۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

برانکو: کسی بازیکن من و مدیرعامل نیست

وی در خصوص پست هافبک و جذب بازیکن در این پست عنوان کرد: بازیکنان زیادی پیشنهاد شدند بازیکنان زیادی داریم که می توانند جوابگو باشند اما کار ساده ای نیست و در کل دنیا چنین بازیکنانی در این پست کم هستند.با عجله نمی خواهیم تصمیم بگیریم.دنبال راهکار مناسب هستم.
کد خبر : ۲۵۱۰۵۷
صراط: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اولین بازی در لیگ خطرناک است به خصوص که مدعی قهرمانی هم باشی.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری در خصوص بازی هفته اول مقابل پدیده اظهار داشت:خوشحال هستم خبرنگاران اینجا حضور دارند و این نشان دهنده این است که دیگر مسابقات شروع شده است.تمام تلاشمان را به خاطر لیگ و هواداران می کنیم و امیدواریم همه را راضی کنیم.

وی افزود: طبیعی است قبل بازی اول هیجان زده هستم. اولین بازی خطرناک است مخصوصا وقتی که مدعی قهرمانی هستی و در خانه بازی می کنی.با تمام احترامی که برای پدیده قایل هستم شانس اول قهرمانی هستیم. در هر بازی گزینه پیروزی را می‌خواهیم و انتظار حمایت هم از هواداران داریم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: با وجود اینکه تعداد قابل توجهی از بازیکنان ما حضور ندارند اما در حضور قابل توجهی از بازیکنان جوان هستیم.این تیم پرسپولیس آینده خوبی دارد. ما بهترین هواداران دنیا را داریم.پدیده هم می آید که ما را غافلگیر کند. این تیم بازیکنان و مربی جدید به خدمت گرفته و مطمئن هستم هدفشان تنها ماندن در لیگ نیست بلکه می خواهند در رده‌های بالا قرار بگیرند.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا بن‌سون قرارداد بسته و او چطور بازیکنی است عنوان کرد:  او 40 بازی ملی انجام داده است. هندوراس 2 بار در جام جهانی حضور داشته است. ما بازیکنی باید بگیریم که برای ما گل بزند و انتظار داریم که او 15 الی 12 گل بزند. البته او نیاز به زمان دارد و زمان کافی با توجه به لیگ طولانی وجود دارد.

وی در خصوص پست هافبک و جذب بازیکن در این پست عنوان کرد: بازیکنان زیادی پیشنهاد شدند بازیکنان زیادی داریم که می توانند جوابگو باشند اما کار ساده ای نیست و در کل دنیا چنین بازیکنانی در این پست کم هستند.با عجله نمی خواهیم تصمیم بگیریم.دنبال راهکار مناسب هستم.

سرمربی سرخپوشان در جواب به این پرسش که مهره های جوان در شروع لیگ مشکل ساز نمی شوند، گفت: طبیعی است که مشکل خواهد بود. مخصوصا به این دلیلی که با هم تمرینات را شروع نکردیم سطح آمادگی بازیکنان یکسان نیست.البته سعی می کنیم با تمرینات سخت جبران کنیم.بچه ها در اردوی ترکیه تهاجمی بودن را نشان دادند. البته طبیعی است که شرایط تمرینی با لیگ متفاوت است.10 بازیکنمان بین 18 تا 23سال هستند.

برانکو با بیان اینکه دو سه بازیکن را برای بازی اول در اختیار ندارد افزود: عالیشاه، طارمی و نوراللهی در بازی اول نیستند.همچنین فاطمی هم همراه ما نیست اما قطعا این ها بازیکنان آینده داری هستند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که گفته می شود مسلمان انتخاب مدیرعامل بوده نه خود او گفت: 15 بار این سوال از من پرسیده شده است. در کل ما 24 بازیکن داریم که همگی بخشی از تیم هستند. فاطمی، حیدری و مسلمان جز اینها هستند همه بازیکن تیم هستند نه بازیکن من و نه مدیرعامل و نه شخص دیگری هستند که قطعا با پتانسیل خودشان جوابگو خواهند بود.

برانکو در خصوص اینکه نسبت به سال گذشته پرسپولیس چه تغییراتی داشته گفت: تعداد قابل توجهی از بازیکنان سال گذشته را عذرشان را خواستیم و این نشان می دهد به کیفیت بازیکنان اعتقاد داشتم امسال با بازیکنان جوان پر کردیم که طبیعی است که نتیجه بهتری را انتظار داریم و مطمئنا برای قهرمانی می جنگیم.

برانکو در خصوص اینکه هواداران سال گذشته از بابت فراز و نشیب های تیم ناراضی بودند عنوان کرد: کاملا نارضایتی هواداران را درک می کنم. چون عشقشان قابل احترام است. طبیعی است که تمام تلاش خود را می کنیم قهرمان شویم.چون پرسپولیس تیمی است که باید هر روز این ایده را تکرار کند. تمام تلاش خود را می کنیم هواداران مایوس نشوند و آنها را خوشحال کنیم. طبیعی است که کار ساده ای نخواهد بود اما تلاشمان به این سمت خواهد بود.
منبع: فارس