۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵

مجتمع تجاری امین پلمب شد

شهردار منطقه ۴ قم از پلمب مجتمع تجاری امین قم به علت اتمام مهلت قانونی پروانه ساخت و انجام ندادن تعهدات قانونی در رابطه با مالکیت مشاعی شهرداری و تخلفات ساختمانی خبر داد.
کد خبر : ۲۵۰۹۵۶
صراط: شهردار منطقه ۴ قم از پلمب مجتمع تجاری امین قم به علت اتمام مهلت قانونی پروانه ساخت و انجام ندادن تعهدات قانونی در رابطه با مالکیت مشاعی شهرداری و تخلفات ساختمانی خبر داد.

به گزارش شهرداری قم، مجید متین‌فر اتمام مهلت قانونی پروانه ساخت را علت اصلی پلمب مجتمع تجاری امین عنوان کرد و افزود: به علت اتمام مهلت قانونی پروانه ساخت و عدم انجام تعهدات قانونی در رابطه با مالکیت مشاعی شهرداری و تخلفات ساختمانی، مجتمع مذکور پلمب شد.

وی در ادامه ابراز داشت: به علت توجه نکردن مجتمع مذکور به اخطارهای شهرداری و به استناد مدارک موجود و طرح آن در مراجع قضایی، حکم تعطیلی کار و پلمب مجتمع مذکور توسط دادستانی محترم استان صادر و عوامل شهرداری در معیت عوامل کلانتری شهرداری و یگان امداد نیروی انتظامی نسبت به پلمب مجتمع مذکور اقدام کرد.

شهردار منطقه ۴ قم یادآور شد: با توجه به مالکیت مشاعی شهرداری در ملک مذکور و طی اطلاع‌رسانی که از طرق مختلف از جمله روزنامه‌ها و چاپ و نصب بنر در سطح شهر صورت گرفت، هرگونه خرید و فروش و نقل و انتقال واحدهای تجاری ملک مذکور بدون استعلام از شهرداری فاقد وجاهت قانونی است و از شهروندان تقاضا می‌شود جهت پیشگیری از هرگونه تبعات قانونی آتی جهت خرید و فروش واحدهای مجتمع به واحد املاک شهرداری منطقه ۴ قم مراجعه کنند.

منبع: مهر