۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

مربی پدیده: به تغییرات زیاد اعتقاد ندارم

مهاجری در پایان اظهار داشت: به این موضوع توجه داشته باشید که تیمی نتیجه می‎گیرد که کمترین تغییر را داشته باشد.
کد خبر : ۲۵۱۰۵۹
صراط: سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: پرسپولیس همیشه در کانون توجهات بوده و از اینکه در آغاز لیگ امسال با این تیم بازی می‌کنیم، خوشحالم.

محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر گفت: خوشحالم در شروع لیگ با پرسپولیسی بازی داریم که در کانون توجهات است، من زمان قرعه‎کشی فکر می‌کردم که بازی شخصی را پیش رو داریم اما بازیکنان نگاهی خاص و ویژه‌ای به پرسپولیس و استقلال دارند و به همین خاطر شکل تمرینات فرق کرد و بازیکنان با انگیزه تمرینات را پیگیری کردند.

وی افزود: اردوی ترکیه که برگزار شد خیلی به ما کمک کرد و امیدوارم در بازی برابر پرسپولیس ضمن بازی خوب، نتیجه خوبی را هم به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در رابطه با برنامه این باشگاه تصریح کرد: برنامه باشگاه این است که در جهت یک روند منحنی حرکت کنیم. در اوایل فصل هیچ کس نگاهش به انتهای جدول نیست و ما هم مطمئنا به بالای جدول نگاه می‎کنیم.

وی در رابطه با فراز و نشیب‌هایی که این باشگاه در فصل پیش داشت، گفت: بازیکنانی که مرزبان جذب کرده نیاز تیم بوده‌اند اما ما هم نقاط ضعف را برطرف کردیم. مطمئناً ترکیب فعلی برای ما صددرصد نیست و نیاز داریم که آن را تقویت کنیم اما باید قبول کرد که زمان مناسبی برای هماهنگی نبوده و تغییر تحولات زیادی رخ داده که من اصلا به آن اعتقاد ندارم.

مهاجری در پایان اظهار داشت: به این موضوع توجه داشته باشید که تیمی نتیجه می‎گیرد که کمترین تغییر را داشته باشد.

وی گفت: مطمئنا در هفته های اول هیچ تیمی شرایط لازم را برای ارائه یک دیدار خوب ندارد، ما تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا بیشترین توانایی را از خودمان در زمین به نمایش بگذاریم.

سرمربری تیم فوتبال پدیده مشهد در رابطه با بازیکنان محروم و مصدومش اظهار داشت: بازیکن محروم نداریم، بحث محرومیت نظرزاده بود که آن هم برطرف شد، البته چند بازیکن نیز آسیب دیدگی جدی دارند.

منبع: مهر