۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱

دایی و قلعه‌نویی در یک مراسم معارفه

مراسم معارفه مالکان جدید باشگاه راه‌آهن کریستال برگزار شد.
کد خبر : ۲۵۰۸۱۶
صراط: مراسم معارفه مالکان جدید باشگاه راه‌آهن، امشب در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این مراسم اعضای هیئت مدیره باشگاه راه‌آهن، علیرضا رحیمی، فرهاد کاظمی، اعضای کادر فنی تیم فوتبال راه‌آهن و همچنین بازیکنان این تیم حضور داشتند. در ضمن نمایندگان مالکان جدید راه‌آهن هم از میهمانان ویژه این مراسم بودند.

در بخشی از برنامه، سامان گوران هنرمند طنزپرداز کشورمان بالای سن آمد و برای لحظاتی با تقلید صدای عادل فردوسی‌پور، علی دایی، غلام پیروانی، نیکبخت واحدی و... خنده را به لبان حضّار نشاند.

قسمت جالب ماجرا اینجا بود که گوران در تیپ علی دایی انتقادهای ریزی نسبت به حمیدرضا سیاسی، محمد رویانیان و حتی امیر قلعه‌نویی داشت.

گوران در قسمتی از برنامه تاکید داشت که تمام شوخی‌هایی که با دایی انجام می‌دهد، با اجازه سرمربی تیم صباست و خودش هم علاقه زیادی به صبا، راه‌آهن و استقلال پرویز مظلومی دارد و همچنین هیچ علاقه‌ای به تیم ملوان ندارد.

گوران همچنین در قسمتی از مراسم به شکلی طعنه‌آمیز در خصوص پرونده تیم‌های راه‌آهن و پیکان صحبت کرد و حق را به راه‌آهنی‌ها داد.

در قسمت دیگری از مراسم مرتضی طلایی رئیس هیئت مدیره باشگاه راه‌آهن به سخنرانی پرداخت. 

اما جالب‌ترین بخش برنامه آنجا بود که وقتی خبرنگاران به همراه مدیران باشگاه راه‌آهن در نشست خبری حضور داشتند، مجری برنامه در سالنی دیگر بازیکنان راه‌آهن را بالای سن برد تا آنها خوانندگی کنند. میلاد محمدی هم به نمایندگی از بازیکنان بالای سن رفت و برای لحظاتی به‌صورت لب‌خوانی برای حضار خوانندگی کرد که این مسئله باعث ایجاد فضای شادی در سالن شد.

همچنین مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتبال راه‌آهن در شانزدهمین دوره لیگ برتر با حضور فرهاد کاظمی، علیرضا رحیمی و بهادر عبدی از اعضای کادر فنی و اعضای کادر فنی راه‌آهن برگزار شد.

در شرایطی که سامان گوران در حال تقلید صدای علی دایی بود و اکثر حضار به هنرمندی او می‌خندیدند، رضا شاهرودی اما به هیچ عنوان عکس‌العملی نسبت به این مسئله نداشت.

در این مراسم همچنین از لوگوی جدید باشگاه راه‌آهن کریستال و همچنین سایت جدید باشگاه رونمایی شد.

مالکان جدید باشگاه راه‌آهن در این جلسه سخنرانی و اهداف‌شان از تیم‌داری را تبیین کردند. همچنین بهادر عبدی بازیکن راه‌آهن در صحبت‌هایی کوتاه در خصوص شرایط این تیم در چند ماه گذشته گفت: ما واقعا تنها بودیم. من با اکثر رسانه‌ها در تماس هستم و اصحاب رسانه می‌دانستند چه شرایطی داریم اما خوشحالم که تمام اتفاقات تمام شد و امیدوارم که سال خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: مالکان جدید باشگاه ریسک بزرگی کردند که یک هفته به آغاز لیگ مسئولیت باشگاه را پذیرفتند و من هم از طرف بچه‌ها قول می‌دهم که تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که راه‌آهن در لیگ سربلند باشد.

منبع: تسنیم