۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
دبیر ستاد حقوق بشر:

مهاجرانی یک ماه پیش گونه‌هایش از خجالت سرخ شد/ او و احمد شهید از عربستان پول می‌گیرند

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: وزیر ارشاد دولت اصلاحات و احمد شهید هر دو ساکن انگلستانند این دو از عربستان پول می گیرند مهاجرانی یک ماه پیش گونه‌هایش از خجالت سرخ شد.
کد خبر : ۲۵۰۹۱۹
صراط: دبیر ستاد حقوق بشر گفت: وزیر ارشاد دولت اصلاحات و احمد شهید هر دو ساکن انگلستانند این دو از عربستان پول می گیرند مهاجرانی یک ماه پیش گونه‌هایش از خجالت سرخ شد.
 
محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه درباره احمد شهید نماینده ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر افزود: این آقایی که به عنوان گزارشگر حقوق بشر گذاشتند اصلا حفظ ظاهر هم نمی کند و از روزی که حکم گرفته تبدیل شده است به هنرپیشه رسانه هایی که بر ضد ما تبلیغ می کنند.

لاریجانی افزود: این آقا از این رسانه به رسانه دیگر می رود؛ حداقل ژست گزارشگری را داشته باش، وی چیزی تهیه کرده است با 2000 ادعا، ادعایی که راستی‌آزمایی نشود فایده ای ندارد کسی که متدولوژی نداشته باشد نمی تواند گزارش تهیه کند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: احمد شهید گزارش تهیه می کند و می گوید مرا به ایران راه نمی دهند شما که مطالب سایت‌های دیگر را کپی پیست می‌کنی اصلا چرا می خواهی به تهران بیایی؟

لاریجانی تصریح کرد: وی می خواهد 2000 ادعا را ظرف سه روز در ایران بررسی کند آن هم بدون متد.

خبرنگار پیک بامدادی در ادامه سند به دست آمده ویکی‌لیکس از سفارت عربستان در کویت را قرائت می‌کند؛ به این مضمون که با توجه به اهمیت زیاد تشدید فشار بر ایران از طریق مطرح کردن مسائل مربوط به حقوق بشر یک میلیون دلار به احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر پرداخت شد.

لاریجانی  در پاسخ گفت: ایران بزرگ‌ترین دموکراسی منطقه را دارد؛ در برخی از کشورهای همسایه ما زنان حق رانندگی ندارند، مردم برای یک رأی در خیابان ها کشته می شوند اما چون دوستان کشورهای غربی هستند حقوق بشرشان مشکلی ندارد.

خبرنگار پیک بامدادی می گوید: احمد شهید بر اساس همان سند ویکی‌لیکس پس از دریافت یک میلیون دلار از عربستان قول داده است همه تلاش خود را برای تهیه گزارشی تند درباره ایران به کار گیرد با درود فراوان سفارت عربستان در کویت.

دبیر ستاد حقوق بشر در پایان اظهار داشت: وزیر ارشاد دولت اصلاحات و احمد شهید هر دو ساکن انگلستانند این دو از عربستان پول می گیرند مهاجرانی یک ماه پیش گونه‌هایش از خجالت سرخ شد وقتی اسناد ویکی‌لیکس نشان داد برای کمک خرجی تحصیل فرزندش در انگلستان زبان سؤال گشوده و عرض حاجت به پادشاه عربستان برده و البته که پادشاه عربستان پذیرفته و پسر مهاجرانی در حلقه فرزندان ندیمان عبدالوهاب قرار گرفته است.
منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز