۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

مرکز اقامتی نزدیک حرم رضوی آتش گرفت

در این عملیات به همت آتش‌نشانان اعزامی، 30 زائر در محل این مرکز اقامتی و 50 زائر از مرکز اقامتی مجاور جان سالم به در بردند.
کد خبر : ۲۵۰۹۲۰
صراط: سرپرست ایستگاه 24 آتش‌نشانی مشهد از آتش‌سوزی در یک مرکز اقامتی فاقد تابلو در مشهد خبر داد و گفت: در این عملیات به همت آتش‌نشانان اعزامی، 30 زائر در محل این مرکز اقامتی و 50 زائر از مرکز اقامتی مجاور جان سالم به در بردند.

احمد مرندی از آتش‌سوزی یک مجموعه اقامتی دو طبقه در خیابان نوغان خبر داد و اظهار کرد: ظهر امروز یک مرکز اقامتی غیرمجاز و فاقد تابلو در خیابان نوغان که در نزدیکی حرم مطهر رضوی بوده دچار آتش‌سوزی شد که در این حادثه حدود 30 آتش‌نشان از چهار ایستگاه سطح شهر به محل حادثه برای اطفای حریق اعزام شدند.

سرپرست ایستگاه 24 آتش‌نشانی مشهد گفت: گروه‌های اعزامی در یک بخش به اطفای حریق پرداخته و در بخشی دیگر عملیات امداد و نجات برای انتقال زائران به بیرون از محل حادثه را انجام دادند.

مرندی یادآور شد: در این عملیات به همت آتش‌نشانان اعزامی، 30 زائر در محل این مرکز اقامتی و 50 زائر از مرکز اقامتی مجاور از محل آتش‌سوزی منتقل و جان سالم به در بردند.علت این حادثه مشخص نبوده و در دست بررسی است اما این حادثه هر چند خسارات مالی بسیاری داشته اما خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشته است.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط مشهد آتش
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز