۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
برای آمدن به ایران با اومانیا صحبت کردم

گفتگو با خارجی جدید پرسپولیس +عکس

جری بن سون گفت: وقتی فهمیدم پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا است مشتاق شدم تا به ایران سفر کنم و با این باشگاه مذاکره نمایم.
کد خبر : ۲۵۱۰۴۵
صراط: جری بن سون با نام کامل جری ریکاردو بن سون بودن، متولد شهر سانتاروزا، مهاجم 28 ساله تیم ملی هندوراس و بازیکن مد نظر سرخپوشان که برای مذاکره با علی اکبر طاهری وارد باشگاه پرسپولیس شده بود، پیش از ورود به دفتر سرپرست باشگاه، در گفتگویی به سوالاتی به شرح زیر پاسخ داد:

فصل گذشته در کدام تیم حضور داشتید؟

یک فصل کامل را در تیم بلگرانو آرژانتین بودم که این تیم در لیگ برتر آرژانتین حضور داشت و توانستیم مقام چهارم را کسب کنیم.

چه زمانی قراردادت به پایان رسید؟

قرارداد یک ساله‌ام در روز 15 ماه ژوئن به پایان رسید و در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و مشکلی برای پیوستن به تیم‌های دیگر ندارم.

در مسابقات کنکاکاف شرکت کردید؟

در این مسابقات همراه با تیم ملی هندوراس حضور داشتم و با تیم‌های آمریکا، پاناما و هائیتی بازی کردیم و روز 14 جولای آخرین بازی ما در این مسابقات برگزار شد. بعد از آن من به هندوراس برگشتم و روز سه شنبه از لایپزیک به کلن و سپس به تهران آمدم.

دلیل اینکه پرسپولیس و کشور ایران را انتخاب کردی چه بود؟

من به غیر از پرسپولیس از ترکیه، روسیه و لیگ MLS آمریکا پیشنهاد داشتم اما وقتی پیشنهاد پرسپولیس مطرح شد از آنجایی که با مایکل اومانا همزبان بودم در مورد پرسپولیس از وی سوال کردم که گفت؛ پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا است و وقتی از شور و هیجان هواداران این تیم برایم گفت، مشتاق شدم تا به ایران سفر کنم و با پرسپولیس مذاکره نمایم.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز