمایان شده و جرقه های آن حتی به اروپا هم رسیده است.
بهتره با موج بیداری اسلامی همراه باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه با موج جدید همراه نشن مثل خس و خاشاک روی آب میبریمشون
ناطق
|
Iran (Islamic Republic of)
مراقب باش .خودتو محکم بگیر بپا با صاحب هم الغالبون در نیافتی ظهور نزدیکه!!راستی فامیلیتو عوض کن تو نا عبدی.دست حزب الله به سمت همه درازه دست بده تا توی نیم وجب جا نرفتی وپشیمون میش ...................
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۳
۲
اشاعه فحشا نکن ای احمق
مانی
|
United States of America
|
۱۲:۰۹ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۷
۲
یک - نظر آیت الله طالقانی در مورد حجاب اجباری در مصاحبهای که در کیهان ۲۰ اسفند ۱۳۵۷ : اجباری حتی برای زنهای مسلمان هم نیست. چه اجباری؟ حضرت آیتالله خمینی نصیحتی کردند مانند پدری که به فرزندش نصیحت میکند راهنمائیش میکند که شما اینجور باشید به این سبک باشید.
دوم - بحث حجاب بحث دینی و در دین هیچ اجباری نیست ( رجوع شود به قرآن ) و درک همه از دین هم یکسان نیست. در ضمن میزان مومن بودن فرد دست خداست و هیچ انسانی قادر به تشخیص گناه فرد نیست به غیر از خودش و خدا و به هیچ کس دیگری مربوط نیست.
سوم - معنی لغت بیمار در لغت نامه دهخدا : بیمار. (ص ) ۞ ناتوان و خسته . (برهان ). ناتوان ومریض . (انجمن آرا). مریض . (شرفنامه ٔ منیری ). ناتندرست . دردمند. ناتوان . ناخوش . رنجو...
هیچ کدوم از این ها بی حجابی رو شامل نمیشه نمی دونم چه شکلی تشخیص به بیماری فرد بی حجاب دادید.
چهارم : وقتی فردی مجرم که قانون حد و حدودی براش تعیین کنه یعنی فرد بی حجاب رو باید دقیق ذکر بشه از کجا تا کجا و هر بندش باید دقیق معنی کنه که بی حجاب چه کسی است و اگر کجایش معلوم بود بی حجاب... اگر حد عرف جامعه است که باید دید جامعه چه شکلی لباس می پوشه و محدود به گروه خاصی نباید باشه. اگر میزان مراجع هستند که هر مرجعی دیدگاهش یکی نیست و نمیشه اصلاْ قانونش کرد.
پنجم تشخیص مجرم بودن فرد توسط قاضی است افراد معمولی مانند نویسنده این مطلب صلاحیت ندارند. باید فرد در دادگاه جرمش صابت بشه و قاضی که قانون رو می دونه حکم صادر کنه نه افراد عادی... اگر ادعا میشه فرد بیمار باید توسط پزشک قانونی مورد برسی قرار بگیره و مشخص بشه بر اساس قانون فرد مورد نظر بیمار بوده و علت جرمش بیماریش بوده و از دست فرد خارج بوده حتی در این مورد هم قانون حد و حدودی رو داره. به عنوان مثال دیوانه رو اعدام نمی کنند حتی اگه قتلی انجام بده.
آخر سر وظیفه ی تفسیر قانون توسط قاضی و تشخیص بیماری توسط دکتر و مفسر کلام خدا هم مراجع هستند. برای نوشتن مطلب این چنینی باید تحقیق کرد و حتی دونست که مجرم به چه کسی می گند و بیمار کیه بعد تحلیل کرد. نمیشه معانی کلمات رو عوض کرد و استدلال درستی هم داشت...
باحال
|
United States of America
اين مسأله رجوع شود به قرآن
شما خودت *رجوع* کردي به قرآن؟؟!!!
سوره نور مگه راجع به حجاب آيه نداره؟
که مقدار پوشش را مشخص کرده (سوره نور آيات 30 و 31 و سوره احزاب آيه 59)
حتي حجاب را فقط در پوشش تعريف نکرده
بلکه در طرز نگاه هم براي زنان
و هم براي مردان (آيه 30 و 31 سوره نور)
و همچنين طرز صحبت (سوره احزاب آيه 32)
حدودش را مشخص کرده
آنتی التقاط
|
United States of America
حضرت امام قشنگ فرمودن که:حالا کارتر هم برای ما اسلام شناس شده است...!!!
ملکی
|
United States of America
جناب آقای مانی
1-حضرت امام وقتی آن زن خبرنگار خارجی برای مصاحبه آمدند امام به علت بی حجابی نپذیریفتند.
2-خداوند آیات عذاب و عتاب هم دارد که برای آنکسانی که ایمان نیاوردند. ببین در روز مره ماتو اعمالمون نسبت به همدیگر زیاد استفاده می کنیم" این خوب وان بد خودت میدونی اجباری نیست"خدا هم به ما همینطور می گوید راه راست راه کج در پایان راه جهنم وبهشت خودت میدونی لا اکراه ....
3- با شما موافقم اینان بیمار نیستند
4-ما در جامعه دوقانون داریم مدنی وشرع که در قرآن شفاف آمده ودر مقابل "امر و نهی" فرموده
5-اینرا خداوند در قرآن به صراحت بیان کرده امر به معروف و نهی از منکر برای هر فرد مسلمان جز واجبات می باشد،حال در جامعه ما به خاطر جامعه اینرا به گردن ضابطین قضایی گذاشتند.
حالا ما مسلمان برای واجب دینی خودمان امر به معروف ونهی از منکرچکار کنیم نه مخل جامعه بشویم همین که واجب ر ا ادا کرده باشیم .بایک نظر وکامنت این واجب را ادا می کنیم...
ناشناس
|
United States of America
سلام مانی
1. از دقتت ممنونم که موشکافی کردی.
2. اما محتوای مطالبت محل اشکال جدیه! اگه خواستی بحث کنیم reza.omidi25@gmail.com
3. توی ترجمه یا همون لغت شکافیت یه نشان ستاره داووده که متعلق به صهیونیست هاست؛ سعی کن دقت بیشتر کنی شما که اینقدر ریزبینی!
ممنون
پرینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۶
۶
مرسی.واقعا ممنون کسایی که بی کفایت هستند این رابه مسخره میگیرند!وبه نظرمن زن های کمبوددار همین هاهستند ومردهای بی غیرت و هوس باز همین هاهستند.برای بیماری همه ی این هادعا می کنم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین
ولی از لحنت بر میاد که ممکنه آقا باشی!
متقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۲
۸
لا اکراه فی
الین یعنی دین هیچ گونه نا خالصی ندارد همهش نور است نه اینکه در انتخاب دین اجباری نیست
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام متقی
ببخشید ها ولی تفسیر از آیات قرآنی نیاز به متخصص دارد
میشود مدرک تحصیلیتان را برای همه بنویسید!!!ممنون میشوم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۷
۱
ببينيد داستان از اين تحليل هاي دوزاري پيچيده تره.حداقل ٢٥ميليون ايراني چه مرد چه زن به حجاب اسلامي اعتقاد عميق ندارن اين يه مساله اجتماعي در حوزة حكمراني و نظام است قانوني كه بالقوه ٢٥ ميليون قانون شكن و مجرم بالذات داشته باشه خب مشكله اجرا كردنش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کار ... را قیاس از خود مگیر!!!
خواب دیدی، پاشو دیرت شده!
جالبه اهل فنش هم تا ایران نمی تونن با این ظرافت آمار بدن!!!!!!
نجفی
|
Australia
|
۱۲:۳۷ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۵
۶
فرد بی حجاب قبل از اینکه مجرم یا بیمار باشد، جاهل است. نسبت به فلسفه ی حجاب جاهل است و نمی داند که حجاب یک مصونیت برای اوست.
کتاب استاد شهید مطهری در این زمینه بسیار کارساز است.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۵
۴
بجا اين حرفا ترجمه فارسي قران رو جايگزين درس عربي كنيد تا تفاوت رو ببينيد
محی الدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۱
۶
اول از همه در این عکسها کسی بدون حجاب نبود و همه حجاب داشتن ولی اکثرا بد حجاب بودند ویا اینجوری بگم خودشون را نمایش داده بودن
علت نمایش دادن خانمها چیست؟ چرا دوست دارن جلب توجه کنن؟
چرا در مورد این صحبت نکنیم که داشتن حجاب کامل (منظورم چادر مشکی نیست ) باعث امنیت و آرامش برای زن می شود و موجب می گردد کمتر مورد سواستفاده قرار بگیرد. و هزاران دلیل دیگر که وجود دارد
اون آقایی هم که گفته چرا عکس گذاشتید یه کم ماهواره نگاه کنه که دیگه این بد حجاب ها رو تو خیابان می بینه به گناه نیافتده
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
حجاب یا کامل است یا نیست
میانه نداریم
بد حجاب نداریم بی حجاب داریم
کلمه بد حجابی اساسا غلط است
میتوانید بیشتر تحقیق کنید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۸
۱
خوب شد فارس نیوز این عکسا رو گذاشت تو سایتش حالا شما به هر بهانه ای تا حالا 10 بار این عکسا رو با خبرای مختلف تکرار کردید تا بازدید کننده زیاد کنید.این سیاست خیلی زشته.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۳
۱
صراط جان شما که همه را به راست هدایت می کنید چرا خود وسیله گناه می شوید شما به چه حکمی بی حجابی در یک شهر را جهانی می کنید یا به چه حکمی تصاویر نوامیس مردم را به دیگران نشان می دهید من کارشناس ارشد علوم تربیتی ام.در اموزه های دینی ما هم تاکید فراوان بر حفظ آبروی بندگان خداوند منان است.شما حجاب را فقط مو می دانید وبس!امیدوام راه بهتری را برای هدایت در پیش بگیرید از سوء استفاده از عرق دینی و آشفتن دیگران دست بردارید با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۲
۵
بیمار اونیه که غریزه شهوانیش کار نکنه
واسه همینم حجاب واجبi تا این غریزه توی بستر خودش یعنی ازدواج پاسخ داده بشه
پس اونی که توی کوچه و خیابون باعث تحریک بقیه میشه مشکل داره نه اونکه مخالف بی حجابیه
واسه نگاه نکردن هم پس بفرمائید خودمون رو کور کنیم تا نگاهمون به اون بد بخت های بی حجاب نیافته و تحریک نشیم .نه؟؟
داداش برو یکی دیگه رو سر کار بذار و نظر شکمی نده .خودت میدونی چیکاره ای!!
ببخشید
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
نه عزيزم
اين دوستان که ميبيني همه چشم پاکن
دل پاکن
مخ پاکن
چشم چران ها همه کساني هستند که متذکر اين مسائل در جامعه ميشن!
ايضا بيمار هم محسوب ميشن!
چشم و دلشون هم که ديگه نگو پيف پيف پيف!

اما همونطور که گفتم اين دوستان که ديدين
همه پاک پاک پاکن
از حيث چشم
دل
مخ
ع ف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۲
۲
از سايت محترم هم تشكر مي شود وهم گله مندم كه اقداماتي اينچنيني را دامن مي زند اينكه به زور چادر سر مردم بكنيم اصلاً كار مناسبي نيست چادر درست ست از اعتقاداتي مانند فروع دين است ولي شباهتي زياد به اصول دين دارد كه به زور نمي شود و بايد خود فرد بپذيرد ليكن كار صحيح فرهنگي لازم است و سايتهاي ديني بايد اين اقدام را با روش هاي مناسبتر انجام دهند. اعياد شعبانيه و بخصوص پيشاپيش ميلاد آقا امام زمان عج هم مبارك .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منظور از حجاب چادر نيست
اگرچه چادر حجاب برتره
منظور از حجاب، رعايت عفت و حيا در پوشش و در عين حال در طرز برخورد در اجتماعه
لات سر محله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۳
۲
این کار یعنی نشون دادن ناموس مردم تو سایت به چه مجوزیه مگه اونا راضین که عکسشونو میندازید فکر کنم این کار یکم گیر داره اگه خواهر مادر خودتونم بودن این کارو میکردن که مردم نظر بدن بگن عجب خانمی
ستوده
|
Iran (Islamic Republic of)
لات سرمحله شما تو خيابون اين ها رو نمي بيني؟نكنه چشات و تو خيابون مي بندي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دانیال(17ساله)
|
Japan
|
۱۶:۴۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۳
۶
به نظر من بی حجابی بیماری خطرناکی است که اگر جلوی آن گرفته نشود، بعید نیست که با تاثیرات زیادی که روی جامعه و افراد آن می گذارد جرم هم ایجاد کند.
زیرا به قول پیغمبر اکرم جامعه مثل یک کشتی بزرگ می ماند...، حال اگر جلو بی حجابی گرفته نشود، صد درصد کشتی بزرگی که همه ی افراد در اون زندگی می کنند سوراخ شده و مستوجب خطراتی برای همه ی افراد جامعه و به مخاطره افتادن امنیت اجتماعی می شود پس نباید نسبت به این موضوع بی اهمیت بود.
واقعا چه تضمینی وجود دارد که همین خانم های بی حجاب یا بد حجاب، توسط پسران هرزه و فرصت طلب مورد آزار و اذیت قرار نگیرند و حتی در پی آن جرمی در جامعه اتفاق نیفتد؟!
ناشناس
|
Japan
عمو جون کلاس چندی؟!؟!؟!؟
آفرین
ادامه بدی یه کاره ای می شی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۲
۱
خداییش بعضی از اینه رو نگاه کردن لذت داره!
ولی قابل توجه صراط : این کار خودش اشاعه فحشاست
زورگیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۴
۱
اینقدر حرص نخورید .مارو آزاد بزارید همه اینهارو درست می کنیم.جوری که دیگه به چشم جن هم نیان.جیگر
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
اين خانوم ها بايد ناموس كسي باشن تا اين جوري نشن.ضمنا مرد اگه غيرت داشته باشه ناموسش اين طوري نميشه.جامعه اي كه توش مرد بي ناموس باشه ميشه همين.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه خانوم تجاوز ربط مستقيم به بدحجابي نداره اون مردي كه حيوانيتش بالا بزنه از تو هم كه چادري باشي نمي گذره حالا هر چقدر مي خواد شوهرت يا داداشت با ناموس باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۱
۲
گذاشتن عکس هایی اینچونینی در این سایت و فقط صورت را نامشخص کردن چه معنی دارد؟
این خود افشای فحشا محسوب می شود و
خبرنگار ضد ماسون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۲
۰
سلام
می تونید دردنامه طرح امنیت اخلاقی رو تو گوگل سرچ کنید و انعکاس بدید هرچند قبلا عماریون اینکار را انجام داده و در ادامه پیشنهاد می کنم از ابلیسک های بهشت زهرا(س)هم گزارش بگیرید کافی در گوگل سرچ کنید.
1- دردنامه طرح امنیت اخلاقی
2- ابلیسک های بهشت زهرا(س)
در پناه حضرت حق
یا علی
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۷ تير ۱۳۹۰
۱
۵
با عرض سلام اقای صراط این افایون یا خانم هایی که طرز فکرشون بابی بندوباری بی حجابی است اصولا یا کم سواد یااز خانواده های ضعیف یااز خانواده های بد هستند که بچه هاشون این جوری شدند که باید ببینند چی به خورد بچه هاشون دادند که این جوری شدند که بر میگرد به خودشون واین گونه افراد بی حجاب جایگاهی در جامعه ما ندارند یک کدوم از این ها نه به جایی میرسن نه چیز دیگه ای می بینیم که این گونه افراددر کارهای اداری هیچ نقشی ندارند واین ها جایگاه بدی در جامعه دارند وجز هرزه گری وعلافی کار دیگری ندارن این هم عاقبت بد حجابی واین ها از حرسشون این جوری واین مطالبو می نویسند وباتشکر از مطالب خوبتون التماس دعا
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۲
۲
به نظر عزيزان
آيا اصلا امکان دارد که خانمها روزي به ارزش وجودي خود به عنوان يک *انسان* پي ببرند و براي مطرح کردن خود در اجتماع اينقدر از هيکل و سر و صورتشان (البته صورت دفن شده زير لايه سنگين ماسکها و کرمها) مايه نذارن؟؟!!

آيا يک زن مي تواند يک روز بفهمد که خدا او را براي چه خلق کرده؟!
شک دارم...
چون شواهد چيز ديگري نشان ميدهند...
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۱
۱
به نظر عزيزان
آيا اصلا امکان دارد که خانمها روزي به ارزش وجودي خود به عنوان يک *انسان* پي ببرند و براي مطرح کردن خود در اجتماع اينقدر از هيکل و سر و صورتشان (البته صورت دفن شده زير لايه سنگين ماسکها و کرمها) مايه نذارن؟؟!!

آيا يک زن مي تواند يک روز بفهمد که خدا او را براي چه خلق کرده؟!
شک دارم...
چون شواهد چيز ديگري نشان ميدهند...
او + من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۳ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۲
۱
سلام
اوایل وقتی این سایت را نگاه می کردم از سایت خوشم می آمد چون واقعا ظاهر دینی داشت ولی الان می بینم که این سایت هم خراب شده و من برای دست اندرکاران این سایت متاسفم چه لزومی داشت که این عکسها را نشان دهید تو می دانی چند نفر این صفحه را می بینند و هر کس که با تماشای این صفحه به گناه بیفتد یک گناه هم برای تو نوشته میشه در اصل این صفحه برای شما دست اندرکاران این سایت باقیات السیئات است
واقعا متاسفم
بهلول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۳
۲
دوست من کمی به کشورهای نظیر عراق..لبنان...امارات..ووووو...سفر کن تا ببینی که کشورهای ازاد چقدر محجب داره....؟؟!!!
فکر کنم انسان با اعتقاد به حجاب محجب باشه بهتر از این که فقط و فقط از ترس نظام محجب بشه...قران صراحتا ذکر کرد لا اکراه فی الدین..پس هیچ چیزی در اسلام اجباری نیست...قبل از اینکه این مطلب رو بیان کنم خواهشا آمار علکی ندین...
من خودم تحقیق کردم و دیدم که تقریبا 80 درصد جوانان اهل نماز نیستند...!!!نمی فهمند نهج البلاغه چیه؟...!!! نمی دونند چند امام داریم ووووو....!!!
کمی عاقلانه فکر کنید و راهی درست با این مساله حجاب پیدا کنید .
همین لبنان مگه بی حجاب و با حجاب نداره؟؟؟؟هر کی راه خودش رو طی میکنه و اگه گناهی مرتکب بکنه خداوند عادل فقط اونرو مجازات می کنه ونه شما رو...بنده در عراق چهار خواهر دارم دوتا محجب و دوتا بی حجاب و خود در لباس مختارند که چی بپوشند...در آخر قبل از پوشش حجاب انسان باید قلب و روحش را محجب کند بعد بدنبال پوشش موی خود برود...
ومن الله التوفیق
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۲ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۲
۰
قطعا نتیجه 30 سال تبلیغات و برنامه ریزی ها برای تخریب اعتقادات و ارزشها مون توسط رسانه ها و عوامل نظام فراماسونری و سرمایه داری الان اینی شده که ما توی خیابون و دانشگاه و .. میبینیم و متاسفانه ما مردم و مسئولینی که در راس بودند ازین ماجرا غافل بودیم و جدی نگرفتیم
همون طوری که رضا خان به زور نتونست چادر از سر مادرانمون برداره مطمنا با زور هم نمیشه چادر به سر فرزندان امروزمون بکشیم پس بیایم راهی فرهنگی را برای این معضل پیدا کنیم
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۴
۱
دلم آتیش میگیره به خاطر جوونای پاکی که یه زمانی با داشتن هزار امید و آرزو ، می رفتن زیر توپ و تانک و گلوله دشمن ، به خاطر چی؟
به خاطر اینکه ما الآن بتونیم تو خیابونا بگردیم و یه نفس راحت بکشیم و مطمئن باشیم که ناموسمون در اختیار دشمن قرار نداره!

واقعا که خیلی خوب تونستیم خون شهیدانمون رو پاسداشت کنیم

اون دنیا با چه رویی میتونیم با اونا روبرو شیم؟
ممدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۲
۲
اول خطاب به مسئولان و مدیران دولتی و حکومتی اینکه: " اتأمرون الناس بالبر و تنسون انفسکم..." ترجمه:"آیا مردم را به نیکی دعوت می کنید و خود را فراموش می کنید!!توضیحش نمیدم چون اظهر من الشمسه.
دوم هم بازخطاب به مسئولان و مدیران: مگه همه خانمهایی که بی حجاب یا بدحجابند برای ورود به اماکن زیارتی موظف به رعایت حجاب و پوشیدن چادر نیستند.آیا تا حالا شده خانمی به این موضوع اعتراض کنه؟ هرگز.چون میدونه که قانون این مکان رعایت حجابه و اگه میخواد از اونجا استفاده کنه باید قانون اونجا را قبول کنه.اگه این دولت به قول خودش زمینه ساز ظهور قانونی میگذاشت که تمام مؤسسات و شرکتهای وابسته به دولت اعم از بانکها،ادارات و .... نباید به بد حجابها وآقایون بدپوشش خدمات ارائه بدهند اونوقت مجبور بودن برای استفاده از خدمات دولتی قانون رارعایت کنندو حداقل اگه حجاب را قبول ندارندولی بخاطر استفاده از امکانات دولتی حجاب را رعایت کنند.
سوم خطاب به خانواده هایی که حجاب را قبول دارند ولی به دلایل مختلف.... سستی میکنند: خدا وکیلی اگه همین الان حضرت زهراء(س) یا امام زمان(عج) را با این سرو وضع ببینید چه احساسی دارید.آیا روتون میشه تو روی آن بزرگواران نگاه کنید! بیاید به خاطر حفظ این دین مبین و اداء دین به تمام اونایی که برای اسلام جون و خونشون را دادندمظاهر فساد(ماهواره و ....) را از توی خونه هامون جمع کنیم.بعد هم مواظب باشیم همه جور لقمه ای را نخوریم و وارد سفره خانوادمون نکنیم که لقمه حرام دودمان انسان را به باد میده.التماس دعا.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۹:۳۹ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۱
۱
راستش باید از خودشون سوال کرد ولی از جواب هم همیشه تفره می روند!وقتی در ایران فیلم خارجی بیحجاب غرب و شرق پخش می شود با قهرمان بیحجاب !کالا با برچسب بی حجاب و ماهواره و حتی بازی رایانه بی حجاب و .... راستش میتونه عده ای مجرم و عامل باشند عده ا ی خودنما و عده ای مقلد و عده ای هم .... در هر صورت در مبارزه باید از هر روشی که درست و ممکن باشد استفاده کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۲
۲
سلام،

بهيچ عنوان نميتوان حجاب را يك موضوع شخصي دانست.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


موضوعي است بسيار مهم و اجتماعي.

به عقل سليم خود اگر مراجعه كنيم همه چيز بسادگي روشن است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۴
۲
بجای این مطالب غیرکارشناسی که نوعی توهین به اشخاص هم محسوب میشود برای حل رفتارهای غیر هنجار در جامعه بایستی کار کارشناسی آتن هم توسط متخصصین امر صورت گیرد . بنده دانشجوی بد حجاب دیدم که اهل نماز و روزه است و برعکس خانم با حجابی که نه روز می گیرو و نه اهل نماز است .
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۳
۳
به نظر اسلام بی حجابی جرم است ضمن این که فرد اگر مریض نباشد و کمبود های عاطفی واخلاقی آنها نمی توانند به طوری باشند که مورد توجه دیگران باشند مگر به این که خود را به صورت عروسک در آرند و به رخ مردم بکشند تا دیگران همانند میمون هایی که خوش رنگ و خوش هنر هستند به آنها اعتنا گذارند و مسلماً افراد مثل خودشان بی غیرت و لااوبالی هستند .
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۰:۰۶ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۲
۸
بی حجابی از دانشگاه های دوجنسی سرچشمه میگیرد.
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۷
۳
اجازه بدین مردم به سرنوشت خودشون حاکم باشن ، اونوقت می بینید که برای درمان ناهنجاری های موجود ( نه فقط حجاب ) نیازی به حکومت نظامی نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این من من منیته یا من خریت؟!؟!؟!؟
اینقدر من من نکنیم!!!!!
بشاگردی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۷
۲
این همه عکس از دخترای مردم گرفتی که چی بشه بابا ول کنی این چه مسخره بازیه...هر کی اسلامیه نیاز به تبلیغ نیست حجابشو رعایت میکنه هر کی هم نیست به زور نمیشه....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلیمان صرد قبل از قیام آقا!!!!!!!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۰۶ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۹
۳
راجع به حجاب اطلاع کافی ندارم که بیماری است یا جرم . اما فضولی بیماری است که باید باهاش برخورد قانونی بشه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
روباه میدونی چیه؟!
چیز نیست، یه حیونه که نمی دونه شفایق گودرزی چه ربطی داره به گودرز شقایقی!!!!
I..............................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۲
۵
بی حجاب به فرمایش قرآن هم مجرم است هم بیمار " بل ران علی قلوبهم ...." و درآیه دیگر "فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا..."
مرکب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۵
۷
برای حجاب باید خون داد
کوثر
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای مرکب عزیز خون که هیچی مشابه ان را هم که بدی حریف ما مردم نمیشی و باید بدونی که ما مردم بدتر میکنیم تا بجای خون دادن یک روزی .......... اوباما یک روزی به داد ما مردم هم خواهد رسید
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
اين كوثر! كه پاسخ داده و اميد به نجات يابي به وسيله اوباماست غوغاست! از لحن پيامش داد ميزنه چه كاره است!
معلوم ميشه افراد ضد حجاب چه شخصيتي دارن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این کوثر جان یه میل به من بزنه تا من پاسخشو بدم! .
.......................................................
اما اجالتاً بگم که شما از کجا بودید که صراط هم می بینید؟!
ثانیاً ما با آغوش باز از شما استقبال می کنیم!
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي ناشناس بنده هم از شما با آغوش باز استقبال مي كنم ، .......... اين چه لحن صحبته اگه تو هم ادعاي حزب اللهي بودنت بشه خودم خفه ات مي كنم ، حزب اللهي آدمه با كافرش هم رفتار پيامبرش رو مي كنه ، تو و امثال تو باعث شدن بقيه دنيا هي چپ و راست مي گن ايرانيا و شيعه ها وحشين، ......... برو دكتر.
محمدهاشم عاملی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۷
۱
لا اکراه فی الدین یعنی از ابتدا قبول دین اجباری نیست نه اینکه کسی مسلمان باشد بعد بگوید اجباری در احکام واجرای دین نیست این تفکر غلط است پس مسلمان نمیتواند بگوید لا اکراه فی الدین
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
نمي دونم چرا تو اين جور مواقع همه مي شن متخصص ديني ولي وقتي مي گي نماز صبح چند ركعته نمي دونن
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
2 ركعته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۵
۳
به نظر من این خانه عفاف وحجاب راه بیفته خیلی ازاین مشکلات حل میشه وکسی دیگه فکر نگاه به این و ان نیست هم اسلامی هم قانونی فقط مشکل اجرای اونه وهمچنین قواعدش که میشه با عقل وتدبیر حلش کرد
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۹
۳
رضاخان کشف حجاب کرد وبزور چادر را از سر زنان گرفت و .......... به زور چادر بر سر زنان کرد.
در این بین هیچ کس از خود زنان نپرسید که شما چه میخواهید.
ما باید مردممان را متقاعد کنیم نه اینکه مجبور کنیم .دست یابی به علوم وفنون متقاعد کردن مردم از دستیابی به تکنولوِژی هسته ای مهمتر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای مثلا دکتر
باید ببینیم خدا چی می گه اگه مسلمانید
...................
|
Switzerland
|
۱۴:۴۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۶
۴
اقای محترم شما اگه شعور داشتی با قضیه حجاب اینطوری برخورد نمیکردی تو این مملکت این همه جرم جنایت میشه نیروی محترم افتضاحی ککشم نمیگزه حالا همتون شدین داییه مهربانتر از مادر شماها با اون ریشای که فقط ریا بود مملکت به اینجا کشوندین اگه دست از تحجرتون بر میداشتین و از راه صحیحش دنبال اینکار میرفتین الان انقدر فحشا وتجاوز که دست پرورده خودتون بوده زیاد نمیشد
ناشناس
|
Switzerland
حیف که می دونم از علت و معلول چیزی نمی فهمی والا جوابتو می دادم!!!!!
ali
|
Switzerland
ناشناس اگه گفتي قهرمان جام جهانيه بعدي كيه؟! ( چون همه چي ميدوني هم علم غيب داري هم علوم فلسفي فقط تو مي دوني و فقط تو بلدي وگرنه جون داداش مزاحم نمي شدم )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۴
۰
واقعا گذاشتن این عکسا توجیهش چیه؟
!!!
برای آگاهی!
سرشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۰
۰
باتشکر از صراط جان عزیز !

آخه ما از مورچه کمتریم. . . ؟
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۶
۶
با سلام
این همه بی بند باری نتیجه حکومت سرانی است که اکنون انها را به عنوان سرانه فتنه میشناسیم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۸
۴
من نمی دونم این متحجر ها چی از جون ملت می خواهند. اینجا که یک سایت متعلق به حزب اللهی هاست ، باز تعداد کسانی که در نفی حجاب اجباری و تفکیک جنسی نظر میدن بیشتره! همینطور به تعداد آرای مثبت و منفی نگاه کنید ، ببینید کدام نظرات آرای مثبت بیشتری دارند. باز برخی ها مثل سردار... بگویند مردم خواهان برخورد با بدپوششی هستند. فلان امام جمعه بگوید مردم خواهان تفکیک جنسی دانشجو ها هستند. در کشور ما رسم شده که اقلیت جای اکثریت را بگیرند و گویا مردم یعنی همان چند هزار نفری که دیروز بعد از نماز جمعه راهپیمایی کردند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در کشور ما رسم شده اقلیت ها خود را اکثریت می دانند. درست مثل موسوی و طرفداران جلبک اندیشش که خود را همه ی ملت ایران می دانند و به رای اکثریت تن نمی دهند!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا چرت میگی؟ اینجا بحث بر سر موسوی بود ؟!
ضمنا مگه همه ی اونایی که به اح......... رای دادند مردان ریشو و زنان چادری بودند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین،! این نظرات رو بی بی سی و بچه محلاشون هم می بینن؛ یه کم یواش تر به هم بپریم.
اگه بیدار شن بد می شه ها! هر چی باشه اونا اغیارن!!!
ناشناس
|
Spain
|
۱۷:۵۲ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۴
۳
اشتباه مادراین سی سال این بود که به جای قوی کردن اعتقادات مردم به ظواهرتوجه کردیم وحجاب رااجباری کردیم حالاکاربه جایی رسیده که حتی یک نماز خوان هم بدحجاب است ویک چادری هم بی نمازالبته همه این طوری نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۶
۴
شما ها هم بيماريد و هم مريض كه مي خواهد عقايدي را به زور به مردم بقبولانيد و اگر كمي عقل داشتيد و از تاريخ در سمي گرفتيمي فهميديد كه هيچ چيز با زور و فشار جواب نمي دهد و حجابي كه به زور رعايت گردد مفت نمي ارزد گذاشتن حجاب بايد از روي اعتقاد و ايمان باشد نه زور
سعید
|
Canada
|
۱۸:۲۶ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۶
۴
پشت شیشه ماشین می نویسیم "میروم تا انتقام مادرم زهرا بگیرم" ولی ناموس مردم در کوچه و خیابان از دستمان در امان نیستند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۴
۴
بی حجابی یک بیماری است که فرد مثل یک معتاد خود را بیمار و معتاد نمی داند و دلیل بی حجابی اکثریت در ان است که فرد تزلزل شخصیتی دارد و با بی حجابی سعی بر جلب توجه و بالا بردن شخصیت خویش دارد که این باید فرهنگ سازی شود تا این موضل از کشور دور شود
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
الان من به دانشم اضافه شد مرسي ، دانش اضافه شده به من " همه اروپايي ها و آمريكايي ها و چيني ها و ژاپني ها و حتي زنان مسلماني كه در لبنان و سوريه و اردن و غيره زندگي مي كنند ولي معتقد به حجاب نيستند ، همه و همه ي دنيا تزلزل شخصيتي دارن و مريضن فقط و فقط ما ايراني ها اونم اونايي كه حجاب دارن ثبات شخصيتي دارن " مرسي واقعاً من ممنونم، خُل.
حق جو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۲
۱
در رمینه حجاب حداقل دو دیدگاه و تلقی وجود دارد یک تلقی این است که حجاب یه تیکه پارچه است که بود و نبودش زیاد فرقی نداره یا حداکثر بودش بهتر از نبودشه و تلقی دیگر این است که حجاب فقهی واجب شرعی است و بی حجابی منکر شرعی است این دو تلقی متفاوت موجب قضاوت متفاوت و اختلاف شده است باید ثابت شود که کدام تلقی درست است و متناسب با ان رفتار شود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۳
۱
دستتان درد نکنه از ارسال عکسها ایا معضل جامعه ما همینهاست که اینقدر براشون زانوی غم دربغل گرفتید بخداقسم اگه برای این جماعت کاروشغل درست وحسابی مهیا کنید ووقتشانراپرکنید هرگز دنبال این کارها نخواهند نرفت
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۵۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۳
۳
خاک تو سرتون کنند که می خواید با توسری روسری سر زنان بکنید یه روزی جمهوری .............. سقوط می کنه و همتون به زباله دان تاریخ می پیوندید.
m71
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۹ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۳
۱۱
به نظر من به کسی مربوط نیست کی میخواد چی و چه جوری لباس بپوشه.هر کی نظر داره برای خودش..........
امیر علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۱
۶
اینا یه مشت بی شرفن که تو ملا
عام فسق علنی میکنن
انشا الله خدا این هارو از روزمین پاک کنه
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
پس شما معتقدين بايد كسي كه فسق علني مي كند از رو زمين محو بشه پس انشاءالله خدا دروغگوي بزرگ ايران اسلامي كه دروغ _ از ..... هم بدتر است _ را كه با وقاحت و در ملاعام مرتكب شده ، مي شود و خواهد شد را كه همانا م......... خالي بند است از روي اين سرزمين پاك گرداند ، آمين يا رب العالمين
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۲
۳
گناه وقتی تو یه شهری ... کشوری زیاد بشه ...
خدا خشمش بگیره ...
تر و خشک با هم می سوزه هاااا
ای کاش کسی می فهمید این حرفهارو ...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
گناه هم فقط همین است که این برادرمان عکسشان را گذاشته. نه دروغ گویی گناه است نه مال مردم خوردن نه بیت المال را بهدر دادن نه تهمت زدن نه به مردم زور گفتن نه بی مسئولیتی در قبال وضعیت درماندگان و بیجارگان.فقط همین ها گناه است.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
نه آقاي سعيد نه ! هيچ كدوم اينا كه گفتي گناه نيست فقط بد حجابي گناهه ، زياد هم به كاري كه بهت مربوط نيست دخالت نكن، مرسي
محمد حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۳
۱
با سلام.اگر می خواهید قضاوت درست و عادلانه ای داشته باشید سی سال پیش همین مردم تهران و حتی دوران دفاع مقدس را در خاطرتان مرور نمایید.این مردم همان مردم هستند.ریشه همه این ناهنجاری ها تضاد در رفتار و گفتار برخی مسئولین بزرگوار ملت می باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۲
۶
جوانی در خیابان به طرف مردی که با زن ارایش‌کرده و بدحجابش عبور می‌کردند رفت و به مرد گفت: اجازه می‌دهید من با دیدن همسر شما لذت ببرم؟ مرد عصبانی شد و شروع به داد و بیداد کرد و یقه پسر رو چسبید. جوان خیلی ارام بود بعد که مردم اونا رو جدا کردند پسر به آرامی گفت: دیدم همه دارن بدون اجازه از دیدن همسر شما لذت می‌برن گفتم من اجازه بگیرم و لذت ببرم. مرد نگاهی از روی غضب به زن انداخت و ساکت شد.
فرق ما ایرانیا با کشورهای دیگه دین و غیرتمون هست.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
این جوان آدم بوده یا حیوان؟ اول اینرو بگین؟ شما یک بیچاره ای پولش را گذاشته باشد بخودت حق می دهی پولش را برداری؟ اگر اینطوری هست پس مسلمانی و تقوا شما چیست؟ این که هر کسی بخودش حق بدهد هر غلطی را انجام دهد و ملاک درستی کارش هم ذهنیت بیمار خودش باشد چه نتیجه ای بجز هرج و مرج دارد. شاید این حیوان (ببخشید این جوان!!!) با عقب رفتن یا بالا رفتن یک لحظه نوامیس شما تحریک شود و بخودش اجازه دهد هر غلطی بکند. مگر همه آنهایی که توسط این حیوان صفتان مورد تجاوز گرفتند زنان بقول شما بیحجاب بودند اتفاق زنان باحجاب زیادی بودند که مورد تجاوز این نامردان قرار گرفته اند. چه کسی گفت که این جوان می تواند بخودش اجازه دهد که چه کسی با حجاب است یا بدحجاب است و بعد بیاید این چنین پیشنهاد بیشرمانه ای بکند. شما اگر اینجا بودید چه کار می کردید لابد از همان خروج از فرودگاه به هر زنی حمله می کردید. دید شما از زن یعنی فقط لذت؟ چه فرقی با حیوانات دارید؟
جاي خالي تو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۲
۴
فاطمه جان خوب شد نيستي تا ببيني دختران آبروشونو به حراج گذاشتن و پسران اونهارو توي اين راه تشويق و كمك مي كنن
خوب شد نيستي تا افسوس بخوري
خوب شد نيستي تا بازي هاي شيطان را ببيني
و حالا احساس ميكنم خيلي جايت خاليست
السلام العليك يا فاطمه الزهرا
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
العليك،ال ندارد
لطفا توجه فرماييد ولي خيلي نظر خوبي بود موجب خرسندي است كه چنين افرادي در جامعه هستند.
جاي خالي تو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۴
۵
فاطمه جان خوب شد نيستي تا ببيني دختران آبروشونو به حراج گذاشتن و پسران اونهارو توي اين راه تشويق و كمك مي كنن
خوب شد نيستي تا افسوس بخوري
خوب شد نيستي تا بازي هاي شيطان را ببيني
و حالا احساس ميكنم خيلي جايت خاليست
السلام العليك يا فاطمه الزهرا
واقعيت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۳
۰
اينها با اصل حجاب كاري ندارند
اينها هدفشان جذاب تر شدن و جلب كردن توجه ديگران است
در مملكت ما حجاب واقعي نيست بلكه يك عده بخاطر مراقبت چادري اند و يك عده بخاطر فشن شدن بي حجاب
مشكل ما فرامين خدا نيست بلكه قوانين اشتباه انسانهاست
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۵
۴
آفرین به سعید و احسان یوسفی
طراط تو اول برو اون قیافه طالبانیت رو مرتب کن بعد بیا واسه مردم نسخه بپیچ هههههه
حالا یکی نیست بخودت بگه تو چرا اینقد هیز باشی که بشینی با افتخار شکار لحظه کنی!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخی حیونی زبونش خوب نمی چرخه!
راستی یه کلمه رو تو کامنتت .... !؟!؟!؟!؟!؟
هستی یا نه!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
ستوده
|
Iran (Islamic Republic of)
انگار تو جامعه نيستي اين ها نياز به شكار لحضه ها نداره!!!!! هههههههههه
هادی
|
Germany
|
۱۹:۵۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۱
۴
بی حجابی قطعا جرم است همانطور که تجاوزمردان به زنان جرم محسوب میشود و باید مجرم بدلیل فریبندگی به زندان انفرادی محکوم شود
ولی بدحجابی امر دیگری است و چنانچه فرد بدحجاب بیمارباشد باید معالجه شود
و چناچه متخلف عمدی باشد باید به جریمه نقدی محکوم شود
و چناچه سفیه باشد باید در آموزشگاه ویژه تربیت ببیند
و چنانچه غافل و نادان باشد باید ارشاد شود
ووووو در نهایت باید حساب شده و بسیار قاطع برخود کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
۲
۱
پشت یه کامیون خواندم که نوشته بود
لوطی تو برو لقمه خود گاز بزن
کم پشت سر خلق خدا ساز بزن
لا اکراه فد دین
اگه انسانی از گرسنه گی مردم و فساد فحشای که به خاطرش زندگی مردم رو داره تباه میکنه بگو اقای مرد با این حرفها دیگه مردم سیاه نمیشن بابا برو خودتی
m71
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
۲
۲
خیلی ها از این مطالب را خوندم بی احترامی به دختران بود.نمی توان همه آنها را جمع کرد.کسانی را میشناسم حجاب رو دوست ندارن.نمیتوانیم با بی احترامی با آنها برخورد کنیم.باید چاره دیگری پیدا کرد.چه راهی رو نمیدونم...........
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
۵
۸
این خانم ها فقط واسه خودنمایی اینجوری تیپ میزنند و جوونای مردم به گناه میکشونند واگه کسی بهشون نگاه کنه یا تجاوز کنه میگن امنیت نیست خوب عزیز تو داری واسه همین کارا اینجوری میای بیرون.غیر از اینه
SASAN
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
۳
۴
سلام بهار جون من با شما هم عقیده هستم نه واسه طالبانش بلکه واسه شکار لحظههاش میگم مگر ناموس مردم با شما کار دارن که شما هی ..............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هی، مراقب باش النگوهات نشکنه!!!
این جا که سایت ........ نیست! نظرت رو بده و برو!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من هم بايد اينا رو بگيري .... شون تا عبرت بشه براي آيندگان
سهيل
|
Iran (Islamic Republic of)
تو جامعه نيستي فدات شم
فرزند ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
۳
۲
دوستان من همه ی ما ایرانی هستیم و مسلمون . نه نشون دادن ناموس مردم درست است و نه به هم ایراد گرفتن. خدایی که جان همه ما در دست اوست یکی از صفاتش ستارالعیوبی اوست یعنی با بزرگی و جلالش بر عیوب ما چشم می بندد و آبروی ما را نمی ریزد . وای برآن بنده ای که اینگونه آبروی ناموس مردم را به سخره می گیرد . ولی مطمئن باشید همین دخترانی که در عکس اینگونه به عنوان بد نام جلوه داده شده ا ند در مواقعی که در مانده می شوند دست به دامان ائمه میشوند . نذر ونیاز بلد ند و خدا درقلبشان وجود دارد . ولی این سیمایی که الان میبینیم در اثر رفتارهای بدون کارشناسی خود ماست و مسئول این مسائل ماییم.یک نکته را یادآور می شوم که ماایرانی هستیم و اگر در مجسمه های باستانی این مرز بوم بنگرید ازهزاران سال پیش هیچ گاه زن عریانی را در این تندیسها و یا آثار نخواهید یافت . پس بیایئد به جای محکوم کردن دیگران و سرزنش چاره ای باندیشیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
۱
۰
جالب اینجاست که وقتی تظاهراتی برای حمایت از خودشون راه می اندازن مدام تو تلوزیونشون فیلم مصاحبه با زنان بی حجاب وآقایون کراواتی و پسرای مو مریخی رو که معلوم نیست چطوری اینارو گلچین کردن (مثلا اینا همه مردمن نه مامور خودشون)نشون میدن با پرچم جمهوری اسلامی که دارن به به چه چه میکنن که بابا اینجا خیلی خوبه ما آزادی داریم خیلی راحتیم کار فراون حالا فقط از رو اینکه مارو هم تلوزیون نشون بده بی حجابیم.
بابا اینا هروقت نیازشون به یه قشری بیفته میدونن چطور استفاده کنن شنونده باید عاقل باشه
حالّا !!!
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۰
۰
۱
آخیش مُردم اینقدر خوندمو نظر دادم!!!!!!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۵:۰۸ - ۲۱ تير ۱۳۹۰
۱
۰
متاسفانه در سریال های جدید تلویزیون یک مشت سبیل کلفت دیده می شوند که زنان چادری را هر چه می توانند توهین و تحقیر می کنند و در حقیقت چادر و حجاب را توهین می کنند و نیست یک بازوی فولادی که سبیلشان را از جا بکند.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۰
۵
۲
تا زماني كه وضع اقتصاد خرابه وازدواج سالم كمه وضع همينه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۲۱ تير ۱۳۹۰
۱
۱
همه مملکت که بد حجاب هستند...
مهرداد آریایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۲۱ تير ۱۳۹۰
۰
۱
در شمال شهر تهران دیگر چیزی از حجاب نمانده ! فکر می کنم نظام دیگری در شمال تهران حاکم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۲۱ تير ۱۳۹۰
۱
۴
چشم خانواده های آنها وچشم مسئولین ما روشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۰
۰
۲
مي خواستم از اين آقا سوال كنم كه چرا با داشتن اين همه مشكل در اين كشور شما اين مسئله را پيش كشيده اي؟ حتما خيلي بيكاري يا مي خواي يه جوري خودت رو مطرح كني . برادر عزيز من خوب به جامعه نگاه كن ببين چه خبر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۰
۰
۱
واقعآ زیباست
md
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۲۲ تير ۱۳۹۰
۲
۰
به نظرم لازم نبود این همه عکس برای این قسمت قرار داده بشه.
همه ماازوضعیت بی حجابی باخبریم شاید 1عکس کافی بود ولازم نبود از زوایای مختلف -افرادی رو که معنی کرامتی که خداوند به عنوان یک خانم به انها ارزانی داشته را نفهمیدند-نشون بدید.
من فکر میکنم کارشما یه جور گسترش فحشاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۰
۳
۳
شما خودت يا ناداني يا بيمار!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۱۱ - ۲۲ تير ۱۳۹۰
۲
۲
افسوس که مردان جامعه ما تا به اینجا سخیف شده اند که با اینگونه به گناه میوفتند...باز هم به شرف غربیها که با آن بی حجابی در اخلاق بسیار از ما ایرانیها جلوتر هستند و آمار تجاوزشون انقدر بالا نیست...برادر مذهبی که با دیدن بی حجابی به گناه میوفتی مشکل از ذهن بیمار و قلب گناهکار و جنبه ی پایین توست. جامعه ی ما نیاز به خودسازی دارد و مشکل از نفس ماست و بی حجابی نه مشکل است و نه بیماری...نگاهی به دیگر جوامع بیندازید و بعد نقد بنویسید
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۰
۲
۱
از زحمات عکاس جهت به نمایش گذاشتن مدهای موجود در تهران متشکریم! صراط جان جای این عکسها اینجاست؟
حسین فاروغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۲۴ تير ۱۳۹۰
۱
۰
بی حجابان 4 دسته اند برخی بیماراند وبرخی اجرشدهاند برای اینکار
معین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۰
۱
۰
یعنی نمیدونم چی بگم به برادران گشت, فحش رو که سانسور میکنید, پس من تشکز میکنم از همه مسئولین, خودتون منظور رو بگیرید دیگه!
به آقایی بود میگفت یعنی مشکل مملکت ما اینه؟؟؟؟؟؟؟ آره مشکل اینه که واقعا تو فقر فرهنگی به سر میبریم! واقعا متاسفم
مشکل جامعه ما اقتصاد ضعیف نیست, مشکل ما همیناست که تو عکسا دیدیم! امیدواریم که درست بشه بلکه دیگه 350 تومن پول یه بربری ندیم که وقتی دونه ای 100 تومن بود دو برابر الانش بود.......! امام کجایی یادت بخیر آب و برق ما هم که مجانی....! انقدر ناشکری نکنیم اقتصاد ما تو 200 کشور اول دنیاست آها راستی یادم نبود ما 196 کشور بیشتر نداریم! چقدر حرف زدم
ایرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۱
۱
برخورد با بی حجابی به این شکل درست نیست چون بی حجاب ها تو کشور ما دارای اجر وقرب اند و امنیتشون از طریق نیروی انتظامی تحت عنوان مزاحمین نوامیس تامین میشه بهتر اینکه امنیت این هنجار شکنان تامین نشه و مورد تجاوز جنسی در ملاء عام قرا بگیرند تا بدونن (یه من ماست چقد کره داره) کسی خودش به منظور نمایش تو انظار عمومی عرضه میکنه ناموس ما ایرانی ها نیست.
ایرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۰
۱
خانم یا آقای ناشناس که از به گناه افتادن بچه مذهبی ها نگرانی فقط اینو بدون خانواده تو کشورهای غربی ازدست رفت است فقط اینو بدون بازیگران سینمای هالیوود دچار انواع ناهنجاری های اخلاقی اند سنگ کیو به سینه میزنی مواظب خودت باش با این حرف ها خودتو فریب ندی و با تماشای شبکه های که برای من و تو سرگمی ایجاد کردند تا کانون خانواده های ما رو هدف بگیرند و حیا رو از زنان ما و غیرت از مردان ما می گیرند تا نهایتا زنان ما توی خانواده ها هم امنیت نداشته باشند چون خودشون ای رویه خواسته یا نا خواسته مطالبه کردند.
seraj
|
Japan
|
۱۹:۲۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۴
۰
به نظر من که بی حجاب مجرم است نه بیمار!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۰
۰
آقای ایرج بابت کامنت اولت باید بگم خیلی بی غیرتی خیلی پستی که حاضری که ناموس مردم مورد تعرض قرار بگیره . اینه روش علی علیه سلام؟ فقط بگم خاک بر سر بی غیرتت
ح.ر.ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۰
۲
۰
اینها که اینجوری هستند بچه هاشون چه جوری از آب در میان...الله و علم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۰
۱
۲
اگه میشه یه کم عکس ............ هم به مجموعه تون اضافه کنید حالشو ببریم
جووون
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۱
۴
اخه به شما چه ربطی داره
راضيه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۰۸ آبان ۱۳۹۰
۱
۴
جناب آقاي فرقاني، خوب گوش كن ببين چي ميگم.
به جاي اينكه بشيني در مورد حجاب خانمها صحبت كني بهتراست خوب فكر كني كه بهترين حجاب در دنياي ما آدمها چيست؟ اين همه ظلم و ستم و اين همه دروغ وريا واين همه كلاه برداري توسط افراد بالاي كشور چه نوع ججاب است ؟ لطف بفرماييد در اين مورد صحبت كنيد البته اگر شهامت داري.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۰
۶
یعنی حال کردم با عکسا
من که دخترم خوشم اومد.پسرای بدبخت
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۱
۱
۰
سلام .قابل توجه اون کسایی که این مطالب و نقد کردند ..لطفا یه سر به آیه 33سوره احزاب بزنیدضرر نداره البته اگر مسلمون هستید وآیه قرآن به شخصیتتون بر نمیخوره .امیدوارم وقتی که اوناییکه بد حجابن وقت مردن ودفن کردن گفتن مهرمش بیاد فرشته های وحی خندشون نگیره که تا وقتی زنده بود خودشو از نا محرما نمی پوشوند حالا مهرمش بیاد نا محرما نبینن!!!!!دنیارونباید به آخرت فروخت!!من یه مانتویی بودم وکارهایی کردم خدا منو ببخشه ولی حالا فهمیدم چادر چه نعمت بزرگی که از خدا به ما رسیده خدا از گناه من بگذره .
nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۰۴ تير ۱۳۹۱
۰
۲
سحرجون جقدر جرتو پرت میگی. قبرتواز ماجداس ما خدامونو داریم نه تواین بیچاره هام هرکار میکنن به خودشون مربوطه برخی خیلی فضولن همون خوبه ........راضیه توام چشم نداری2تا بالاتر از خودتو ببینی همه بالا شهریارو دزد ودروغگوفرض کردین اونام نظر خودشونو دارن من که به شخصه وقتی بیرون میرم انقدر به دیگران نگاه نمیکنم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۱
۱۴
۱
چرا این همه عکس گذاشتید؟
چه لزومی داشت؟
SJBE
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۲ تير ۱۳۹۱
۰
۰
دوستان
یک حدیث هست از پیامبر که در اخرالزمان سر زنان مثل کوهان شتر میشود
و خداوند اینان را لعنت میکند
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۱
۱
۱
اگه هممون عینک رو از چشامون برداریم و حقیقت رو ببینیم، می فهمیم که باید با بی حجابی برخورد بشه. باید مردان هم خودشون رو کنترل کنند. باید قبول کنیم که بی حجابی و دیدن نامحرم یعنی نارضایتی خداوند. دیروز رفته بودیم لب دریا نوشهر. زنه هر کاری می کرد تو بی بند وباری. آخر سر ، ........ تازه شوهره میاد میگه، عزیزم بیا بریم خونه!
یک نفر به من بگوید چه کنم با سرزمینم. و چگونه آزادی را برایشان تعریف کنم؟
من که این حرفا رو میزنم، خودم یه نامرد گناهکارم. تمام این حرفا حرفای حقیقته، نه حرفای من. خواهران من! عقلتونو به کار بندازید
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۱
۱
روی سخن من با بد حجاباست. اول برید ضرر های بدحجابی رو بفهمید بعد. البته ممکن هست بعد از رفتن دنبال این مطلب بگیید هر چی دیدیم نفع بوده واصلا اشکالی ندیدیم. اینجاست که باید بگم حتما یه جای کارتون ( پیدا کردن ضرر ها) می لنگیده.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
قابل توجه نظر دهندگان. لطفا به هم توهین نکنید.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
نیکو سخنی گفتی
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
من همون " امیر" هستم. ولی اینو برای صراط نوشتم بخاطر قرار دادن کادر پایین (مخاطبین محترم)