۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
سخت بود بازی را خارج از زمین ببینم

ظریف: حریم‌هایی برای خود قائلم

لیبروی سابق تیم ملی والیبال در ارتباط با زمزمه‌های خروج وی از تیم ملی گفت: در ارتباط با تیم ملی بحث‌های زیادی وجود دارد اما نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم و حریم‌هایی را برای خود قائلم، در طول مدت بازی در تیم ملی روز‌های سختی داشتم اما همیشه برای موفقیت تلاش کردم.
کد خبر : ۲۵۰۷۳۰
صراط: لیبروی سابق تیم ملی والیبال با بیان اینکه در شرایط حساسی که باید با آمریکا و لهستان بازی می‌کردیم بسیار سخت بود که من بدون لباس ورزشی و خارج از زمین بازی را ببینم، گفت: به تصمیم فدراسیون احترام می‌گذارم اما از بی‌احترامی‌ها ناراحتم.

فرهاد ظریف ظهر امروز در نشست خبری راه‌اندازی آکادمی والیبال اظهار کرد: در زمان آغاز به کار آکادمی والیبال با رئیس هیئت والیبال مشورت کردم و وی با تمام تلاش خود به من کمک کرد.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال افزود: اهداف زیادی برای آکادمی دارم و می‌خواهم دین خود را به این شهر مشهد ادا کنم و همیشه دوست داشتم در تیم‌های پایه و جوانان و نوجوانان کار کنم.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین پشتوانه من برای راه‌اندازی آکادمی در مشهد، مردم و علاقه‌مندان به این رشته در مشهد بوده و تمامی هزینه‌های راه‌اندازی این آکادمی با هزینه شخصی تامین می‌شود.

ظریف یادآور شد: برای راه‌اندازی آکادمی به فکر مسائل مادی نیستم و تا زمانی که بتوانم از فعالیت آکادمی در مشهد حمایت می‌کنم زیرا در حال حاضر خانواده‌ها و فرزندانشان بسیار به این رشته علاقه دارند.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال گفت: آکادمی کاملا شخصی بوده و تا به امروز تمامی هزینه‌ها به صورت شخصی پرداخت شده اما به دنبال اسپانسر علاقه‌مند به این رشته هستیم البته اسپانسری که تا پایان در کنار آکادمی بماند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر سه سالن برای آکادمی گرفته‌ایم و در هر شیفت 25 نفر با دو مربی تمرین می‌کنند و تمام تلاشمان این بوده که به جای افزایش ورزشکاران در هر شیفت تعداد سالن‌ها را به کمک شهرداری افزایش دهیم.

ظریف با بیان اینکه آکادمی هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان فعالیت می‌کند، گفت: ثبت‌نام از روز گذشته آغاز شده و هم‌اکنون برای کار پایه در آکادمی برنامه‌ریزی کرده‌ایم چون فعلا برای ورود به مسائل حرفه‌ای زود است.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال تصریح کرد: تا زمانی که مسابقات باشگاهی آغاز نشده من همیشه در آکادمی هستم و سه روز پیش نخستین جلسه با مربیان مدنظر آقا و خانم برگزار شد.

وی یادآور شد: با توجه به استعداد‌هایی که علاقه‌مندان به این رشته در استان دارند در نظر دارم تا در رده جوانان در آینده در بحث تیم داوری وارد شویم و در سوپر لیگ و لیگ استانی شرکت کنیم.

ظریف اظهار کرد: در آکادمی بحث اوقات فراغت جایی ندارد و فقط افرادی که به این رشته علاقه دارند می‌توانند به صورت مستمر حداقل سه ماه در این آکادمی شرکت کنند.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال در ارتباط با زمزمه‌های خروج وی از تیم ملی گفت: در ارتباط با تیم ملی بحث‌های زیادی وجود دارد اما نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم و حریم‌هایی را برای خود قائلم، در طول مدت بازی در تیم ملی روز‌های سختی داشتم اما همیشه برای موفقیت تلاش کردم.

وی بیان کرد: پس از آقای ولاسکوو مربیان مطرحی که قصد حضور در ایران را داشتند پیگیر حضور من بودند و زمانی که آقای کوواچ هم برگشتند از من خواستند که در تیم ملی باشم و به این تیم کمک کنم.

ظریف تصریح کرد: سال گذشته همه چیز خوب پیش می‌رفت تا زمان اردو فنلاند و چک انرژ‌های منفی به من منتقل می‌شد و در بازی با آمریکا لیبروی دوم شدم اما بنا به حرفه‌ای بودن هیچ اعتراضی نکردم.

وی یادآور شد: در بازی با لهستان سرماخوردگی شدیدی داشتم و فقط دو گیم توانستم بازی کنم اما در زمان ورود به زمین در گیم پنجم مشکلاتی پیش آمد، پس از این بازی برای مداوای مصدومیت دستم به دستور سرپرست تیم به ایران آمدم و به وضعیت رسیدگی کردم و با تیم 2 تمرین می‌کردم.

ظریف اظهار کرد: در شرایط حساسی که باید با آمریکا و لهستان بازی می‌کردیم بسیار سخت بود که من بدون لباس ورزشی و خارج از زمین بازی را ببینم.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال بیان کرد: به تصمیم فدراسیون و تیم ملی احترام می‌گذارم و از اینکه از تیم ملی کنار گذاشته شدم ناراحت نشدم اما از بی‌احترامی که در مورد من انجام شده ناراحت هستم و بهتر بود که از قبل در مورد شرایط با من صحبت می‌کردند و من خیلی محترمانه با تیم ملی و مردم خداحافظی می‌کردم و این برخورد خوبی نیست که این اتفاقات در ورزش ما رخ می‌دهد.

وی افزود: با کادر و بازیکنان تیم ملی هیچ مشکلی ندارم و با خیلی از بازیکنان تیم ملی در لیگ هم تیمی هستیم و از لحاظ مصدومیت نیز هیچ مشکلی ندارم.

ظریف تصریح کرد: به هیچ عنوان قصد خداحافظی ندارم و به تمرینات خود ادامه می‌دهم و در مورد تیم ملی اگر بخواهند شاید بروم، خداحافظی در ورزش ما جایی ندارد و این رفتار نوعی بی‌احترامی است و من به هیچ عنوان قصد خداحافظی ندارم و نخواهم داشت.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال در پایان گفت: پس از موفقیت تیم ملی و حضور در المپیک شرایط را واضح‌تر توضیح می‌دهم و از افرادی که در مورد من صحبت کردند سخن خواهم گفت.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط ظریف والیبال
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز