۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

نمایندگان انگلیسی، مخاطبان سایت‌های مستهجن

بر اساس آخرین اطلاعات، سال گذشته از رایانه‌های پارلمان انگلیس دست‌کم 247 هزار بار برای بازدید از وب سایت‌های مستهجن استفاده شده است.
کد خبر : ۲۵۰۶۹۱
صراط: به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، اطلاعات تازه نشان می‌دهد که با رایانه‌های پارلمان انگلیس در سال گذشته دست‌کم 247 هزار بار از وب سایت‌های مستهجن بازدید شده است.

براساس این گزارش، بازدید از سایت‌های مستهجن از شبکه رایانه‌های پارلمان انگلیس در خلال تنفس پارلمانی در ماه آوریل سال گذشته افزایش داشته است.

راشاتودی گزارش داد: تنها در ماه آوریل سال گذشته بیش از 42 هزار بار تلاش شده است تا از سایت‌های مستهجن بازدید شود و این رقم نشان دهنده 1300 تلاش برای بازدید در هر روز می‌باشد.

این اطلاعات، که به درخواست دیلی اکسپرس منتشر شد، حاکی از آن است که دومین ماه پربازدید از سایت‌های مستهجن بعد از آوریل، اکتبر 2014  بوده است که در آن بیش از 30 هزار تلاش برای بازدید از این قبیل سایت‌ها صورت گرفته است.

این آمار نشان نمی‌دهد که چه سایت‌هایی مورد بازدید قرار گرفته و در این صفحات چه زمانی صرف شده است.

این در حالی است که در سال 2013 در مجموع 350 هزار بار از طریق رایانه‌های پارلمان انگلیس از سایت‌های مستهجن بازدید شده بود.

سخنگوی مجلس عوام انگلیس در پاسخ به انتشار این گزارش در اکسپرس گفت: «محدودیت‌های مشخصی» برای مقابله با «استفاده نامناسب» از سرورهای پارلمان وجود دارد.