۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶

بارسلونا دوباره جریمه شد

آبی‌واناری‌‌های کاتالونیا به خاطر تخلف هواداران‌شان برای دومین بار در عرض یک هفته اخیر مجازات شدند.
کد خبر : ۲۵۰۶۷۸
صراط: تنها چند روز پس از تحمیل جریمه نقدی 30 هزار یورویی از سوی یوفا به باشگاه بارسلونا به خاطر شعارهای سیاسی هوادارانش در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیک برلین که پرچم‌های ایالت کاتالونیا را برافراشتند، حالا کمیسیون ضدخشونت دولت اسپانیا نیز قهرمان لالیگا را مجازات کرده است.

این بار باشگاه بارسلونا به خاطر آنکه هوادارانش سرود تیم ملی اسپانیا را پیش از بازی این تیم برابر اتلتیک بیلبائو در فینال جام حذفی اسپانیا هو کردند، 66 هزار یورو جریمه کرده است.

این کمیسیون همچنین تیم اتلتیک بیلبائو که هواداران آن هم اقدام به هو کردن سرود تیم ملی اسپانیا کردند، 18 هزار یورو جریمه نقدی کرده است. کمیسیون ضدخشونت دولت اسپانیا علاوه بر دو فینالیست جام حذفی، فدراسیون فوتبال اسپانیا را هم به دلیل اتفاقاتی که در فینال کوپا دل‌ری رخ داد، به پرداخت جریمه نقدی 123 هزار یورویی محکوم کرده است.

علاوه بر مجازات‌های در نظر گرفته شده برای تیم‌های بارسا، بیلبائو و نیز فدارسیون فوتبال اسپانیا، کمیسیون ضدخشونت این کشور تصمیم گرفته است که مجازات‌هایی نیز برای سازمان «کاتالونیا آکسیو» و دیگر سازمان‌های مبلغ استقلال ایالت کاتالونیا در نظر بگیرد.

منبع: تسنیم