۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳

میزبانی سؤال‌برانگیز سایپا در اولین دیدار

باشگاه سایپا که بعد از چند سال به تهران آمده است، در اولین حضورش در پایتخت میزبان شایسته‌ای حداقل برای خبرنگاران نبود.
کد خبر : ۲۵۱۱۱۰

صراط: باشگاه سایپا که در این فصل از کرج به تهران آمده میزبان خوبی برای خبرنگاران نبود جایگاه خبرنگاران ورزشگاه دستگردی بسیار کوچک است و حتی خبرنگاران ایستاده بازی را تماشا می‌کنند و صندلی به تعداد کافی وجود ندارد.

*در حالی که طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاه باید مجهز به اینترنت برای خبرنگاران باشد اینترنت هم در این باشگاه برای خبرنگاران در دسترس نیست.

* مسئولین سایپا می‌گویند ما وایمکس ایرانسل را آورده‌ایم اما اینجا آنتن نمی‌دهد.

* گزارشگر شبکه خبر با مسئول پذیرایی باشگاه سایپا در گیری لفظی شدیدی پیدا کرد که علت آن برخورد نامناسب با خبرنگاران بود حتی یک کیک و ساندیس که برای خبرنگاران آورده بودند به اندازه کافی نبود. 

* گزارشگر شبکه خبر گفت: من از اعتبار خبرنگاران دفاع کردم و حرفم کیک و آب میوه نیست مسئول پذیرایی هم می‌گفت به من گفته‌اند که فقط 10 خبرنگار در ورزشگاه هستند.

*فرهاد کاظمی سرمربی و سایر اعضای کادرفنی و بازیکنان راه آهن برای تماشای دیدار سایپا و گسترش فولاد در ورزشگاه دستگری حاضر شدند. راه آهنی‌ها ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه برای دیدار مقابل فولاد خوزستان راهی اهواز می‌شوند.

* بازیکنان ذخیره دو تیم در بین دو نیمه مشغول تمرین هستند. نیمه اول بازی گسترش و سایپا با نتیجه‌ای بدون گل به پایان رسید.


منبع: فارس