۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵

مشهورترین شیر زیمبابوه کشته‌شد! +تصاویر

مشهورترین شیر زیمبابوه توسط یک دندانپزشک آمریکایی کشته شده است.
کد خبر : ۲۵۰۹۴۸
والتر پالمر یک دندان پزشک آمریکایی  است که به عنوان شکارچی با تیروکمان شهرت دارد ،وی  برای شکار حیواناتی مانند پلنگ، گاومیش، کرگدن و سایر پستانداران بزرگ به نقاط مختلف جهان سفر می‌کند. اما ماه گذشته  این جهان گرد آمریکایی 55 هزار دلار هزینه کرد تا از محل زندگی اش به زیمباوه سفر کند و برای شکار و  بازدید به پارک ملی هوانگه برود.
 
وی در این سفر با کمک یک شکارچی محلی و بستن طعمه به پشت خودرو خود، شیر مشهور این پارک به نام سیسیل را به خارج از پارک کشاند و سپس به عنوان شکار آن را با تیروکمان هدف قرار داد.
 شیر زخمی از محل گریخت و آقای پالمر و شکارچی محلی، به مدت چهل ساعت آن را تعقیب کردند و سپس با شلیک  گلوله  توانستند این شیر را به هلاکت برسانند.

مشهورترین شیر زیمبابوه کشته‌شد!+تصاویر

سیسیل، شیر نر سیزده ساله، به خاطر یال سیاهرنگ خود شهرت داشت و هر سال حدود پنجاه هزار نفر برای بازدید از پارک و دیدن سیسیل به این منطقه سفر می‌کردند. 

مشهورترین شیر زیمبابوه کشته‌شد!+تصاویر

در کشورهای آفریقای جنوبی، نامیبیا و زیمبابوه شکار محدود شیر و برخی دیگر از پستانداران بزرگ در شرایط خاص و با کسب مجوز مخصوص مجاز است اما کشتن آنها در پارک‌های ملی جرم محسوب می شود ولی مسئله اینجاست که این اولین جنایت این جهان گرد آمریکیی نیست. 

مشهورترین شیر زیمبابوه کشته‌شد!+تصاویر

مشهورترین شیر زیمبابوه کشته‌شد!+تصاویر

مشهورترین شیر زیمبابوه کشته‌شد!+تصاویر
روز چهارشنبه، حساب‌های توئیتر، فیسبوک و همچنین وبسایت کلینیک این دندانپزشک به دلیل کثرت پیام‌های سرزنش آمیز و سیل ناسزا بسته شد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز