۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

اینستاگرام نوبخت ازدسترس خارج شد +عکس

صفحه منتسب به سخنگوی دولت در اینستاگرام به دلایل نامعلومی از دسترس خارج شد.
کد خبر : ۲۵۰۹۳۹
صراط: ظاهرا حذف صفحات مسئولان ایران از اینستاگرام ادامه دارد، این بار صفحه محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از دسترس خارج شده است.

اینستاگرام نوبخت ازدسترس خارج شد +عکس


سخنگوی دولت در اطلاعیه ای ضمن اعلام این خبر نوشت: " مدتی قبل با اصرار مشاوران و دوستان تصميم به راه اندازی صفحه اينستاگرام گرفتم. صفحه ای به آدرس @dr.nobakht شروع به فعاليت کرد...خدارو شکر بيشتر با استقبال مواجه شديم تا انتقاد..
هر چند انتقاد را هم با جان و دل ميپذيريم.. روند خوبی رو داشت صفحه اما...ديروز بود که متوجه شديم صفحه در دسترس نيست. صفحه @dr.nobakht بصورت کاملأ ناگهانی و بدون هيچ هشدار و علائمی محو شد و از دسترس ما خارج...حالا نميدانيم هک شده ايم يا اينکه اتفاق ديگريست.
با تحقيقاتی که بعمل آمد ، مثل اينکه بازگرداندن آن صفحه تقريبأ امری غيرممکن خواهد بود.به همين جهت تصميم برآن شد که گروه دوباره با صفحه ای جديد شروع به کار کند...
ما هم از اتفاقی که افتاده به شدت در شوک هستيم،
اما چه ميشه کرد...
فقط اينکه برادران بدانند ما اينبار جدی تر، محکم تر و با تدبير تر بر اين عرصه قدم خواهيم گذاشت...
منتظر حمايت های بی دريغ شما هستيم. حمايت هایی همچون قبل.

با تشکر محمدباقر نوبخت حقيقی سخنگوی دولت تدبير و اميد"

گفتنی است؛ پیشتر نیز صفحه منتسب به بنیانگذار جمهوری اسلامی مدتی از دسترس خارج و پس از بازتاب گستر ده در رسانه های داخلی به حالت عادی بازگشت.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
۲
۳
صراط جان لطفا منتشر کنید بنده کارشناس ارشد مهندی کامپیوتر از دانشگاه بهشتی تهران دارم و حدود 4 ساله روی شبکه اجتماعی کار میکنم از دلایل مهم حذف شدن اکانت اینستاگرام اقای نوبخت احتمالا استفاده ایشان از نرم افزار فالوگیر هست برای بالا بردن هوادار بصورت کاذب که بعد شناسایی اینستا صفحه رو حذف میکنه فکر کنم دولت مردان به زور میخوان محبوبیت برای خودشان جور کنند به زور نرم افزار